forums

ד"ר מאיר טויזר עורך דין

משרד עו"ד המתמחה בנזקי גוף ורשלנות רפואית

 
צלצלו אלינו :
03-7362770
 
מידע כללי
ד"ר מאיר טויזר מייסד המשרד בנוסף להיותו עורך דין, הינו גם רופא במקצועו, עובדה המקנה לו יתרון רחב בהבנת מלוא הזכויות המגיעות ללקוח כתוצאה ממצבו הרפואי ומיצוי ההליכים המשפטיים להשגת זכויות אלו.


המשרד עוסק בתחום נזקי הגוף ובפרט בנזקים בעקבות רשלנות רפואית וכן בתביעות בעקבות תאונות דרכים, תאונות עבודה ותאונות שונות. המשרד מייצג לקוחות במימוש מלוא הזכויות המגיעות לנפגעי גוף מול הגורמים השונים ובינהם המוסד לביטוח לאומי, רשויות המס, חברות הביטוח וכדומה. 


המשרד מציע שירות משפטי ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן דגש על טיפול אישי בכל תיק ותיק, עדכון הלקוח באופן שוטף בהתפתחויות בתביעה ושמירה על רמת מצויינות ועידכון שוטף בפסיקה ובחידושים בתחומי העיסוק של המשרד.
פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
רשלנות רפואית
רשלנות רפואית

משרד עורכי-הדין, ד"ר מאיר טויזר ושות' נמנה על המשרדים הבולטים בישראל בתביעות נזקי גוף, בתחום הנזיקין - רשלנות רפואית ותאונות דרכים, דיני הביטוח וחוקי הנכים. עורכי-הדין מעניקים ייעוץ וייצוג משפטי שוטף במאות תיקים בתחומים הללו, בכל הערכאות.


ד"ר מאיר טויזר - עו"ד וד"ר לרפואה, בשיתוף צוות של עורכי-דין מצטיינים, משלבים ידע רב וניסיון עשיר בתחומי הרפואה והמשפט. הישגי המשרד הרבים מעידים כי התמהיל הנדיר המאפיין אותו אכן מוכיח את עצמו עם כל לקוח מחדש.


רשלנות רפואית - כנגד מדינת ישראל, קופות ובתי חולים, וכן כנגד נותני שירותים פרטיים בתחום הרפואה.

תביעות נזיקין - תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות ספורט וכדומה

תביעות ביטוח - אובדן כושר עבודה, מחלות קשות, סיעוד ועוד - כנגד חברות הביטוח

תביעות לפטור ממס - כנגד רשות המיסים.


חוקי נכים - המוסד לביטוח לאומי - נפגעי עבודה ונכות כללית, משרד הביטחון - אגף השיקום, משרד הבריאות - גזזת וניידות

 


אופן מימון
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.