forums

גלי קול - יונה יהודית

מכשירי שמיעה ואביזרים

 
צלצלו אלינו :
053-9374667
 
מידע כללי

מכון גלי קול - יונה יהודית הוקם בשנת  1984 ע"י יונה יהודית (דיתה) – קלינאית תקשורת מוסמכת (M.A.) בהפרעות בתקשורת (שמיעה ודיבור) ע"י אוניברסיטת ת"א.

המכון מטפל באנשים בעלי ליקויי שמיעה ודיבור, כאשר במכון מתבצעת הבדיקה ובהמשכה ניתן הטיפול, כולל התאמה אישית פרטנית של מכשירי שמיעה ממיטב היצרנים בעולם.
המכון אינו מחוייב מסחרית למותג ספציפי, ולכן מתאים לכל לקוח את המכשיר המיטבי עבורו.
מותאמים מכשירי שמיעה מכל הסוגים: החל ממכשירים דיגיטליים זעירים בתוך האוזן בעלי טכנולוגיה מהמתקדמות ביותר וכלה במכשירים אנלוגיים. בנוסף, מתבצעת התאמה אישית של אוזניות למכשירי שמיעה ואטמים.
המכון מעניק טיפולים אישיים בבעיות קול, היגוי, שפה וגמגום.

המכון מקבל 
לקוחות מקופות החולים: מכבי, מאוחדת ולאומית במסגרת הביטוח הרפואי, בקביעת תור מראש.
בנוסף לדיתה, עובדים במכון, תחת פיקוחה והנחייתה של דיתה קלינאי תקשורת מקצועיים המאושרים ע"י משרד הבריאות.
 

כתובת: קריניצי  5, רמת גן
טל: 6738481 -03,   03-6738704
פקס: 03-6703842

 

  פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
שמיעה
שמיעה
אופן קבלה:
פרטי, כל קופות החולים, משרד הביטחון, משרד הבריאות, הביטוח הלאומי


מידע על מכשירי שמיעה- לחברי קופת חולים מכבי
* לקוחות קופ"ח מכבי זהב מקבלים החזר כספי מהקופה
קרוב ל- 3600 ₪, תוך הצגת מכתב רופא וחשבונית מקורית
* כל המכשירים מאחורי האוזן ניתנים לתקופת ניסיון של עד 10 ימים ללא תשלום, למעט האוזנייה שעלותה 200 לאוזן. על האוזנייה לא ניתן לקבל החזר כספי מאחר והיא מותאמת באופן אישי לאוזן.
* כל המכשירים התוך אוזניים (CIC/ITC) ניתנים לתקופת ניסיון של עד חודש ימים. במידה ורוכשים שני מכשירים ומחזירים מכשיר אחד, הלקוח אינו מחויב בתשלום, אך במידה ומחליט להחזיר את שני המכשירים הלקוח מחויב לשלם 10% מערך מכשיר אחד. העיקרון מבוסס גם על רכישת מכשיר לאוזן אחת בלבד, אם רוכשים רק מכשיר אחד ומחזירים הלקוח מחויב לשלם 10% מערכו.
* במידה ומחזירים מכשיר/י שמיעה יש צורך להחזיר את המכשיר במצב תקין וגם את החשבונית המקורית.
* האחריות הינה לשנתיים מיום רכישת המכשיר, האחריות אינה כוללת אובדן או חבלה.
* תשלום המכשיר נעשה באמצעות צ'קים או מזומן. לא מקבלים כרטיסי אשראי.
מידע על מכשירי שמיעה- לחברי קופת חולים מאוחדת
* לקוחות קופ"ח מאוחדת מקבלים החזר מהקופה קרוב ל- 2,000 ₪.
* כל המכשירים מאחורי האוזן ניתנים לתקופת ניסיון של עד 10 ימים ללא תשלום, למעט האוזנייה שעלותה 200 לאוזן. על האוזנייה לא ניתן לקבל החזר כספי מאחר והיא מותאמת באופן אישי לאוזן.
* כל המכשירים התוך אוזניים (CIC/ITC) ניתנים לתקופת ניסיון של עד חודש ימים. במידה ורוכשים שני מכשירים ומחזירים מכשיר אחד, הלקוח אינו מחויב בתשלום, אך במידה ומחליט להחזיר את שני המכשירים הלקוח מחויב לשלם 10% מערך מכשיר אחד. העיקרון מבוסס גם על רכישת מכשיר לאוזן אחת בלבד, אם רוכשים רק מכשיר אחד ומחזירים הלקוח מחויב לשלם 10% מערכו.
* במידה ומחזירים מכשיר/י שמיעה יש צורך להחזיר את המכשיר במצב תקין וגם את החשבונית המקורית.
* האחריות הינה לשנתיים מיום רכישת המכשיר, האחריות אינה כוללת אובדן או חבלה.
* תשלום המכשיר נעשה ע"י צ'קים או במזומן. לא מקבלים כרטיסי אשראי.
מידע על מכשירי שמיעה- לחברי קופת חולים לאומית
* לקוחות קופת חולים לאומית משלמים בקופה קרוב ל-3200 בעבור מכשיר שמיעה בהתאם למק"ט שניתן להם, ובתמורה מקבלים מכשיר שמיעה בשווי 8000 ₪ לפחות.
* כל המכשירים מאחורי האוזן ניתנים לתקופת ניסיון של עד 10 ימים ללא תשלום, למעט האוזנייה שעלותה 200 לאוזן. על האוזנייה לא ניתן לקבל החזר כספי מאחר והיא מותאמת באופן אישי לאוזן.
* כל המכשירים התוך אוזניים (CIC/ITC) ניתנים לתקופת ניסיון של עד חודש ימים. במידה ורוכשים שני מכשירים ומחזירים מכשיר אחד, הלקוח אינו מחויב בתשלום, אך במידה ומחליט להחזיר את שני המכשירים הלקוח מחויב לשלם 10% מערך מכשיר אחד. העיקרון מבוסס גם על רכישת מכשיר לאוזן אחת בלבד, אם רוכשים רק מכשיר אחד ומחזירים הלקוח מחויב לשלם 10% מערכו.
* במידה ומחזירים מכשיר/י שמיעה יש צורך להחזיר את המכשיר במצב תקין וגם את החשבונית המקורית.
* האחריות הינה לשנתיים מיום רכישת המכשיר, האחריות אינה כוללת אובדן או חבלה.
* תשלום המכשיר נעשה עם הצגת התחייבות מהקופה.
אופן מימון
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.