forums

תשר געש

פתרונות ראייה ושמיעה מתקדמים

 
צלצלו אלינו :
053-9373882
 
מידע כללי

מכון שמיעה
לתשר געש מכון שמיעה חדיש ומשוכלל. קלינאית תקשורת מוסמכת בעלת ותק וניסיון של שנים רבות מבצעת בדיקות בחדר אטום מצויד במכשירי בדיקה מדוייקים וצוות המכון מתאים באופו אישי מכשיר שמיעה חדיש מהטובים בעולם תוצרת חברת Bernafon . המכון מכבד את הסדרי ההנחות של כל קופות החולים ומשרד הבטחון.

מכון ראייה
אופטיקה געש הוקמה לפני 32 שנה ולה מומחיות בהתאמת משקפיים ועדשות מגע לציבור רחב ביותר של לקוחות, בהתאמת פתרונות אופטיים מיוחדים לאנשים הסובלים מראייה ירודה (משקפיים טלסקופיים, מיקרוסקופיים וכד') .
אופטיקה געש הוא אחד המרכזים המקצועיים והעדכנים ביותר בתחום של פתרונות לאנשים שסובלים מבעיות של ראייה ירודה. צוות בעל ידע וניסיון יחד עם מבחר גדול מאוד של אמצעים -אופטיים ואלקטרוניים- מבטיח אבחון מעמיק של כל בעיה ומציאת הפתרונות האופטימאליים לכל מי שסובל מבעיה זאת. 


מספר טלפון: 09-9529366

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
השירותים במקום
השירותים במקום


מכון שמיעה
מכון ראייה
מכשירי הגדלה לקריאה
 תוכנות הגדלה למחשב
 תוכנות קוראי מסך
 ציוד ברייל
 מערכות הקראה
 לקויות למידה
 ציוד עזר 
 

אופן מימון
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.