forums

בית בלב - רעננה

מרכז רפואי מקבוצת מכבי שירותי בריאות

 
צלצלו אלינו :
053-9373829
 
מידע כללי

המחלקות הסיעודיות והרפואיות של בית בלב רכשו מוניטין רב, הן בתחום המקצועי והן ביחס הדואג והמסור. המחלקות שייכות לרשת בית בלב מקבוצת מכבי שירותי בריאות, רשת חזקה ומקצועית, מהמובילות בתחום.

הבית  ברעננה הוקם בשנת 2003 ושוכן ברחובה המרכזי של רעננה.  במקום לובי רחב ידיים עם פינות ישיבה, חדרים מרווחים מאובזרים וממוזגים, בית כנסת, ספרייה וגינה מטופחת לנוחות הדיירים.

במקום כולל מחלקה שיקומית ומחלקה לסיעודיים מורכבים. צוות מקצועי ומסור ממעניק לדייריו את השירותים הכוללים שירות רפואי, טיפול אישי, שירותי סיעוד, ריפוי בעיסוק, תעסוקה, טיפול סוציאליפיזיותרפיה. במקום פעילות פנאי מגוונת, התעמלות, עבודה במוטוריקה עדינה וגסה ושעת אקטואליה .

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
מחלקה סיעודית וסיעודי מורכבמחלקה שיקומית
מחלקה סיעודית וסיעודי מורכב
אופן קבלה:
קופת חולים

המחלקה לשיקום ואישפוז סיעודי מורכב של בית בלב רעננה, מעניקה לקשישים, שאינם מסוגלים עוד לגור בגפם או לדאוג לעצמם, סביבת חיים מטפלת ואוהבת, ברמת מלונאות גבוהה. המטופלים נהנים ממסגרת איכותית ובטוחה עם צוות מסור המעניק להם השגחה וטיפול מקצועי, בכל שעות היממה.  טיפול זה כולל בין השאר מתן תרופות, הפעלה, ושמירה על היגיינה ותזונה המותאמים אישית לכל מטופל.


 המחלקה הסיעודית רכשה מוניטין רב, הן בתחום המקצועי והן ביחס הדואג והמסור. המחלקות שייכות לרשת בית בלב מקבוצת מכבי שירותי בריאות, רשת חזקה ומקצועית, מהמובילות בתחום. כך שהמחלקות כפופות להנחיה מקצועית, סקרי שביעות רצון,בקרה שוטפת של המטה המקצועי של הרשת ופיקוח באופן סדיר ע"י מדדי איכות קליניים: מדדים קליניים הנאמדים באופן קבוע ומהווים מדד לרמת איכות הטיפול במחלקות: 

1  מדד FIM - הערכה תפקודית במחלקות השיקום
2  פצעי לחץ - הערכת הטיפול בפצעי לחץ במחלקות סיעודיות מורכבות
3   פוליפרמסיה - ריבוי תרופות במחלקות מורכבות וסיעודיות
4 הערכה תזונתית - מדידת רמת האלבומין בדם במחלקות מורכבות 

לרשות המטופלים עומד צוות: רופאי שיקום, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, קלינאית תקשורת, דיאטנית ועובדים סוציאליים.

כתובת: רחוב אחוזה 301 , רעננה .
מחלקה שיקומית
אופן קבלה:
קופת חולים

מחלקות השיקום מעניקות טיפול שיקומי מקיף למגוון אוכלוסיות הזקוקות לכך אם בשל מקרים של תאונה, פציעה או מחלה. המטרה העיקרית בשיקום היא לסייע למטופל לחזור לאורח חיים עצמאי ככל האפשר ולשפר את תפקודיו בחיי היומיום.  הקו המנחה את הצוות המטפל הוא הרצף הטיפולי- שיקומי החל מיום האשפוז ועד שובו של המשתקם לקהילה.במחלקה פועל צוות מקצועי מיומן ובעל ניסיון רב בתחום, כאשר לצד כל מחלקת שיקום עומד מכון שיקום מאובזר במיטב הציוד והמכשור הרפואי המתקדם ביותר. התהליך הטיפולי, יחד עם הגישה השירותית החמה, מקלים על תקופת ההתמודדות של המטופלים ובני משפחותיהם. 


למחלקות ניתן להגיע ע"י הפנייה מקופות החולים , חברות הביטוח, משרד הביטחון ובאופן פרטי ע"י פנייה ישירה
 .

 כתובת - רחוב אחוזה 301, רעננה.  


אופן מימון
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.