forums

לי הונג פן ד"ר לרפואה סינית

רפואה סינית ורפואה משלימה

 
צלצלו אלינו :
03-6421886
 
מידע כללי

דר' לי הונג פן עמיתה למחקרים רפואיים בישראל ובסין, רופאה אונקולוגית M.D, ופרופ' לרפואה הסינית המסורתית המשלבת תרופות מערביות, הוזמנה לישראל מסין לצורך הצגת שני הפטנטים שלה:

1. פורמלת צמחים  נוגדת סרטן 
2. פורמולת צמחים לטיפול באסטמה

שתי הנוסחאות נבדקו והוכחו ביותר מ-40 ניסויים מדעיים במעבדה ובבתי חולים, כטיפולים יעילים במחלות הסרטן והאסטמה.


בישראל
בנושא מחלת הסרטן ד"ר לי יזמה מחקרים רפואיים  במחלקה האימונולגית באוניברסיטת תל-אביב. ובנושא האסטמה במחלקת הריאות במרכז הרפואי ע"ש חיים שיבא, בבי"ח תל השומר. המחקרים שנערכו בישראל ביקשו לבדוק את רמת הצלחתן של שתי תוכניות הטיפול, ותוצאותיהם תמכו ביעילותה העצומה של הרפואה הסינית והראו כי הטיפול בצמחי מרפא עשוי לעזור למטופלים רבים.


המחקר בסרטן הוכיח שצמחי המרפא הסיניים מגבירים את פעילות התאים האנטי סרטניים, המונעים את התפשטות התאים הסרטניים. מאמר בנושא פורסם בכתב העת המקצועי הבינלאומי לאימונולוגיה פרמקולוגית. 
המחקר באסטמה הראה שצמחי המרפא הסיניים יכולים להקל על הסיפטומים של המחלה, ולשפר את תפקודי הכבד, להפחית את ריכוז נסיוב ה- אי.ג'י.אי  בדם, ולשפר באופן ניכר את המערכת החיסונית למניעת התקפי אסטמה חוזרים. המאמר על מחקר זה יפורסם בקרוב.


ד"ר לי ייסדה את "המרכז הבינלאומי לרפואה הסינית ומחקר סינית של ישראל" והפכה אותו למרכז רפואי בעל שם עולמי. כיום מספר גורמים בעולם מעוניינים להשקיע במרכז זה. המרכז המשמש גם כקליניקה בראשות ד"ר לי עושה שימוש בפורמולות ונותן מענה לכ-5000 מטופלים מהארץ, סין,אנגליה, שוודיה, צרפת, גרמניה,שוויץ ועוד מדינות.

מטופלים אלו משתמשים בפורמולות צמחי המרפא על בסיס קבוע, תוצאות הטיפול זהות למחקרים. בדיקות רעילות נעשו בבית החולים הסיני : ביג'ין צ'י יואן - בית החולים של סין ונרשם כי אין לתרופות תופעות לוואי.

 

 

  פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
טיפול בסרטן ממאירטיפול באסטמה
טיפול בסרטן ממאיר
אופן קבלה:
פרטי

הפורמולה הסינית, הינה תרופה לטיפול בגידולים סרטניים. התרופה פותחה בהתבסס על הרפואה הסינית המסורתית ונמצאת בשימוש כ-15 שנה בסין וכ-12 שנה בישראל.


הפורמולה היא פטנט מוכר בארה"ב,ישראל, סין,יפן, והאיחוד הארופאי (הכולל את :אנגליה,צרפת,גרמניה,שוויץ) ועוד. יותר מ-5000 חולי סרטן מטופלים ע"י הפורמולה. יעילות הפורמולה היא 69.7% הצלחה וכשהטיפול משולב עם טיפולי רפואה מערבית (כימותרפיה) אחוזי הצלחת הטיפול עלו ל- 84.3% כשהמטופלים היו בשלבי גידולי סרטן מאוחרים. 


הניסיון הקליני הראה כי שימוש בתרופה מביא לשיפור המערכת החיסונית, מדכא תאים סרטניים, משפר את זרימת הדם, ומונע את התפשטות הגידולים הסרטניים בגוף. 


הפורמולה יעילה בחיזוק הגוף מפני טיפולים קונבציונליים ותרופות אחרות הגורמים בין השאר גם לתופעות לוואי, היא משפרת את איכות השינה והתאבון ,משככת כאבים ולחצים, משפרת את תפקודי הכבד והכליות ומייצבת את ספירת הדם הנפגעת משמעותית כתוצאה מטיפולי כימותרפיה והקרנות. 


יתר על כן הפורמולה מעלה את היכולת האנטי-סרטנית של הגוף להפחתת והשנות הגידול ולשיפור איכות החיים של המטופל. תוצאות המחקר על בע"ח ,שנעשה באונ' ת"א הראו כי התרופה מדכאת את גדילת הגידולים ואף הורגת תאים סרטניים ב-82.5% לערך.


 
טיפול באסטמה
אופן קבלה:
פרטי

הפורמולה הסינית לטיפול באסטמה, מורכבת מצמחי מרפא סיניים מחזקים בעלי פעילות אנטי-אסמטית. הפורמולה מוכרת כפטנט בארה"ב, סין, האיחוד הארופאי הכולל את: אנגליה,צרפת,איטליה, שוויץ, ושוודיה ומדינות נוספות.


הפורמולה נמצאת בשימוש מזה כ-20 שנה בסין, וכ-12 שנה בישראל. אלפי חולי אסטמה מטופלים בעזרתה, בסין ישראל ואירופה. 


יעילותה מוכחת בכ-90% מן המקרים של החולים בקצרת (אסטמה). התרופה משפרת את תפקודי הריאות ואת לחץ הדם. היא תורמת להעלאת המדדים הרלוונטים בפלסמה, מגדילה את יחסי ה- CD4/CD8 ומפחיתה את ריכוז הנסיוב אי. ג'י אי בדם. 

הפורמולה מעלה את ה- CAMP ומדכאת את ה-CGMP המייצבים את תאי ה- Mast אשר מונעים שחרורם של החומרים הגורמים לתגובות אלרגיות שונות. 


התרופה מפחיתה את הליחה והשיעול ,מגינה על תאי הריאה ומחזירה את נפח הריאות למצבן התקין (על פי צפייה במיקרוסקופ אלקטרוני ). 


כיום, סיימנו את המחקר לטיפול בחולי אסטמה עם הפורמולה PCCJ במחלקת הריאות במרכז הרפואי שיבא שבבי"ח תל השומר, ותוצאותיו יפורסמו בקרוב.


המרכז הרפואי שלנו למחקר והקליניקה הייחודית מוסמך ע"י בית החולים בייג'ין צ'י יואן שבסין, השייך לאקדמיה של הרפואה הסינית המסורתית ול-Beijing Kangerfu Pharmaceutical Industry Co, Ltd , בשיתוף פעולה לחקור ולהוכיח את יעילותן של שתי הפורמולות.

 


 


אופן מימון
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.