forums

מגדלי אלישע

מרכז מגורים ודיור מוגן לאוכלוסיה מבוגרת

 
צלצלו אלינו :
053-9374645
 
מידע כללי
"מגדלי אלישע" שוכן בסמוך לביה"ח אלישע, ובמרחק הליכה ממרכז הכרמל. 

הבית נוסד בשנת 1997 כדיור מוגן לאוכלוסיית גיל הזהב. 

החיים בבית זה מאפשרים המשך ניהול חיים פרטיים ועצמאיים בדירה נוחה ומרווחת, תוך הנאה מסביבה תומכת, הכוללת את כל שירותי הקהילה תחת קורת גג אחת.

מידי רבעון מפרסם הבית את עלון "קול המגדל" בו ניתן ביטוי לדיירים ולצוות המסור של הבית. אנו מביאים כאן את ברכת ראש השנה של מנהל הבית ישראל נחמזון, ואת דברי יו"ר הדיירים מר אליהו פרידמן על מנת להעביר מעט מייחודיות ומאווירת הבית וכל מילה נוספת מיותרת:

דבר המנהל - ישראל נחמזון

דיירים יקרים,
כמנהגנו בקודש, מידי שנה בשנה, נברך לשנה החדשה.
שתהה זו שנה טובה ובריאה לכולנו; לכל הדיירים ולבני משפחתם. שנה של הצלחות והגשמת כל המשאלות. 
לא נפסח על הברכות לדיירים החדשים, לקליטתם הקלה, ולהתאקלמותם המהירה במשפחת מגדלי אלישע. תודה לכל העובדים שעושים הכל על מנת לארגן את הדיירים בדירותיהם ולהקל עליהם את המעבר עד כמה שניתן. לא נשכח את הדיירים היקרים שנפרדו מאיתנן בשנה החולפת, ונשלח תנחומים לכל בני המשפחות.

בשנה החולפת שמנו דגש רב על הרחבת הפעילות התרבותית ונוספו פעילויות שונות ומגוונות לרווחתכם דיירים יקרים כמו: 
שחרית שבת - קונצרט מוסיקלי בגן אורה שהתרחבה מפעילות חד שבועית לפעילות יומית של אירוח אמנים בגן.
הוספנו מספר קבוצות של חוגי מחשבים, ואף פתחנו חוגי המשך, ועומדת להפתח קבוצה נוספת למתחילים. ועוד...
הוספנו הרצאות בנושאים שונים ומעניינים, מתוך תקווה להכיל את תחומי העניין הרבים והמגוונים שלכם.

אנו שמחים לראות את שביעות הרצון וההנאה הרבה שלכם הדיירים.
בימים אלה, כמו בשנים קודמות, עוסקים בארגון והכנת בית הכנסת לתפילות בחגים הבאים עלינו לטובה, נאחל לעוסקים בעניין - הצלחה במשימה מבורכת זו.

כידוע לכם במגדלי אלישע כל הדירות מלאות. כל זאת בזכות השירות הטוב של צוות מגדלי אלישע שהצליח לבנות מוניטין מצויין. וכמובן, שלא מעט גם בזכות שביעות הרצון שלכם, והעובדה שאתם מפרסמים ומספרים לחברים שלכם ולכל מי שרק אפשר כמה טוב לחיות "במשפחת מגדלי אלישע". אנו שמחים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ונשמח שתמשיכו לשווק אותנו כפי שהנכם עושים.

בשנה הקרובה פנינו להמשך טיפול בשטחים הציבוריים, טיפולי תחזוקה וקוסמטיקה.

תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה "לשנה טובה תכתבו ותחתמו"


בשם נציגות הדיירים - אליהו פרידמן - יו"ר


חג עובר וחג בא עלינו לטובה ואנו חוגגים חגים אלה בביתנו בדרך הטובהביותר, בשמחה, ואם ניתן בבריאות טובה ובהרמוניה.
במחצית השנה החולפת, מאז פסח, פעלנו בשיתוף פעולה פורה עם ההנהלהומרכזת התרבות - ניצה, לשיפור רווחת הדיירים בעיקר בתחום התרבות. בתחום התרבות אנו זוכים לנוכחות רבה, בהופעות אמנים ומוסיקה המתקיימות בכל יום לפני הצהריים ובשבתות. וזאת נוסף לחוגים ולאירועי הערב הרגילים.
מילה טובה מגיעה לעורכות העלון - שלומית וחיה, על עבודתן המסורה. בזכותן וכמובן בנגיעות היד של ניצה אנו זוכים לעלון נאה, מעניין ומכובד.
מפגשים רבע שנתיים שאנו עורכים לדיירים החדשים שהצטרפו על מנת למתן הסבר על החיים המשותפים במגדלים ולהקל בכך על קליטתם והתאקלמותם בינינו. הנציגות ממשיכה לפקח ולהתייחס לכל בקשה או תלונה המתקבלת מהדיירים ומזכה אותם בטיפול הולם. לשמחתנו התלונות מעטות מאוד. 

