forums

טופ שירותי כח אדם ועסקים בע"מ

שירותי סיעוד וכח אדם

 
צלצלו אלינו :
053-9374733
 
מידע כללי

חברת טופ הוקמה בשנת 1988, מורשית על-ידי משרד הרווחה והביטוח הלאומי ומנהלת מערכת איכות על-פי תו תקן ישראלי איזו 9001. החברה עוסקת במתן שירותי סיעוד לקשישים ולמוגבלים. החברה נותנת שירותי סיעוד על-פי חוק הסיעוד מטעם המוסד לביטוח לאומי, משרד העבודה והרווחה, מבוטחי קופות חולים, זכאי קרן נפגעי שואה, נתמכי משרד הביטחון, בתי אבות, בתי חולים, קיבוצים וכן שירותי סיעוד למוסדות, לקוחות פרטיים ואחרים בפריסה ארצית רחבה, כאשר השירותים הניתנים באמצעות סניפי החברה הפרוסים באיזורים הגיאוגרפיים בהם נותנת החברה שירותים.


לחברת טופ מאגר גדול של מטפלים ומטפלות זמינים ומנוסים אשר מאפשרים מתן שירות מהיר לצורכי הקשישים בסמוך לקבלת ההזמנה. יחסי העבודה בין המטפלים לבין העובדים המקצועיים ומנהלי הסניפים הם יחסים טובים המאפשרים מתן שירות טוב למטופלי החברה וללקוחותיה. 

חברת טופ מסייעת לקשישים ולבני משפחותיהם בכל הליכי קבלת האישורים המתאימים להעסקת עובד זר, כולל ביטוח רפואי וליווי בהשמת העובד הזר בבית הלקוח.

החברה מספקת שירותי סיעוד לקשישים ולאוכלוסיות נזקקות אחרות, במסגרת חוק ביטוח סיעוד של המוסד לביטוח לאומי, ללא כל תשלום מצד המטופל או משפחתו. 

הצוות המסור שלנו ילווה, ינחה, ייעץ ויסייע למשפחה במילוי הניירת המתאימה ובכל התהליך עד השמת העובד בבית המטופל.
ניתן למצוא דרכנו באופן מיידי עובדים זרים, ברישיון משרד העבודה, בהתאמה מרבית לצורכי המטופל ולשפת הדיבור שלו.

השירותים כוללים עזרה של מטפל/ת בביצוע פעולות היומיום בבית (רחצה, אכילה, פעילות ועוד), ניהול משק הבית (סדר וניקיון, כביסה, בישול וכד') וכן השגחה על המטופל בביתו וסיוע בסידורים מחוץ לבית.

כמו כן, ברשותנו מאגר מטפלים מוסמכים, דוברי שפות שונות, המעניקים שירות אישי ואיכותי, שמותאם לצרכים האינדיבידואליים של כל קשיש, והכול מבלי לנתק אותו מביתו ומקהילתו.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל אחד מסניפי הרשת בפריסה ארצית: סניף ראשי - חדרה, סניף נתניה, סניף פתח-תקוה, סניף תל אביב, סניף פרדס-חנה, סניף אור עקיבא, סניף חולון וסניף ברחובות.  

אנו מאמינים, כי שירות איכותי מתבטא באמפתיה, זמינות, מקצועיות, גמישות ואדיבות של צוות החברה. אצלנו שביעות הרצון של הלקוח היא מעל הכול!

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
שירותי סיעודחוק סיעודעובדים זרים לסיעוד
שירותי סיעוד


• מאגר מטפלים/ות ישראליים/יות  בעלי ניסיון
• עובדים זרים דוברי מגוון שפות
• צוות מקצועי, סבלני, אמפתי ואדיב הנותן יחס אישי וחם.
• קשר שוטף עם הקשישים ועם בני משפחותיהם.
• מרכז יום לקשיש בפתח תקווה.

