forums

מתן שירותי בריאות

אנו זמינים עבורכם 24 שעות ביממה

 
צלצלו אלינו :
053-9375258
 
מידע כללי

מתן שירותי בריאות בע"מ היא החברה הפרטית הראשונה שנוסדה לשם מתן שירותי סיעוד וטיפולי בית לקשישים ולחולים בישראל, וכיום זוהי אחת החברות המובילות בארץ בתחום שירותי הבריאות, הסיעוד והרווחה.

מאז 1987 מתמחה החברה במתן מענה לקשישים, לחולים ולנכים ברחבי הארץ, תוך כדי שיתוף פעולה עם ארגונים ממשלתיים, עירוניים וציבוריים.

עם לקוחותינו נמנים: המוסד לביטוח לאומי, משרד הבריאות, משרד הרווחה, משרד הביטחון, קופות החולים השונות, חברות ביטוח, הקרן לרווחת נפגעי השואה בישראל ולקוחות פרטיים.

במהלך שנות הפעילות התנסינו בתחומים מגוונים של שירותי רווחה ובריאות קהילתיים, כגון שירותי ביקור בית של רופא ברוב חלקי הארץ מטעם קופת חולים כללית, ניהול מרכזי יום לקשישים, הפעלת שירותי בריאות בבתי ספר בשישים ושתיים רשויות מקומיות, ניהול רשת בתי דיור מוגן ומרכזים לגיל הרך, הפעלת מוקד מצוקה ומידע של משרד הרווחה ועוד.

חברת "מתן שירותי בריאות" מקפידה על איכות השירות, והיא בעלת תו תקן ISO 9001:2008 ממכון התקנים הישראלי.

מייסדת החברה והמנכ"לית בפועל היא גב' רינה רמות, בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית וניסיון עשיר בתחום האקדמי ובתחומי ארגון וניהול מערכות קהילתיות גדולות. גב' רינה רמות פעילה ותורמת מניסיונה גם בעמותות ובארגונים לתועלת הציבור.

הצוותים של "מתן שירותי בריאות" בסניפים כוללים עובדים סוציאליים, גרונטולוגים, אחיות מוסמכות, מנחי קבוצות, אנשי מנהל ומחשוב, והם נותנים שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

אנו מתחייבים לתת מענה הולם, איכותי ואמין לבעיותיו של כל לקוח, תוך כדי הבנת צרכיו.


חברת "מתן שירותי בריאות" מפעילה
מוקד שירות - 057-9426290 
המוקד מספק מענה מידי ללקוחות פרטיים ומוסדיים בתחומי הסיעוד וההשגחה בבית ובבתי החולים. לקוח הזקוק לייעוץ ולעזרה סיעודית, יקבל במוקד סיוע במיצוי זכויותיו כאזרח וכחולה, וכן הכוונה ראשונית לקבלת העזרה. במידת הצורך, אפשר לקבוע ביקור בית של עובדת סוציאלית, לשלוח מטפלת לבית הקשיש או לבית החולים.


השירות ניתן חינם 24 שעות ביממה בכל ימות השנה.
יש לך שאלה? אתה זקוק להתייעצות דחופה או לסיוע? 

אל תחכה למחר. אתה מוזמן לפנות אלינו כבר עכשיו - בכל שעות היום והלילה. נשמח לתת לך מידע או עזרה ראשוניים, ולהסיר דאגה מלבך.

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
טיפול אישי בביתהשגחה פרטית בבתי חוליםעובדים זריםטיפול בחולי אלצהיימר ודצמנציהדיור מוגן ציבורי
טיפול אישי בבית
אופן קבלה:
פרטי, ביטוח לאומי (חוק סיעוד), קופות חולים, סיוע לניצולי שואה,

חברת "מתן – שירותי בריאות" מומחית במתן טיפול לקשישים במשך 24 שנים, לחולים ולנכים ברחבי הארץ, תוך כדי שיתוף פעולה עם ארגונים ממשלתיים, עירוניים וציבוריים. חברת "מתן – שירותי בריאות" מספקת שירותי טיפול בית לאלפי קשישים וחולים ברחבי הארץ. השירות לזכאי גמלת סיעוד מביטוח לאומי ניתן חינם.


עובדת מקצועית של החברה
(עובדת סוציאלית או אחות מוסמכת) 
מתאמת פגישה עם הקשיש ומשפחתו זמן קצר לאחר קבלת הפנייה. הפגישה מתקיימת בתיאום עם הלקוח: בביתו, בבית אחד מילדיו ,בסניף החברה או גם בבית החולים כאשר הקשיש מאושפז. עובדת החברה נותנת ייעוץ מקצועי למשפחה, ומנחה אותה כיצד להתארגן אם תהיה החמרה במצבו הבריאותי של הקשיש/החולה. בנוסף על כך, היא נותנת מידע אודות מגוון השירותים בקהילה וזכויות הקשיש/חולה, וכן מסייעת בהגשת המסמכים לשם מימון שעות הסיעוד לרשויות השונות.


