forums

ישראטון

הכי זולים במכשירי שמיעה מתקדמים

 
צלצלו אלינו :
053-9374869
 
מידע כללי

חברת ישראטון בע"מ הינה חברה ותיקה ואמינה העובדת בתחום  מכשירי שמיעה כבר למעלה מ - 35 שנה. לחברה שלושה מכונים הפרוסים באזור תל אביב, ראשון לציון ורחובות. החברה מעניקה ללקוחותיה טיפול מסור אמין עד להסתגלות מלאה למכשירים, וליווי אישי על ידי מומחה בעל ניסיון של עשרות שנים בתחום.

מכוני שמיעה ישראטון מנוהלים על ידי מר' מיכאל שרון – משקם שמיעה בכיר, בוגר אוניברסיטת תל אביב מגמת אלקטרוניקה. במשך 35 השנים מר' שרון השתתף בקורסים רבים בחו"ל להתמחות בהתאמת מכשירי שמיעה וכמו כן, משתתף כל שנה עד היום בכנס ותערוכה (הגדולה בעולם) של מכשירי שמיעה בגרמניה על מנת להתעדכן בחידושים האחרונים בתחום.

ישראטון בע"מ מייבאת ומשווקת מכשירי שמיעה מתקדמים מבית Interton הדנית וכן מכשירי שמיעה נוספים מן החברות המובילות בעולם שמשווקות את תוצריה בכ - 70 מדינות בעולם. 

סוגי מכשירים:
CIC  - מכשיר זעיר ביותר מוסתר בתוך תעלת השמע

RIE - מכשיר העובד בשיטה חדישה ביותר ( OPEN EAR) שילוב של נוחיות ושמיעה איכותית ללא הרגשה של אטימות באוזן.

COSMO  - מכשיר שהוא שיא הטכנולוגיה - תקשורת אלחוטית – הפתרון המושלם לטלפון /טלויזיה/מוזיקה/שלט רחוק ללא חוטים.

על מנת להקל על קהל לקוחותינו בבחירת המכשיר היעיל והמתאים ביותר עבורם, אנו מציעים תקופת ניסיון מורחבת של עד שלושה חודשים. כמו כן, החברה מספקת אחריות מורחבת של שלוש שנים למכשירי פרימיום. לכל המכשירים המתקדמים המשווקים על ידי ישראטון יש ציפוי מיוחד המגן על המכשיר מפני רטיבות וזיעה.

נשמח לתאם פגישת היכרות, לצורך תיאום הפגישה ניתן לפנות באמצעות האתר או להתקשר ישירות לחברת ישראטון.


פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
מכשירי שמיעה מתקדמים
מכשירי שמיעה מתקדמים
אופן קבלה:
בהשתתפות כל קופות החולים


אופן מימון
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.