forums

שטיינר

מכשירי השמיעה הנמכרים ביותר בישראל

 
צלצלו אלינו :
053-9374835
 
מידע כללי

שטיינר מכשירי שמיעה - החברה הגדולה והותיקה בישראל בתחום שיקום השמיעה והדיבור
חברת שטיינר מכשירי שמיעה הינה החברה הגדולה והוותיקה ביותר בישראל (מאז 1949), המתמחה בתחום שיקום השמיעה והדיבור. מזה כ-62 שנה מעניקה החברה שירות לעשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ דרך 18 סניפים ומעל ל-70 מכוני שמיעה עצמאיים.
 
איכות ללא פשרות
שטיינר מוסמכת על ידי מכון התקנים הישראלי (תו תקן ISO 9001 משנת 2008) , והינה החברה היחידה בתחום שיקום השמיעה בישראל שלה תו תקן לייצור רפואי (תו תקן  ISO 13485 משנת 2003). בנוסף, מכשירי השמיעה ומערכות ה-FM המשווקים על ידה אושרו על-ידי מכון צומת ככשרים לשימוש בשבתות וחגי ישראל.
 
טיפולי שפה ודיבור לכל הגילאים
חטיבת שפה ודיבור בשטיינר מספקת טיפולי שפה ודיבור בסניפי החברה בבאר שבע, קריית גת, קריית מלאכי, כרמיאל, מחניים, קריית שמונה וצפת. קלינאי החטיבה פיתחו מבחר של משחקים ועזרים לגיוון והעשרת הטיפולים.

הנגשת מוסדות ציבור ללקויי שמיעה
לקויי שמיעה נתקלים בקשיים רבים לשמוע ולהבין את הנאמר במקומות ציבוריים כתוצאה משלוש סיבות עיקריות: רעש רקע, מרחק מהדובר, הדהוד.
בשטיינר חטיבה מיוחדת המספקת מגוון של פתרונות מתקדמים וייעוץ להנגשה מיטבית של מקומות ציבוריים עבור לקויי שמיעה, על-מנת שיוכלו להבין ולתקשר בהם כראוי.
 
המוצרים המתקדמים ביותר בתחום שיקום השמיעה
שטיינר משווקת את המוצרים של החברות המובילות בעולם בתחום שיקום השמיעה:
מכשירי שמיעה
שתלים קוכליאריים (שתלי שבלול)
אביזרי עזר ללקויי שמיעה
מערכות FM
מערכות להנגשת מוסדות ציבור ללקויי שמיעה
אוזניות למכשירי שמיעה
אטמים מסוגים שונים לאוזניים
סוללות למכשירי שמיעה
מכשור וחומרים למכונים אודיולוגיים
 
מכשירי שמיעה
שטיינר משווקת בלעדית בישראל את מכשירי השמיעה של החברות המובילות בעולם בתחום מכשירי השמיעה:
Widex (דנמרק),  Phonak   (שוויץ),ו- Coselgy ( איטליה).
שתלים קוכליאריים (שתלי שבלול)
שטיינר מייצגת בישראל את שתלי השבלול של חברת Advanced Bionics .

אביזרי עזר
כדי לשוב וליהנות משמיעה טובה, מומלץ להשתמש בנוסף למכשירי שמיעה גם באביזרי עזר לכבדי שמיעה כגון: טלפון ביתי, מערכת האזנה לטלוויזיה, שעון מעורר ועוד.
לאנשים פעילים יותר, כגון סטודנטים, או מי שמרבה להשתתף באירועי תרבות, מומלץ להשתמש גם במערכת FM (מערכת הגברה אישית) לשיפור מובנות הדיבור, בעיקר על רקע סביבה רועשת.

מבחר גדול ואיכותי של אביזרי עזר לכבדי שמיעה הכולל:
אביזרים לשמיעה ברורה ואיכותית של מקורות קול שונים כגון: טלוויזיה, טלפון סלולרי או נגן מוזיקה.
אביזרי התראה המאפשרים למשתמש לדעת על המתרחש בסביבתו הקרובה כגון: שמיעת צלצול פעמון הדלת. 

אל תוותרו על השימוש באביזרי העזר
אביזרי עזר לשמיעה יכולים לתרום רבות לשיפור איכות החיים שלכם! במחלקת אביזרי העזר שלנו, ישמחו להדריך אתכם ולעזור לכם למצוא את הפתרונות המתאימים ביותר עבורכם!

