forums

רול ייעוץ פנסיוני

ייעוץ פנסיוני באמצעות יועצים מומחים

 
צלצלו אלינו :
053-9373917
 
מידע כללי

חברת רול הוקמה לפני כ-20 שנה היא בעלת רשיון יעוץ פנסיוני לתאגיד ועוסקת בייעוץ בלבד ולא במכירת ביטוח.

בחברה יועצים בעלי ניסיון רב העוסקים שנים רבות בתחום הפנסיוני מהיבטי: המיסוי, דיני עבודה לרבות הסכמים קיבוציים, ואפיקי ההשקעה השונים.

הלקוחות נהנים מעדכונים שוטפים בשינויים ובחידושים בענף הפנסיוני, דיני עבודה ומיסוי.
החברה מתחייבת לשירות: מקצועי וזמין בעלות ותנאי תשלום נוחים

 הנושא הוא ייעוץ פנסיוני בלבד , להבדיל משירות של ייעוץ פנסיוני: קרנות פנסיה, ביטוחי מנהלים, ביטוחי חיים ובריאות, קופות גמל וקרנות השתלמות.

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
השירותים המוצעים בחברה
השירותים המוצעים בחברה

בדיקה וייעוץ על תוכניות פנסיוניות:
 חברת רול תשפר את התוכנית הקיימת, בהתחשב ב: שיקולי מס ותמהיל כיסויים בטוחיים שיתנו את התמורה הגבוהה ביותר במקרי מוות, נכות ופרישה. כל זאת בהתאם לחוק הייעוץ.

קופות פיצויים:
 חברת רול תייעץ לכם כיצד ניתן להקטין את חבות הפיצויים, בצורה חוקית. חברת רול תייעץ לכם היכן כדאי להשקיע את כספי הפיצויים, בצורה שתניב את התפוקה הגבוהה ביותר. 

 כפיפות לצווי הרחבה והסכמים קיבוציים:
 חברת רול תבדוק עבורכם את כפיפות הארגון להסכמים קיבוציים, ותבדוק אפשרויות לשיפור ההסכמים הקיימים, תוך ניהול מו"מ מול הגורמים המתאימים. חברת רול תבדוק אם אתם עומדים בדרישות ההסכמים, כדי להגן עליכם מפני תביעה משפטית. 

בטוח אובדן כושר עבודה:
אחד המוצרים המגוונים ביותר בשוק הפנסיוני הוא הבטוח לאובדן כושר .חברת רול מעורה במוצרי כל ספקי הבטוח הפנסיוני, ומכירה את מגוון המוצרים, תוכל לייעץ לכם איזה כיסוי הוא ההולם ביותר עבורכם באיכות ובעלות כספית רצויה. 

בטוחי בריאות:
 לחברת רול הידע והנסיון בעריכת מכרזים בין ספקי הבטוחים המשלימים. אנו נערוך עבורכם מכרז ונשיג את ההטבות המקסימליות לארגון. 


אופן מימון
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.