forums

עלי שלכת

הבחירה המכובדת

 
צלצלו אלינו :
053-9375138
 
מידע כללי

בשנת 2004 התגבשה קבוצת יזמים ישראלית בעקבות זיהוי צורך לאלטרנטיבה בתחום הקבורה בישראל.
הקבוצה הבינה שהחברה במדינת ישראל הגיעה לשלב בו היא בשלה להפוך את הצורך לממש. לאחר זיהוי הצורך ומחקר שוק מעמיק שנמשך שנתיים החליטו המייסדים להקים חברה שתתן מענה אמיתי לצורך הזה, וכך הוקמה חברת עלי שלכת.

חברת עלי שלכת גיבשה מוצרים ושירותים העונים על הצרכים השונים, האמיתיים והמלאים בחברה הישראלית החילונית ובכלל.

בעלי החברה הינם בעלי רקע עסקי, ניהולי וערכי, ומצטיינים ביכולות ביצועיות, אסטרטגיות ושיווקיות מוכחות.

חברת עלי שלכת מבוססת על הון עצמי שנתן אפשרות להקמת בסיס ותשתיות לתפעול החברה והשקתה.
בעתיד הנהלת עלי שלכת שוקלת אפשרות של גיוס הון נוסף, על מנת לאפשר הרחבת היקף והיצע שירותינו לציבור.

ברצוננו להדגיש שעובדת היותנו חברה פרטית בעלת כוונות רווח, אנו רואים בחברה זו למרות מורכבות המשימה כנושאת שליחות שמטרתה לקדם את רווחת הציבור הישראלי כולו בדורנו ובדורות הבאים.

הבחירה בשם "עלי שלכת" מעוגן בקונוטציונות הרבות הן מהיותו מקור ישראלי שורשי, ובהיותו שם עם בסיס עברי, ובעל ערכים רגשיים, וכמובן משמעות פואטית. ערך נוסף ולא מבוטל כרוך בהיותו בעל זיקה יהודית ברורה וחזקה הנובעת משורש שמו של:
עלי שהיה הכהן הגדול. 
ע.ל.י. הוא השורש של התעלות, "שלכת"  היא אחד משערי בית המקדש.

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
קבורה אלטרנטיבית
קבורה אלטרנטיבית
אופן קבלה:
פרטי


קבורה אזרחית או קבורה חילונית

קבורה אזרחית או קבורה חילונית יוצרת אפשרות נוספת מתאימה וסופית לפרידה אחרונה מן העולם והחיים באופן הקרוב ביותר לאורח חייו ולהשקפת העולם של הנפטר. בכך אנו עורכים טקס המכבד את הנפטר, בני משפחתו וחבריו הקרובים.

טקס הלוויה בקבורה האזרחית הוא הליך פרידה מאדם יקר, זהו תהליך שמתחיל לפעמים עוד לפני הפרידה הפיזית בעצם המחשבה על כך. הטקס מאפשר לחלוק רגשות עמוקים, עם המשפחה הקרובה והאנשים היקרים לנו. הדרך בה תבחרו לקיים את הטקס, הלוויה וכל הנלווה לקבורהיש השפעה רבה על המשך הדרך לנותרים. זהו מהלך שנחרת בזיכון ונשמר לנצח. מהלך התואם את הלך הרוח והמהות של המשתתפים בו הופך לזיכון משותף, זיכרון מאחד ומייחד. 

להגיד שלום ולהפרד בדרככם עומד בבסיסה של הקבורה האזרחית וטקס הלוויה. זוהי סגירת מעגל חיים בצורה מכובדת והולמת את אורח חייכם. זוהי אמירת שלום המאפשרת לכם להמשיך הלאה, בתחושה כי נפרדתם מאהוביכם כראוי. קבורה אזרחית וטקס לוויה מכובד ומותאם אישית היא דרך מחשבה הנהוגה במקומות רבים בעולם המערבי, ואנחנו כאן על מנת להציע אפשרות נוספת עם דגש על בחירה.

עלי שלכת דואגת לכל סידורי הקבורה האזרחית, מסייעת בבחירת ובהתאמת אופי וצורת הקבורה האזרחית, מלווה ומנחה אתכם בבניית טקס הלוויה שלכם על כל פרטיו, ודואגת לטפל בכל הנושאים הטכניים והבירוקרטיים השונים, במקצועיות ותוך גילוי רגישות.

באופן זה, בו אנו מטפלים בכל סידורי הקבורה האזרחית וטקס הלוויה, אנו מאפשרים לכם להתמקד בנושא החשוב מכל בעת זו - התמודדות עם אבלכם.

 

תכנון מקדים


ניתן לתכנן את סידרי הקבורה וטקס הלוויה עוד בחיים על מנת לתת שקט נפשי בביטחון ובידיעה שתמומש הצוואה הרוחנית. ללא מתח או דוחק שיופעלו על יקיריהם בשעת צערם.

חברת עלי שלכת מספקת שירותי קבורה אזרחית וטקסי לוויה בבתי עלמין רבים הקיימים בארץ, פרטיים, עירוניים ואזוריים.

 

האם הקבורה החילונית מתנגשת עם הקבורה הדתית?

הקבורה החילונית אינה נוגדת את הטקסים המסורתיים של הקבורה הדתית. ניתן לשלב את הסממנים המסורתיים של הקריעה, קדיש ואל מלא רחמים הינם, והדבר תלוי ברצונם ובהעדפותיהם של האדם ומשפחתו. החלק הדתי מנוהל על ידי רב. לעלי שלכת רבנים וחזנים מכל זרמי היהדות, המשתלבים בטקס הקבורה החילונית. למעשה הבחירה היא שלכם. אנו ערוכים לקיים טקסים בעלי אופי וצביון המוגדרים באופן מוחלט על ידי הלקוח. החל בטקס קבורה חילוני ללא כל סממן דתי דרך טקס המשלב אלמנטים מסורתיים וכלה בטקס קבורה דתי מלא.
 
 בתי עלמין פרטיים

עלי שלכת מספקת את שירותיה בכל בתי העלמין הקיימים בארץ, הממלכתיים, הקיבוציים והפרטיים. לדאבוננו אנו מוגבלים במגוון השירותים שאנו מספקים בבתי העלמין של חברות קדישא השונות. שכן אלה כרוכים בתיאום ובהסכמה של החברה קדישא המקומית. אך בבתי העלמין הפרטיים של עלי שלכת אנו ערוכים לספק את מלוא המגוון הרחב של השירותים. בתי העלמין הפרטיים מתוחזקים ברמה הגבוהה ביותר מבחינת התשתיות, הגינון, הסדר והניקיון.

אחוזות קבר

אחוזות קבר הינן דרך יחודית לשמר את זכר המשפחה במקום מסודר אחד, הבנוי על שטח גדול יותר מאשר חלקת קבר בודדת. את חלקות הקבר ניתן לעצב בהתאם לדרישותיכם באמצעות אדריכלים המתמחים בכך, כולל יעוץ אדריכלות נוף - גננות.

עלי שלכת מציעה הקמת אחוזות קבר יחודיות, משפחתיות או אישיות, הניתנות להקמה כמעט בכל בית עלמין קיים, אולם יחד עם זאת אנו ממליצים לבחור בבתי עלמין פרטיים המתאימים לכך במיוחד.

 

 

 

אופן מימון
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.