forums

מרים ברנר

מטפלת מינית מוסמכת

 
צלצלו אלינו :
053-9374860
 
מידע כללי

מרים ברנר מטפלת מינית מוסמכת

למעלה מ-20 שנה עוסקת בטיפול מיני במסגרות ציבוריות ובפרקטיקה פרטית, מוסמכת על-ידי איט"ם (האגודה הישראלית לטיפול מיני). 
תואר שני בעבודה-סוציאלית קלינית מאוניברסיטת בר-אילן משנת 1984.
בשנים 1985-7 התמחות בטיפול מיני ( סקסולוגיה ) באוניברסיטת קורנל בניו-יורק בשיתוף בית-חולים ניו-יורק. 
דוקטור במיניות האדם מאוניברסיטת ניו-יורק.
הייתה רכזת  מקצועית ארצית של ה- " דלת הפתוחה " ( מרכזי מידע ויעוץ למתבגרים וצעירים בנושאי מיניות )  של האגודה הישראלית לתכנון המשפחה.

כיום:
מנהלת מקצועית של מרפאה לטיפול ושיקום מיני במרכז רפואי " רעות", יד- אליהו, תל-אביב ומדריכה של מתמחים במרפאה.

מרצה אורחת:

בקורסים על מיניות בלימודי המשך בבית-ספר לרפואה באוניברסיטת תל-אביב.
בקורס טיפול מיני ביחידה ללימודי המשך בבית-הספר לעבודה-סוציאלית באוניברסיטת בר-אילן.
מנהלת קליניקה פרטית בשכונת גבעת-סביון בגני-תקוה. 

מחברת הספרים:
" איזה מין ראש" בהוצאת  "ידיעות אחרונות" 1998
" 202 התשובות לבריאות ואהבה מינית" בהוצאת
 " אינטרמדיה" 1998

אני מאמין:
אני מאמינה שכל אדם הוא עולם ומלואו, אני מאמינה שלכל אדם יש זכות לממש את עצמו ואת המיניות שלו.
אני מכבדת ומקבלת כל אדם כמו שהוא עם הייחודיות שלו ועם הדרך שלו לביטוי המיניות שלו (כל עוד הוא אינו פוגע באחר). 
אני מאמינה שסקס הוא דבר מכובד ושיחסי מין כביטוי לקשר ואהבה יכולים להיות חוויה משמעותית ומיוחדת.
כל אדם וכל זוג שיפנה לטיפול יקבל התעניינות אמיתית ויחס חם וביתי.
  


 

 

 

  פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
טיפול מיני
טיפול מיני
אופן קבלה:
פרטי

מהו חשק מיני ? האם ניתן לתזמן חשק מיני ?

חשק מיני מתבטא ברצון להתעלס ולקיים יחסי מין (במגוון רחב של דרכים, לא בהכרח חדירה). החשק יכול להתעורר מגרוי מיני בזמן קרבה פיזית עם בת הזוג (על רקע משיכה מינית), מתוך פנטזיה מינית, מתוך תחושת קרבה רגשית עם בת הזוג, מתוך מודעות לחשיבות לטפח את הקשר המיני בזוגיות ועוד.

המחקרים האחרונים מראים שיש הבדלים בין גברים לנשים בדרך ההתעוררות החשק המיני. אצל נשים החשק מתעורר יותר מתוך הקשר הרגשי ומתוך התכוונות לפנות זמן לאינטימיות המינית, גם ממגע ותשומת לב, אצל גברים החשק מתעורר יותר מתוך גרוי ויזואלי (התבוננות בבת הזוג), על ידי פנטזיות, על ידי זקפה או על ידי מגע.
 

גם לנשים וגם לגברים יש אפשרות לתזמן חשק מיני על ידי תכנון זמן אינטימי ביחד, החלטה מודעת שהמיניות חשובה לזוגיות ושיש לפנות לה זמן, על ידי פנטזיות ואוירה מינית בראש ועל ידי ריכוז במגע. אין צורך לחכות לסופשבוע בצימר כדי להיות באווירה אינטימית ורגועה – ניתן לעשות צימר בבית !


פער בחשק
פער בחשק הוא טבעי ונורמלי על רקע הבדלי מין והבדלים אישיים. גם בני זוג שמעוניינים בתדירות דומה של יחסי מין, העיתוי שבו הם רוצים להתעלס או לקיים יחסי מין יכול להיות שונה. פערים בחשק יכולים גם להשתנות במהלך החיים. זוגות שמגיעים לטיפול מיני זוגי על רקע זה בדרך כלל יש להם קושי לגשר על הפערים הטבעיים בגלל קשיים בזוגיות, בעיות בתקשורת מינית, מאבקי כח ועוד. תוצאות הטיפול טובות וקשורות עם אופי המערכת הזוגית ועם המוטיבציה של בני הזוג.

האם גברים תמיד רוצים?
לא. אחד המיתוסים הנפוצים שעדיין קיימים הוא שגבר תמיד רוצה ומוכן לקיום יחסי מין. קיים לחץ חברתי על גברים להיות עם חשק מיני רב כך שגבר לא תמיד ירשה לעצמו לקבל את זה שלעיתים אין לו חשק מיני או שירשה לעצמו להגיד לא לבת הזוג.
יש סיבות מסוימות שבגללן לגבר יש חשק רב יותר מלאשה ( בהכללה רבה )– לגבר יש יותר טסטוסטרון ( הורמון המין הגברי ) מלאשה, יש לו יכולת להיכנס לאוירה מינית לגרוי ולגמירה בצורה פשוטה יותר ומהירה יותר מאשר לאשה, ויש לו יכולת רבה יותר להתנתק מדאגות וממתח בקשר הזוגי לצורך חשק מיני. יחד עם זאת חשוב לזכור כי יש גורמים מאוד מגוונים שמשליכים על החשק, יש הבדלים אינדבידואליים מעבר להבדלי מגדר, כך שאי אפשר להכליל את הנ"ל לכל גבר ולכל אשה. גם לגברים יש תופעה של חשק מיני נמוך.

 

   


אופן מימון
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.