forums

ביחד - עטרת אבות בבני ברק

בתי הורים ממשפחה טובה

 
צלצלו אלינו :
053-9374818
 
מידע כללי

בדיוק מה שחיפשת להורים שלך!

"ביחד" הינה רשת בתי אבות בפריסה ארצית, במיקומים מרכזיים ובסטנדרט גבוה.
בכל הבתים תיהנו מיחס חם, מסור ומקצועי, וכן, מצוות רופאים מקצועי 24 שעות ביממה.


רשת בתי הורים "ביחד" מצטיינת ביחס החם והתומך ובטיפול האישי שניתן לכל דייר ודייר. צוות העובדים מסור, מיומן, אחראי ורואה בעבודתו שליחות ועבודת קודש. הניקיון והסדר מורגשים בכל פינה והצוות עומד בקשר רצוף עם בני המשפחה מתוך אמונה כי למעורבות זו תרומה נכבדה לרווחתו ולבריאותו של הקשיש.

לרשת בתים בכל הארץ ברמות שונות ולאוכלוסיות מגוונות,  אך המכנה המשותף הוא אהבה גדולה למשתכנים, הקשבה, שימת לב לפרטים הקטנים וטיפול מקצועי ומסור.

עטרת אבות הוא בית חם, אוהב ותומך להורים, המתנהל באווירה ייחודית המורגשת היטב בכל התחומים.הבית מיועד לאוכלוסייה חרדית ודתית מהארץ בכלל ומבני ברק וסביבתה בפרט – דיירים עצמאיים, סיעודיים ותשושים. 

המחלקות שלנו נמצאות בפיקוח וברישיון של משרדי הבריאות והרווחה. הצוות מנוסה, אכפתי ויוצא דופן במסירותו לקשישים. אלה זוכים ליחס אוהב כאילו ילדיהם שלהם מטפלים בהם. דלתותיהם של המנהל, אמהות הבית, העובדת הסוציאלית ושאר אנשי הצוות פתוחות בפני הדיירים והמשפחות, והם עומדים הכן לכל קריאה של בן משפחה או מי מדיירי הבית. ביתנו ממוקם בלב בני ברק ומשערי הבית קיימת תחבורה סדירה לכל רחבי הארץ. לשירות בעלי הרכבים עומד חניון גדול ומסודר. מטופלי "עטרת אבות" נהנים מטיפול רפואי של מיטב הרופאים והאחיות, ולרשותם מכון פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק. במקום מתקיימות פעילויות חברתיות ושיעורי תורה, ובמרכזן בית הכנסת השוקק פעילות בשעות רבות של היום. הנהלת עטרת אבות מזמינה אתכם לשותפות משפחתית חמה ותומכת ביקיריכם- יקירינו הזקוקים לסעד ותמיכה. 
טוב להיות "ביחד"


אמנת "ביחד"

בית "ביחד" יכבד ויבטיח את הזכויות המפורטות באמנה זו לכל אדם המשתכן בו, ללא הפליה וללא קשר למצבו של הקשיש, גילו, דתו, רכושו או מוצאו.

• אנו, כל עובדי הבית, מקבלים על עצמנו להבטיח לקשיש טיפול והגנה ככל שיידרש לטובתו, תוך התייחסות לזכויותיו ולרגשותיו.
• אנו מבטיחים לתת יחס של כבוד לקשישים ולמשפחותיהם ולהתייחס אליהם כאל הורינו שלנו.
• אנו מחויבים לטיפול צמוד ומסור במיטב האמצעים העומדים לרשותנו, לשלומם ולבריאותם של הדיירים.
• נעשה כל אשר לאל ידינו לקרב בין הקשישים לבין משפחותיהם ולספק סביבה תומכת שתאפשר את חיזוק הקשר.
• אנו מחויבים בשמירת פרטיותם של דיירי הבית ולא נחשוף מידע על אודותיהם, אלא אם כן נדרש הדבר לצרכי בריאותם ובאישור מראש.
• תשומת לב אישית, התייחסות לפרטים הקטנים, תמיכה ומגע מעניקים תחושת שייכות וביטחון ובבית "ביחד" אנו רואים בכך עבודת קודש.
• העשרה ושימור של עולמם התרבותי-חברתי של דיירי הבית חשובה לנו ומוסיפה טעם לחיים ואנו רואים בייזום אירועי חברה ותרבות חלק חשוב מעבודתנו.
• זהו ביתם של הקשישים ואנו משפחתם המורחבת לכן אנו מחויבים להקשיב לצרכיהם, למלא את בקשותיהם ככל שניתן ולאהוב אותם מכל הלב.

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
בית אבות לעצמאיםבית אבות סיעודיבית אבות לתשושים
בית אבות לעצמאים
אופן קבלה:
פרטי

בית חם עם נשמה גדולה. המקום מיועד לקשישים עצמאים, אנשי הצוות המסורים מכירים כל דייר באופן אישי, והדאגה לצרכים היומיומיים של הדיירים מחממת את הלב. הפיקוח הרפואי מתבצע על ידי מיטב הרופאים הגריאטריים.

בית אבות סיעודי

השירות במחלקה:
שירות רופא
שירותי סיעוד
שירותים סוציאלים
ארוחות
פיזיוטרפיה
שירות אם בית
ריפוי בעיסוק
מעקב דיאטנית

צביון דתי
בית כנסת
פעילות חברתית
שירותי כביסה
שירותי מספרה
נסיעות לכותל
ימי כייף בחיק הטבע, יד לבנים, הפארק הלאומי ברמת גן, גן החיות בפתח-תקווה.
חגיגת ימי הולדת
מסיבות ראש חודש
חגיגת ערבי חגים
הופעות אמנים
הרקדה
ארוחות על האש


אופן מימון
אפשרויות מימון
פרטי, מ.הבריאות, קופ"ח, מ.הבטחון, חב' ביטוח, הקרן לטיפול בחסויים,
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.