forums

בית הורים ויזרע יצחק

בית עם נשמה

 
צלצלו אלינו :
053-9374841
 
מידע כללי

ברוכים הבאים למשפחתנו,
בבית הורים ויזרע יצחק קוממיות לארצנו מרגישים בבית כבר מהרגע הראשון. אנו מציעים בית חם ותומך לדיירים עצמאיים, תשושים וסיעודיים ופועלים ברישיון משרד הבריאות והרווחה.

הבניין בן חמש הקומות משקיף על נופה המדהים של ירושלים, ואוויר ההרים הצלול כיין ממלא את הריאות ודיירינו נהנים מטיפול מקצועי, אישי, אדיב וחם.
  
 במחלקה לעצמאים
הדיירים נהנים מחדרים מאובזרים ברמה גבוהה וטיפול צמוד ומפנק.

במחלקות הסיעודיות
הצוות שלנו כולל רופאים ואנשי מקצוע מנוסים ומוסמכים, המטפלים בכל דייר 24 שעות ביממה ומנעימים את זמנו. רווחת הדיירים שלנו היא במקום הראשון, ולכן דאגנו לשתי מעליות ולגישה מלאה לכיסאות גלגלים בכל פינה בבניין ובחצר.
אנו מסייעים לכל דייר בביצוע פעולות היומיום וכן מציעים שפע הפעלות - פיזיותרפיה, התעמלות, פעילויות חברתיות ומה לא. כל דייר נהנה מחמש ארוחות מלאות בכל יום - בפיקוח תזונאי מוסמך ובהתאמה אישית.
    
מועדון לקשיש
המועדון לקשיש שלנו מציע תעסוקה וארוחות חמות גם לעצמאיים ולתשושים שאינם מתגוררים במקום. השירות כולל גם הסעות מבית הקשיש וחזרה.

בואו להתרשם מבית עם נשמה בירושלים הקסומה.


דיור באמצעות סיוע: 
מימון כספי מטעם גופים רבים: משרד הבריאות, משרד העבודה והרווחה, קופות החולים (כללית, מאוחדת, מכבי), משרד הביטחון וחברות הביטוח. המגורים במחלקות כוללים כלכלה מלאה ו-5 ארוחות כשרות בכל יום, בהתאם לתפריט עשיר שהוכן על ידי תזונאי מוסמך.
פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
בית אבות לעצמאים ותשושיםבית אבות סיעודימועדון יום בבית אבות
בית אבות לעצמאים ותשושים
אופן קבלה:
פרטי,

בדיור הפרטי של ויזרע יצחק, נהנים מיתרון משמעותי של מגורים ללא תשלום דמי כניסה, ניתן להתגורר גם בתקופות החלמה קצרות.
במחירים ותנאי תשלום נוחים.

אנו מלווים את הדייר בתהליך הקליטה. יחד אנו מהווים משפחה גדולה ומאוחדת. בצוות אנשי מקצוע מיומנים המטפלים בדיירים באדיבות, תוך שמירה על כבודו ופרטיותו. המטפלים שלנו מתייחסים לכל דייר במסירות ובאהבה: החל באם הבית, עובדת סוציאלית, רופא, אחיות, תזונאי מוסמך, מטפלים ומטפלות, כוח עזר ועובדת תעסוקה.
  
   
הרוח והחומר
ההרמוניה בין דיירי הבית לצוות המקצועי, יוצרת אווירה חמה וביתית. אצלנו הדיירים נהנים לא רק מטיפול רפואי צמוד, אלא גם משפע פעילויות הן בתחום הרוח: בבית מתקיימות תפילות יומיות ושיעורי קודש.
והן פעילויות המשובבות את הנפש: פעילות חברתית, הרצאות, פעילות יצירה, חגיגות ואירועים, טקסי קבלת שבת וחג, ריפוי בעיסוק וטיפולי פזיוטרפיה. אנו מקפידים גם על הופעה אסטתית ומעניקים שירותי טיפוח.

 
במחלקה:
חדר אוכל נפרד
מטבחון לתה ולקפה
לובי גדול ומפואר
חדרים ואולמות לפעילויות 
תרבות וחברה
גינה רחבה ועשירה בצמחייה
מיזוג אוויר 


בכל חדר (זוגי או אישי):
מיטה
שירותים ומקלחת
שידה
לחצן מצוקה
ארון אישי 

 

דיור באמצעות סיוע: 
מימון כספי מטעם גופים רבים: משרד הבריאות, משרד העבודה והרווחה, קופות החולים (כללית, מאוחדת, מכבי), משרד הביטחון וחברות הביטוח. המגורים במחלקות כוללים כלכלה מלאה ו-5 ארוחות כשרות בכל יום, בהתאם לתפריט עשיר שהוכן על ידי תזונאי מוסמך.

בית אבות סיעודי

המרכז הגריאטרי-סיעודי לאוכלוסיה דתית חרדית

המרכז הגריאטרי-סיעודי של ויזרע יצחק מותאם לאופי הדתי חרדי של דייריו ומשרת את טובת דייריו הרבים מזה שנים רבות. 
במחלקה הסיעודית הנפרדת נהנים הדיירים מיחס חם ומיד אוהבת - בליווי שירות מעולה, תנאים מצוינים והשגחה רפואית צמודה.

