forums

המרכז לרפואה משלימה

המרכז הרפואי שיבא

 
צלצלו אלינו :
03-5303761
 
מידע כללי

מרפאה לרפואה משלימה בבית החולים שיבא הוקמה לפני כ – 6 שנים.
במרפאה ניתן טפול במקצועות הבאים: רפואה מסורתית סינית הכוללת: דיקור, צמחי מרפא ,טווינא; הומיאופתיה; רפלקסולוגיה; שיאצו; נטורופתיה; כירופרקטיקה; שיטת פלדנקרייז, ושיטת פאולה.

כל חולה הפונה למרפאה עובר תחילה בדיקה ראשונית ע"י רופא (M.D.) ביה"ח. לאחר הבדיקה המטופל עובר אבחון ומומלצת שיטת הטיפול המתאימה לו. המטופל מופנה למומחה הספציפי הדרוש לו ומתחיל בסדרת הטיפולים. הצוות הרפואי עוקב אחר התקדמות במשך כל תקופת הטיפולים הטיפול ומעריך את תוצאותיו בכלים מדעיים.
במרכז מתקיימות פעילויות הוראה וכן שילוב במחלקות ביה"ח של מטפלים מקצועיים: כגון מחלקה ומרפאת עור, מחלקות השיקום ומכון אונקולוגי.

מספר טלפון: 03-5303761

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
הטיפולים במרכז
הטיפולים במרכז

הרפואה סינית מסורתית:  הריפוי הסיני מתבסס על אבחנת מקור הפרת האיזון בגוף, והטיפול מכוון להשבתו לקדמותו.
 

דיקור סיני (אקופונקטורה): לפי שיטה זו, בריאות היא ביטוי לאיזון האנרגיה, מחלה נגרמת כשהאיזון מופר והדיקור נועד להחזיר לגוף את האיזון. התהליך מתבצע ע"י החדרת מחטים (מחטים חד-פעמיות וסטריליות) לנקודות הדיקור וגירויין.


צמחי מרפא: הטיפול בצמחי מרפא מותאם לכל אדם ולמחלתו.

טווי-נא: זוהי תרפיה מנואלית (ידנית) העושה שימוש במגוון טכניקות כגון עסוי רקמות עמוק, עבודה על נקודת הדיקור ועוד. מתאימה לטיפול בבעיות אורטופדיות, כאב ועוד.
 
שיאצו:
שיטה העושה שימוש בלחיצה, החזקה, הנעה ומתיחה בכל חלקי הגוף במטרה להביא לאיזון ולשיפור של זרימת האנרגיה, מחזור הדם, הגמישות, הערנות, הרגיעה. מטפלת בהפרעות כגון: מתח, עייפות, כאבים ממקורות שונים, הפרעות שינה ועוד.


 רפלקסולוגיה:
שיטת אבחון וטיפול דרך כפות רגליו וידיו של המטופל. הטיפול נעשה באמצעות עיסוי נקודות מיוחדות הממוקמות על כפות רגליים וידיים, והגוף מנצל גירויים אלה לצורכי ריפוי טבעי. הטיפול משפר את זרימת הדם ומסייע בהפחתת המצוי בבסיס מחלות רבות, או המתלווה אליהן.
 

כירופרקטיקה:
כירופרקטיקה היא שיטת טיפול ידנית המטפלת בעיצוב ובאיזון הגוף, באיתור הרגלי יציבה פגומים ותיקונם באמצעות  טכניקות טיפוליות, הנקראות מניפולציות ומבוצעות ע"י ד"ר לכירופרקטיקה. הטיפול מתמקד בחוליות עמוד השדרה, מפרקים, צלעות ושרירי הגוף.


הומאופתיה:
הומאופתיה היא שיטת טיפול משלימה המבוססת על העיקרון  " דומה בדומה ירפא". הריפוי מבוסס על תכשירים הומאופתיים המופקים ממגוון רחב של חומרים טבעיים. מקורו של כל תכשיר הומאופתי הוא חומר המסוגל לגרום לתמונת מחלה מוגדרת אצל אדם בריא.  כל אדם זקוק לתכשיר הומאופתי אישי. אנשים הסובלים, לכאורה, מאותה מחלה או בעיה יקבלו בדרך כלל טיפול הומאופתי שונה – בהתאם לסימפטומים האופייניים להם.


שיטת פלדנקרייז:
לעתים קרובות מתברר כי מאחורי קשיים בתנועה, מגבלות פיזיות וכאבים שונים עומדים הרגלים תנועתיים לא נכונים ושיבושים בביצוע התנועות, שרכש אדם במהלך חייו. שיטת פלדנקרייז מלמדת את המטופל לשפר תנועות קיימות, לבנות תנועות חדשות, ולהחזיר את למצבו התקין.


שיטת פאולה:
שיטה זו, הנקראת גם "סוד השרירים הטבעתיים", מעמלת, מפעילה ומאמנת את השרירים הטבעתיים. בשיטה זו ניתן לעזור לאנשים הסובלים מבעיות שונות הקשורות בעיכול, צניחת רחם, דליפת שתן, צניחת שלפוחית השתן,  ועוד.

היפנוזה:
שנוי במצב המודעות של האדם, בו יכולים להתרחש שינויים פיזיים ו/או פסיכולוגיים.
במהלך הטיפול ההיפנוטי, השליטה נשארת בידי המטופל: למעשה מתקיים תהליך של היפנוזה עצמית, תחת הדרכת המטפל – גם במפגשים הטיפוליים וגם באמצעות תרגילים אותם ניתן לבצע בבית.
מתאים לטיפול במצבי דחק (stress, חרדות, טיפול בכאב ועוד).


נטורופתיה: (בשלב זה השירות הופסק)
גם שיטה זאת עוסקת בחולה כמכלול ושמה דגש על מניעת מחלות. נטורופתיה  כוללת את השיטות הטיפוליות הבאות: כל מגוון תורות התזונה, שמוש מושכל בתוספי מזון, טיפול במערכת השרירים והשלד ושיטות ריפוי טבעיות נוספות.


אופן מימון
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.