חוק סיעוד

משנת 1988 המוסד לביטוח לאומי משלם גמלת סיעוד לאזרחים מגיל פרישה אשר מתגוררים בקהילה (אשר אינם מאושפזים במוסד סיעודי).
גמלת הסיעוד נועדה לעזור לזכאים בפעולות היומיום ובמשק הבית. חברת טופ נותנת שירותי סיעוד לקשישים במסגרת חוק סיעוד של הביטוח הלאומי. במסגרת שירותי הסיעוד ניתן מענה לצרכיו השוטפים של הקשיש.


השירותים הניתנים לקשישים הזכאים הם:
• עזרה של מטפל/ת בית בביצוע פעולות היומיום: לבוש, רחצה, אכילה, טיפול במצבים של אי שליטה בהפרשות ועוד.
• ניהול משק בית, ניקיון הבית וסידורו - כביסה, בישול
• השגחה על המטופל בביתו, סיוע בסידורים ובקניות


אנו נותנים שעות טיפול (טרום סיעוד) ללא תשלום עד לקבלת אישור חוק הסיעוד מהביטוח הלאומי.
ברשותינו מאגר של מטפלים/ות מוסמכים/ות ישראלים, בעלי ניסיון בטיפול ודוברי שפות שונות.
שירותי הסיעוד ניתנים בפיקוח ובקרה של צוות מקצועי כולל: עובד/ת סוציאלי/ת, אח/ות ובקרים/יות שעברו הכשרה מתאימה. צוות זה מקפיד לשמור על קשר עם המטופל ומשפחתו במטרה לשפר את שביעות רצונו ואת איכות שירותי החברה.

התאמת המטפל/ת נעשית לאחר ביקור בית ראשון על ידי עובד/ת סוציאלי/ת או על ידי אח/ות מוסמך/כת מטעם החברה. תוך התייחסות לצורכי המטופל ובניית תוכנית טיפול בהתאם לזכאותו ורצונו.

לקבלת הדרכה ופרטים נוספים ניתן להתקשר עם הסניף הקרוב למקום מגוריכם.


 

עובדים זרים לסיעוד

חברה טופ שירותי סיעוד מספקת עובדים זרים לסיעוד באמצעות חברות כוח אדם בעלות רישיון לעסוק בתיווך ובהשמת עובדים זרים.
ברשותינו מאגר גדול, זמין ואיכותי של עובדים זרים דוברי מגוון שפות: עברית, אנגלית, רוסית, רומנית, הונגרית, פולנית, ספרדית ועוד.

אנו דואגים להתאמת העובד למטופל תוך התחשבות בתפקוד המטופל, שפתו ורצונו. הצוות המקצועי של החברה מפקח על העובד הזר בבית הקשיש באמצעות בקורי בית בהתאם לנדרש. חברתנו מסייעת ומייעצת לקשיש ולמשפחתו במילוי הניירת ובהגשתה לחידוש האישור בהתאם לצורך.

לקוחות טופ נהנים מהנחה משמעותית בביטוח הרפואי.

כדי לקבל היתר להעסקת עובד זר סיעודי יש לפנות ליחידת הסמך של התמ"ת.
משרד התמ"ת יאשר העסקת זר לקשיש אם קיבל במבחן התלות ציון 4.5 נקודות ADL או 4 נקודות ADL אם הקשיש גר לבד או עבר את גיל 90.
היתר להעסקת עובד זר ניתן לשנתיים. בתום התקופה יש צורך להאריך את ההיתר על ידי פנייה חוזרת למשרד התמ"ת.

עם קבלת ההיתר הקשיש ובני משפחתו מסדירים בסיוע חברת ההשמה במשרד הפנים את אשרת הכניסה או אשרת העבודה עבור העובד הזר.
עובדים זרים המועסקים בתחום הסיעוד אינם מוגבלים בכמות השנים שמותר להן לשהות בארץ, אולם יש לחדש את אשרת השהייה והעבודה שלהם מדי שנה. קראו על זכויות העובד הזר באתר האינטרנט של נגישות ישראל.

יש להתעדכן מעת לעת בשינויים החלים בתנאי העסקת עובד זר במשרדי הממשלה.

לקבלת הדרכה ופרטים נוספים ניתן להתקשר עם הסניף הקרוב למקום מגוריכם.

 


אופן מימון
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.