forums

קולן אשדוד

מכשירי שמיעה ומכון שמיעה ודיבור

 
צלצלו אלינו :
053-9374659
 
מידע כללי

קולן אשדוד הינו מכון שמיעה ודיבור, מהוותיקים ביותר בעיר אשדוד. במכון 17 קלינאי תקשורת מומחים, המעניקים שירותים מקצועיים וכן מבחר רחב של מוצרי איכות מן המותגים המובילים בתחום. בדיקות שמיעה  אביזרים נלווים לכבדי שמיעה ליקויי שפה ודיבור - אבחון וטיפול ייעוץ מקצועי חינם, מכשירי שמיעה מתקדמים.  


מגוון שירותים מקצועיים:
ליקויי שפה, היגוי, קול, גמגום, אבחון, טיפול וביצוע מעקב
בדיקות שמיעה - לתינוקות, לילדים ולמבוגרים
התאמת מכשירי שמיעה ואביזרים נלווים - מהמובילים בעולם
התאמת אטמים - נגד רעש ומים
שיווק אביזרים לכבדי שמיעה - אוזניות לטלוויזיה, טלפונים, שעונים מעוררים, סוללות, אטמים נגד מים ורעש, כריות חימום לשמירה על אורך חיי מכשיר השמיעה.


ליאורה בירן
מנהלת תחום התאמת מכשירי שמיעה במכון קולן בעלת תואר שני בהפרעות תקשורת ותעודת מדריך מוסמך לקלינאים מטעם האגודה הישראלית של קלינאי התקשורת, והינה ראש תחום האירידיולוגיה במכללה החרדית בירושלים. 


במכון מועסקים 17 קלינאי תקשורת מומחים, אשר מאבחנים כל בעיה בתחומי השפה ומטפלים בה בהצלחה רבה. 
 

למכון סניף נוסף בגדרה 

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
מכשירי שמיכה
מכשירי שמיכה
אופן קבלה:
פרטי, כל קופות החולים, משרד הביטחון, משרד הבריאות, הביטוח הלאומי.

סל הטבות רחב ללקוחות קולן אשדוד:
ייעוץ חינם ללא התחייבות
בדיקות ללא תשלום בסניף אשדוד וגדרה
24% הנחה לחברי קופת חולים כללית
טופס התחייבות בלבד לחברי קופת חולים לאומית 
הנחות לחברי שאר קופות החולים
הנחות לעולים חדשים
עד 24 תשלומים ללא ריבית 


המכון משווק מכשירי שמיעה  בעלי איכות של מערכת סראונד - עם 16 מעבדי דיבור, מחברת Siemens - וטכנאי של חברת Siemens נמצא במכון באופן קבוע כדי לסייע בעת הצורך. המכשירים מכילים מערכות מתקדמות השמות דגש על איכות הצלילים בעזרת אלגוריתם מתוחכם, המנטר את נתוני הסביבה ומשנה באופן אוטומטי את עיבוד הצלילים. המכשירים של חברת Siemens מעבירים מידע מסונכרן משתי האוזניים, באמצעות טכנולוגיית E2E Wireless.


במכון ניתן לרכוש מעבדי דיבור בכל הגדלים - מ-CIC זעיר ועד מכשיר מאחורי האוזן - וכן את כל סוגי המכשירים בעלי פתרון האוזנייה הפתוחה 
(Open ear).  
 

מכשירי שמיעה
בקולן אשדוד ניתן לרכוש מכשירי שמיעה חדשניים, ובהם מכשירים הקולטים תדרים גבוהים וכן שלטים למכשירים. דגמי Centra ודגמי Artis של חברת Siemens עובדים בשיטת ETE Wireless, המאפשרת שליטה בשני המכשירים באוזן ימין ושמאל בו זמנית. 

כמו כן, שלט רחוק המחובר למכשירים מאפשר שליטה בעוצמת הקול ובבחירת תוכניות שונות. בנוסף, ניתן לרכוש במכון גם מכשירים בטכנולוגיית Bluetooth.
 
 


אופן מימון
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.