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
מכשירי שמיעהאביזרי עזר לשמיעה
מכשירי שמיעה
אופן קבלה:
פרטי, השתתפות קופ"ח

חברת שטיינר מכשירי שמיעה בע"מ משווקת בלעדית בישראל את החברות המובילות בעולם בתחום מכשירי השמיעה והשתלים הקוכליאריים (שתלי שבלול):
 
מכשירי שמיעה של Widex (דנמרק)
מכשירי שמיעה של Phonak   (שוויץ)
מכשירי שמיעה של Coselgy ( איטליה)
שתלי שבלול של Advanced Bionics  (ארה"ב)

אביזרי עזר לשמיעה
אופן קבלה:
פרטי, השתתפות קופות חולים

כדי לשוב וליהנות משמיעה טובה, מומלץ להשתמש בנוסף למכשירי שמיעה גם באביזרי עזר לכבדי שמיעה כגון: טלפון ביתי, מערכת האזנה לטלוויזיה, שעון מעורר ועוד. ל"שטיינר מכשירי שמיעה" יש מבחר גדול ואיכותי של אביזרי עזר לכבדי שמיעה הכולל אביזרים לשמיעה ברורה ואיכותית של מקורות קול שונים כגון: טלוויזיה, טלפון סלולרי או נגן מוזיקה, ואביזרי התראה המאפשרים למשתמש לדעת על המתרחש בסביבתו הקרובה כגון: שמיעת צלצול פעמון הדלת.


כדאי להכיר כמה מאביזרי העזר השימושיים במיוחד בחיי היום-יום:


טלפון MemoryPlus 319ph  (ראה/י תמונה בגלריה)
של חברת DORO. מיועד לכבדי שמיעה (לירידות קלות עד בינוניות-חמורות בשמיעה), כבדי ראייה, מוגבלים בידיים ולסובלים מבעיות זיכרון. אפשרות לכיוון ווליום וטונים. 4 זיכרונות מהירים עם תמונות. אור מהבהב. תומך במכשירי שמיעה במצב  Tcoil.


מערכת שמע לטלוויזיה Infralight DIR (ראה/י תמונה בגלריה)
של חברת HUMANTECHNEICK. מערכת שמע לטלוויזיה, נוחה וידידותית להפעלה. נדלקת ונכבית באופן אוטומאטי. מבוססת על טכנולוגית קרן אדומה (IR) ומופעלת באמצעות זוג סוללות נטענות. אפשרות לכיוון ווליום. 


שלט רחוק לטלוויזיה HandleEasy 321rc  (ראה/י תמונה בגלריה)
של חברת DORO. שלט רחוק המאפשר להחליף ערוצים ולשלוט בעוצמת הקול של שני מכשירים – טלוויזיה ומערכת סטריאו ביתית קל לאחיזה. פשוט ונוח לשימוש. מקשים גדולים וברורים. עוצב במיוחד עבור בעלי מוגבלויות. 


מגבר אישי Pocketalker (ראה/י תמונה בגלריה)
של חברת HUMANTECHNEICK. מגבר אישי איכותי לשיפור מובנות הדיבור בעת שיחה. לשימוש באמצעות אוזניות קשת או אוזניות סטטוסקופיות. עוצמת שמע עד 124 דציבל הניתנת לוויסות. טונים ניתנים לויסות. פועלת באמצעות סוללות נטענות. 


פעמון לדלת VisuTone  (ראה/י תמונה בגלריה)
של חברת HUMANTECHNEICK. פעמון לדלת או לטלפון. הגברה עד 100 דציבל הניתנת לויסות. מבזק אור. אפשרות לכיוון סוג הצלצול ותדירות הצלצול.


טלפון אלחוטי HearPlus 318w (ראה/י תמונה בגלריה)
של חברת DORO. טלפון אלחוטי המיועד לכבדי שמיעה (בעלי ירידות שמיעה קלות בינוניות עד חמורות(. אפשרות להגברה עד 30  דציבל, אפשרות לכיוון טונים, 3 זכרונות מהירים, 100 זכרונות בספר טלפונים, אור מהבהב, רטט, צג גדול וברור. מקשים גדולים וברורים.
 


אל תוותרו על השימוש באביזרי עזר לשמיעה, הם יכולים לתרום רבות לשיפור איכות החיים שלכם!!!


צוות המחלקה לאביזרי עזר ב"שטיינר" ישמח לעמוד לרשותכם ולהדריך אתכם לגבי האביזרים המתאימים ביותר לצרכיכם.

  


 


 


אופן מימון
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.