forums

אוזן קשבת

מכשירי שמיעה ואביזרים

 
צלצלו אלינו :
053-9374534
 
מידע כללי

אוזן קשבת הינה קליניקה לטיפול ושיקום הפרעות שמיעה מכל הסוגים, ומספקת שירות לאלפי לקוחות למעלה מ- 20 שנה. חשוב לנו, באוזן קשבת, לתת יחס אישי באווירה משפחתית, תוך הקפדה על רמה מקצועית גבוהה. 


לאוזן קשבת קיימים הסדרי תשלום והשתתפויות עם ביטוח לאומי, משרד הביטחון וכל קופות החולים – כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית.


באוזן קשבת ניתן למצוא טיפול מקיף בכל הנוגע בבעיות שמיעה: 
• רופאי אף אוזן וגרון לקופ"ח לאומית, מאוחדת ומכבי.
• בדיקות שמיעה מקיפות למבוגרים וילדים.
• יעוץ התאמה וכיוון מכשירי שמיעה.
• מעבדת תחזוקה ותיקונים של מכשירי שמיעה.
באוזן קשבת קיימים כל סוגי וגדלי מכשירי השמיעה הקיימים בעולם.  אנחנו, באוזן רקשבת, מקפידים על רמה גבוהה מאוד של מכשירי שמיעה ולכן אנו מתאימים מכשירי שמיעה מחמשת החברות הגדולות והמובילות בעולם. סוגי המכשירים מפורטים בדף המשך "תחומי טיפול"


פגישת יעוץ ללא תשלום
למעוניינים להגיע לפגישת יעוץ, עליכם להצטייד בהפניית רופא לבדיקת שמיעה. לאחר מכן תוכלו לתאם אצל מזכירותינו בדיקת שמיעה ופגישת יעוץ עם מומחה ללא תשלום. כמו כן, במידה וברשותכם קיימות תוצאות בדיקת שמיעה עדכנית (לא יותר מחצי שנה) תוכלו לתאם פגישת יעוץ עם מומחה ללא תשלום.

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
מכשירים מחברת GN Resoundמכשירים מחברת Oticonמכשירים מחברת Starkey
מכשירים מחברת GN Resound
אופן קבלה:
פרטי, קופות חולים, הפניית רופא מומחה

במכון אוזן קשבת אנו מתאימים לכם מכשירים מהחברות המובילות בעולם כגון חברת GN Resoundחברת GN Resound משווקת בבלעדיות בישראל  על ידי אודיו-מדיק - מכשירי שמיעה מתוצרת החברה מתחלקים לכמה סוגים:


BTE - Behind-The-Ear  - מכשיר שמיעה המורכבים מאחורי האוזן

מכשירים מסוג זה מעבירים את הקול אל האוזן באמצעות אוזנייה מותאמת או סטנדרטית. מאפשרים הכללת טכנולוגיות רבות מאד, כולל מיקרופונים כיווניים, ופונקציונליות מרבית – כפתור ווליום, כפתור תוכניות, סוללה גדולה יחסית. מאפשרים התאמות פתוחות (המאפשרות מעבר צלילים חופשי יחסית אל תעלת האוזן וממנה). 


RIE/RIC Receiver-In-the-Ear/Receiver-In-the-Canal - מכשירי שמיעה המורכבים מאחורי האוזן
הרמקול של המכשירים נמצא בתוך תעלת האוזן (ולא בתוך המכשירים). השארתו של הרמקול מחוץ למכשירים, מאפשרת הקטנת הגוף העיקרי של המכשירים. הימצאותו של הרמקול בלבד בתעלת האוזן, מאפשרת התאמות פתוחות (מעבר צלילים חופשי יחסית אל תעלת האוזן וממנה).


CIC - Completely-In-the-Canal - מכשירי שמיעה הנמצאים כולם עמוק בתוך תעלת האוזן
מכשירים קטנים מאד, אשר בשל מיקומם אינם מתאימים לכל תעלת אוזן ולכל ירידת שמיעה, ולא ניתן למקם על גביהם מיקרופונים כיווניים ופונקציות נוספות.
 


ITC - In-The-Canal - מכשירי שמיעה בתעלה

מכשירי שמיעה קטנים הנמצאים בתעלת האוזן וחלקם החיצוני יכול להכיל חלקים ופונקציות נוספים כגון מיקרופונים כיווניים, כפתור ווליום, כפתור תוכניות.