ממרומי הבניין, בצל צמחייה עשירה ובאווירה פסטורלית, נשקפת לה העיר ירושלים במלוא הדרה. השהייה במקום בו האוויר צח והשמש מלטפת, מיטיבה עם דיירינו ומשרה תחושת רוגע ושלווה.
 
אנו נחשבים למובילים בענף וכמקום שהעלה את הסטנדרט המקובל לרמה של מצוינות. הוכחנו את עצמו כמעון ההורים הטוב ביותר לאוכלוסייה דתית וחרדית.

כל בקשה ופנייה מטופלות כהלכה, ותוצאות היחס המיוחד ניכרות בכל ביקור באגפי הבית. הדיירים והמטופלים ששים לשתף את כולם בשמחת החיים השוררת במקום, ותמיד מוכנים לקבל חברים חדשים לצידם.
 

צוות רפואי צמוד
אנו מקפידים על שמירת קשר רצוף עם משפחות הדיירים והמטופלים, על מנת לעדכנן בכל התפתחות ולבנות עמן את המסגרת הטיפולית והמשפחתית הטובה ביותר ליקיריהן. הצוות המקצועי והרפואי שלנו פועל בכל שעות היממה - להנעמת זמנו של הדייר ולטיפול בו.

אנו פועלים ברישיון משרד הבריאות ומשרד הרווחה, והמבנה תוכנן כך שיתאים לכללים הנוקשים המיועדים לשמירה על רווחת הדיירים: כל החדרים גדולים, מרווחים ושטופי אור ושמש, והם מצוידים בכל הנחוץ. כמו כן, תקני הפעילות, הטיפולים והציוד עומדים בדרישות התואמות בתי חולים.

דיירינו נהנים מחמש ארוחות עשירות ומזינות בכל יום, בפיקוח דיאטני מלא ובהתאם לצורכי כל דייר. השף שלנו מציע תפריט מגוון ומשתנה בכל יום, המסייע לשמירה על אורח חיים בריא. כמו כן, הצוות המקצועי במטבח מסייע לדיירים ולמטופלים הזקוקים להגשה אישית.

טיפול צמוד ביד אוהבת - כל מה שצריך בבית חם
סדר היום במחלקה כולל סיוע ברחיצה ובהלבשה, טיפול רפואי, פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, ביקור רופא ופעילות חברתית בהתאם ליכולת האישית. במקום השגחה רפואית צמודה 24 שעות ביממה, על ידי צוות רופאים, אחיות ומטפלים סיעודיים מומחים.
 
   
במקום חדר פיזיותרפיה המצויד במכשור החדיש ביותר, בו ניתנים טיפולים פיזיותרפיים לצד התעמלות מונעת. הטיפולים ניתנים על ידי רופא מומחה ועל ידי מטפלים מוסמכים בלבד.

צוות הטיפול המיומן שלנו מסביר פנים, ומעניק טיפול אישי ומקצועי לכל דייר במגוון בעיות אורתופדיות, במחלות על רקע נוירולוגי, בעת שיקום לאחר ניתוח ועוד.

מדי יום מתקיים ביקור רופאים למעקב אחר מצב המטופלים ולמתן הטיפול הנחוץ לכל אחד. כמו כן, הצוות הרפואי מקיים קשר ישיר ורצוף עם בתי חולים לצורך ביצוע טיפולים מורכבים יותר.
 

מועדון יום בבית אבות

בית הורים ויזרע יצחק מפעיל מועדון יום לקשיש, עבור קשישים שאינם מתגוררים בבית האבות, וחיים בביתם, והם זקוקים לפעילויות ולתעסוקה מבוקרת במשך היום.

ניתן להגיע למועדון היום באמצעות משרד הרווחה, או במימון המוסד לביטוח לאומי. דיירים עצמאיים ותשושים מתקבלים במימון משרד הרווחה, ודיירים סיעודיים מתקבלים במימון משרד הבריאות.
 
במועדון מתקיימות פעילויות מגוונות, הרצאות וחוגי העשרה.
    

המועדון לקשיש מציע:
• הסעות הלוך ושוב
• שתי ארוחות ביום - בוקר וצהריים
• תפילות יום ולימודי קודש
• תמיכה רפואית מלאה
• טיולים וימי כיף
• הרצאות וחוגים   
• פעילויות והפעלות
• חדרי מנוחה לשעות הצהריים
• סיוע במקלחות ובנושאי היגיינה
• עובדת סוציאלית צמודה
• פיזיותרפיה

 במועדון פינות ישיבה מפוארות המקנות אווירה מטופחת ומוקפדת.


השירותים הניתנים
הפעלה חברתית - מוזיקה, שירה, הרצאות

פעילות יצירתית - בשיתוף אנשי מקצוע

חגיגות ואירועים - ימי הולדת, טקסי קבלת שבת,
קידוש וזמירות כמנהג מסורת ישראל

ריפוי בעיסוק - מלאכת יד ויצירה, טיפול בבעלי חיים,
התנדבות ילדים ועוד

שירותי טיפוח - מניקור, פדיקור, תספורות ועוד

טיפולי פיזיותרפיה
אופן מימון
עצמאים - פרטי
סיעודי ותשושים - משרד הבריאות, משרד העבודה והרווחה, קופות החולים (כללית, מאוחדת, מכבי), משרד הביטחון וחברות הביטוח
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.