ברצוננו להוסיף שללא שיתוף פעולה ההדוק שלנו עם ההנהלה שמקל מאוד על הפעילות השוטפת לא היינו יכולים לבצע את תפקידנו ולייצג בכבוד את הדיירים שבחרו בנו.
לקראת השנה החדשה אנו מאחלים לכל הדיירים, לבני ביתכם, לצוות העובדים וההנהלה - שנה טובה המשך פעילות פורה, שנת בריאות ואירכות ימים. 
פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
דיור מוגן לעצמאים
דיור מוגן לעצמאים
אופן קבלה:
פרטי

ב"מגדלי אלישע" 210 יחידות דיור בגדלים שונים, כולן מפוארות ומרווחות.
בנות חדר וחצי, שני חדרים או שני חדרים וחצי. 

בדירות:

מטבח מצוייד במכשור חשמלי (מקרר, כיריים ותנור בישול),
שירותים
מקלחת
מיזוג אוויר
ארונות קיר
קו טלפון וחיבור לטלוויזיה בכבלים.
מחלונות כל הדירות נשקף נופה היפהפה של חיפה.

במגדלי אלישע אתם לא לבד!
צווות העובדים המלווה את הדיירים רואה בכל אחד מהם בן משפחה. הטיפול נעשה מתוך רגישות רבה, אכפתיות, מקצוענות וניסיון.
לרשות הדיירים עומדים שירותים מפנקים רבים: שירותי דלפק קבלה, דואר והודעות, רופא הבית, הבאת תרופות, שירותי הסעה, אחזקה מלאה לדירות, נקיון שבועי, כביסה, שליחויות קטנות ועוד. אנו עומדים לרשותכם בכל עזרה הנדרשת בדירה ובכל עניין העולה על הפרק.

פעילות ספורט ובריכה:
פעילותם הגופנית של דיירי הבית במגדלי אלישע עומדת במרכז תשומת הלב שלנו. לכן מתקיימים במקום, במהלך השבוע כולו, חוגים שונים ומגוונים. לרשות הדיירים עומדת בריכת שחיה הפעילה כל השנה, אותה הם מנצלים למנוחה והפוגה כמו גם לפעילות ושמירה על הכושר.
במרכז יש גם: ג'קוזי, סאונה רטובה ויבשה, אולם התעמלות ומכון בריאות, מהמשוכללים בארץ.

תרבות ופנאי:
מוניטין רבים יצאו לחיי התרבות והפנאי המתקיימים במגדלי אלישע, בזכות האיכות, התוכן והרצינות הרבה בה מארגן צוות הבית, בשיתוף הדיירים, את הפעילויות השונות. הדיירים נהנים ממגוון רחב של חוגים, הרצאות, מסיבות, טיולים בארץ ובחו"ל ועוד. בקומת הכניסה, מעבר ללובי הגדול והמפואר, מחכים לדיירי הבית שירותים חברתיים מגוונים: קפיטריה, מינימרקט, אולמות כנסים והרצאות, חדרי קלפים, ספריה עשירה, בית כנסת, מספרה, חדר כביסה, מסעדה מפוארת ואולם אירועים, המאפשרים עריכת אירועים משפחתיים, קוקטיילים ומסיבות. המרחק הקצר ממרכז הכרמל פותח בפני הדיירים אפשרויות בילוי חברתיות ותרבותיות רבות נוספות.

להרגיש בטוח:
במגדלי אלישע מרפאה עם רופא בית ואחות וכן רופאים מוסמכים 24 שעות ביממה. הסמיכות לבית חולים אלישע מבטיחה גיבוי רפואי נוסף. הצוות הרפואי יעניק את הטיפול לדיירי הבית במקום או יעבירם לבתי חולים אחרים, על פי המלצת הרופא המטפל. בית חולים אלישע יספק שירותי אשפוז סיעודי לכל נזקק בתשלום ועל פי הסכמה מראש. מגדלי אלישע נשמרים 24 שעות ביממה ע"י שומרים מקצועיים, שערים חשמליים אוטומטיים וטלויזיות במעגל סגור המפקחות על הבניין. בכל דירה כפתורי מצוקה, מערכת כיבוי אש אוטומטית ומערכת טלפונים פנימית, ובכל קומת מגורים נמצאים מרחבים מוגנים קומתיים המאפשרים שהייה ממושכת ובטוחה בתוכם.



השירותים הניתנים
מגוון חוגים
הרצאות
מסיבות
טיולים
קפיטריה
מינימרקט
אולמות כנסים והרצאות
חדרי קלפים
ספריה עשירה
בית כנסת
מספרה
חדר כביסה
מסעדה מפוארת
בריכת שחיה
סאונה
אולם התעמלות
מכון בריאות ועוד
אופן מימון
אפשרויות מימון
מסלול פיקדון, בניכוי אחוזים קבועים לשנה או חלק ממנה. יתרה תוחזר לדייר במידת עזיבה או ליורשים במקרה פטירה.
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.