מכשירים מחברת Oticon
אופן קבלה:
פרטי, קופות חולים, הפניית רופא מומחה

חברת OTICON משווקת בבלעדיות על ידי חברת מדטון, לחברת מדטון בע"מ כ-50 מכוני שמיעה בכל רחבי הארץ בהם מבוצעות בדיקות שמיעה, ייעוץ והתאמת מכשירי שמיעה דיגיטליים המתקדמים ביותר בעולם תוצרת חברת OTICON דנמרק. למכשירי השמיעה ניתנת אחריות של שנתיים (למעט מכשירים אנאלוגיים שבהם האחריות היא לשנה). בחברת OTICON ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של מכשירים וכן למצוא פתרון מקצועי ואמין לכל ליקוי שמיעה (מירידות שמיעה הקלות ביותר ועד לירידות שמיעה חמורות ביותר). טווח מחירים רחב ואמצעי תשלום נוחים וגמישים מאפשרים לכל אדם להנות משמיעה איכותית ביותר ובכך לשפר בצורה משמעותית את איכות חייו.    


מכשירי AGIL / AGIL PRO: האנרגיה של ההבנה
אחת התלונות הנפוצות של לקויי השמיעה היא המאמץ שמתלווה להקשבה. אנרגיה מנטאלית שמושקעת בהקשבה באה על חשבון אנרגיה לעיבוד המידע ומשאירה פחות יכולת לזכור את המידע שנשמע. מכשירי השמיעה החדשים של AGIL מבית OTICON דנמרק יתמכו במערכת השמע הטבעית שלכם ויאפשרו לארגן את עולם הצלילים, להתמקד במה שאתם באמת רוצים לשמוע ולקחת חלק בשיחה גם במצבי שמע מאתגרים. 


במכשירי ה-AGIL שני דגמים חדשים ויחודיים: MINI RITE 
מכשיר קטן ביותר מאחורי האוזן בעיצוב ייחודי עם טכנולוגיה של אוזן פתוחה לירידות שמיעה של עד dB110. בנוסף מגוון רחב ביותר של מכשירים מ-CIC ועד ל- BTE POWER- כולם בעיצוב אלגנטי ובמגוון צבעים. (כאן יש תמונות של המכשיר בצבעים שונים). 


מכשירי CIC POWER
מכשיר חדש, זעיר, חזק ובלתי נראה לעין. עד היום יכלו להנות ממכשירים אלה אנשים בעלי לקות שמיעה קלה עד בינונית. מכשירי ה- CIC POWER באים לתת מענה לאותם אנשים הסובלים מירידות שמיעה חמורות (ירידות שמיעה של עד dB90) ושחשוב להם מאוד להצניע את מכשירי השמיעה. מכשירי ה- CIC POWER של AGIL מאפשרים לתת הגברה של dB60. למכשירים טווח הגברה של Hz10,000 - תכונה המאפשרת ללקוי השמיעה לקבל הגברה התואמת לירידת השמיעה שלו באיכות קולית גבוהה וטבעית ביותר. 

 

מכשירים מחברת Starkey
אופן קבלה:
פרטי, קופות חולים, הפניית רופא מומחה

חברת Starkey משווקת בבלעדיות בישראל  על ידי אודיו-מדיק. חברת Starkey, נמנית על החברות הגדולות, הותיקות והמתקדמות בעולם בתחום ייצור ופיתוח מכשירי שמיעה. מכשירי השמיעה של Starkey מתאפיינים במגוון של טכנולוגיות ודגמים המתאימים להיקף רחב של ירידות שמיעה. Starkey נוסדה בשנת 1967 בארה"ב והינה החברה הראשונה שאפשרה תקופת ניסיון ארוכה של מכשירי שמיעה ותקופת אחריות מקיפה. בשנת 1983 התאימו קלינאי התקשורת של Starkey מכשיר שמיעה מתקדם לנשיא ארה"ב המנוח רונלד רייגן, דבר שתרם למודעות מוגברת בנושא ליקויי שמיעה ומכשירי שמיעה. Starkey הינה חברה בינלאומית בעלת נציגויות בכל היבשות, ומועסקים בה כיום למעלה מ-4,000 איש.

קרן השמיעה של Starkey, - ארגון צדקה ללא מטרת רווח - מעניקה מדי שנה 20,000 מכשירי שמיעה לאנשים שידם אינה משגת רכישת מכשירים.


החברה מציעה את משפחת מכשירי Genesis מכשירים אלה עושים שימוש בטכנולוגיות שעושות שימוש באלגוריתמים מתוחכמים של דחיסה וניטור רציף של סביבת הקול בה מצוי המשתמש. כל אלה מבטיחים איכות קול מעולה ורציפות שמיעה נוחה לאורך זמן.


Precision Audio Imaging - PAI
 
מכשירים המאפשרים הבחנה טובה בין דיבור ורעש ומתן הגברה מדויקת יותר בהתאם לירידת השמיעה של המשתמש .


Precision Digital Imaging -  PDI
 
מכשירים המאפשרים הפחתת רעשים הבאים מכיוונים לא רצויים ומתן עדיפות לדיבור המגיע מכיוון המועדף על המשתמש. 


בנוסף אנו משווקים מכשירים מהחברות:

Phonak -
משווקת בבלעדיות בישראל על ידי חברת שטיינר
Widex  - משווקת בבלעדיות בישראל על ידי חברת שטיינר


אופן מימון
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.