forums

ענת ורדי קוסמטיקאית פרא-רפואית

בואי לגלות את היופי שבך

 
צלצלו אלינו :
053-9373914
 
מידע כללי

ענת ורדי היא קוסמטיקאית מוסמכת שעברה הכשרה של כ- 800 שעות לימוד הכוללים העשרה בתחומי הרפואה כמו: אנטומיה, פיסיולוגיה ודרמטולוגיה, וכן בכימיה, תזונה ועוד. במסגרת הכשרתה היא התמחתה בטיפול בכל סוגי העור, תוך כדי התייחסות לתופעות ומחלות עור, והשפעות סביבתיות ופנימיות על העור. לאחרונה קוסמטיקאיות רבות ממשיכות בהכשרה נוספת המתמקדת בעיקר בבעיות עור.


אני מאמין:
אני  מאמינה באורח חיים נכון, טיפול ושימור הקיים, בתזונה נכונה, וטיפוח מתאים ולא בהכרח יקר יותר. המעבדות הישראליות הן מצוינות ואין סיבה לשלם הון עתק על מוצרים יקרים כשאפשר לקבל את אותה תוצאה עם מוצרים מקומיים. בגיל מסויים העור מאבד את היכולת לייצר לחות טבעית, ובשלב הזה אני יכולה לעזור למטופלים שלי באמצעות טיפולים ותכשירים נכונים לשמר ולעכב את ההזדקנות הטבעית של העור.
ואין טוב ממראה עיניים, כמו בחינוך, מה שחשוב זה מה עושים ולא מה אומרים. ואני טוענת ל"נאה דורש נאה מקיים", אני עדות טובה לעבודה שניתן לעשות עם עור הפנים.


אחת לשבוע אני מגיעה לבתי אבות שונים באזור השרון והמרכז ומעניקה לדיירים טיפול המתאים לבעיות העור האפייניות לגיל השלישי.

לקוחות ממליצים:


 מיקי בן 28: מצאתי את ענת כבעלת מקצוע נהדרת. ענת עשתה את כל המאמצים ובאמצעות תכשירים פרא-רפואיים הגיעה לתוצאות מדהימות. נהניתי לקבל הטיפול ממנה ואני ממליץ בחום רב על ענת.


גילה בת 51: איפור קבוע - החלטתי לנסות אצל ענת ביצוע של גבות לאיפור קבוע מאחר ולא היו לי כמעט גבות פניתי לענת והיא עשתה עבודה נפלאה. ענת מקצוענית עם מגע נהדר וטיפול מלטף. אני ממליצה עליה בחום רב


דבי בת 68:  טיפול אנטי אייגינג - ענת לקחה כמשימה את הטיפול בעור היבש אצלי בפנים. העור היה במצב נפול ולא טוב. כעבור סדרת טיפולים .העור שלי קיבל צבע וחיים. כיום הוא נראה מתוח ומתוחזק ובריא. אני נהנית מהתוצאה... תודה לך ענת.


נאוה בת 73: הגעתי לענת עם עור יבש ואפור - ואחרי טיפול האנטי אייגינג של ענת, היום אני יכולה להעיד שאני נראית מצויין ואוהבת את התוצאה שענת יצרה עבורי במו ידיה. אני ממליצה על ענת בכל פה ותמיד אחזור אליה ברצון רב.

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
סוגי טיפולים
סוגי טיפולים
טיפול יופי וזוהר
טיפולים לעור שמן
טיפולים לעור יבש
טיפול באקנה
טיפול בפוסט אקנה
טיפולי פגמנטציה
טיפול אנטי אייגינג
פילינג טיפולי
אפילציה
איפור קבוע
ייעוץ תדמית
סדנאות טיפול אישי 
טיפולי פנים לגברים

אופן מימון
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.