במידת הצורך, במקביל להגשת הבקשה לגמלת הסיעוד, נוכל לספק לקשיש באופן מידי טיפול "טרום סיעוד" על חשבון החברה, עד קבלת תשובה מהרשויות. אם לא יימצא זכאי, הוא לא יחויב בגין שעות "טרום סיעוד". אם יהיה צורך בהמשך הטיפול, נוכל לספק שירות במימון פרטי.


אנשי מקצוע בונים תוכנית עבודה פרטנית לכל לקוח כדי לתת מענה לצרכים הספציפיים של המטופל. לחברת "מתן שירותי בריאות" מאגר גדול של מטפלים הנבחרים בקפידה ומודרכים על ידי עובדים מקצועיים. הצבת המטפלים לעבודה בבית הקשיש מתבצעת תמיד בליווי של איש צוות מהסניף, אשר מסייע בתיאום הציפיות בין המטופל ומשפחתו לבין המטפל.


חשוב שתדעו
אחריותנו לא מסתיימת בהשמת המטפל. עובדים מקצועיים של חברת "מתן שירותי בריאות" עורכים ביקורי בית בקרב לקוחותינו לפחות אחת לחודשיים או בהתאם לצורך, כדי לוודא את מידת שביעות הרצון של המטופל מהשירות ואת התאמת תוכנית העבודה לצורכי הלקוח.

אנו זמינים עבורכם 24 שעות ביממה בסניפים ברחבי הארץ ובמוקד המאויש 24 שעות ביממה.

השגחה פרטית בבתי חולים
אופן קבלה:
פרטי



קרוב שלך אושפז בבית חולים? אתה רוצה להיות בטוח שהוא מטופל היטב? אנחנו נעמיד לרשות החולה איש מקצוע להשגחה צמודה, ונעניק לו טיפול אישי ותחושת ביטחון, החיוניים להחלמתו. ההשגחה המקצועית של צוות "מתן שירותי בריאות" תקנה לך ולבני משפחתך מנוחה ושקט נפשי ותאפשר לכם להמשיך ולקיים אורח חיים רגיל.


המוקד שלנו מאויש וזמין עשרים וארבע שעות ביממה ומספק מענה מידי לבקשות הלקוח. העובדים נבחרו מתוך מאגר גדול של אחים ואחיות, סטודנטים לרפואה ומטפלים מוסמכים, אשר צברו ניסיון ומיומנות בהשגחה על חולים בבתי חולים.


השירות ממומן ברובו על ידי הביטוחים המשלימים של קופות החולים (למאושפזים אחרי ניתוח).


חברת "מתן שירותי בריאות" זכתה במכרז של המרכזים הרפואיים סורוקה והדסה לאספקת השגחה פרטית לחולים, בפיקוח משרדי האחות הראשית בבתי החולים. אפשר לקבל את השירות בכל מחלקה: יולדות, מחלקות פנימיות, כירורגיות, אורתופדיות וכו'.


אם לאחר השחרור מבית החולים החולה יהיה עדיין זקוק להמשך השגחה, לטיפול אישי או לסיוע בעבודות משק הבית, נוכל להציע לו את המשך השירות בבית.

עובדים זרים
אופן קבלה:
פרטי, זכאות

כשהקשיש/החולה זקוק לעזרת אדם נוסף במשך כל היום, ואף בלילה, המשפחה ניצבת בפני דילמה: 
האם להשאיר את האדם בביתו ולספק לו טיפול צמוד או להעבירו למסגרת מוסדית? קיימת תמימות דעים בקרב אנשי מקצוע העוסקים בתחום הרווחה והבריאות, כי מוטב לאדם להישאר בסביבתו המוכרת, אם אפשר לספק לו את הטיפול שהוא זקוק לו. משפחה המעוניינת להעסיק מטפל זר מוצאת עצמה מוצפת בחוקים, נהלים ודרישות ממשרדי הממשלה השונים. לכן מומלץ כבר בתחילת הטיפול בנושא לפנות לחברה רצינית, שיש לה ניסיון, ידע ויכולת לסייע למשפחה בפרק זמן קצר כדי לקבל את הרישיונות ואת השירות הנדרשים. 


לחברת "מתן שירותי בריאות" ניסיון וידע רב בתחום העסקת עובדים זרים כמטפלים בקשישים ובנכים. 
אנו מספקים הדרכה וליווי צמוד ומקצועי בתהליך הגשת הבקשה להיתר להעסקת עובד זר.
אנו מלווים את המשפחה החל מסיוע בהגדרת הצרכים ותהליך בחירת העובד המתאים ועד סיוע בתהליכי ההתאקלמות וההסתגלות של העובד למקום עבודתו, למטופל ולצרכיו.


לחברת "מתן" קשר עם לשכה פרטית המתמחה ביבוא ובתיווך של עובדים זרים בתחום הסיעוד. 
הלשכה הפרטית מנהלת מאגר גדול של מטפלים, דוברי שפות שונות ובעלי ניסיון בתחום הסיעוד. חלקם שוהים בארץ וזמינים מידית לתחילת העבודה, וחלקם ממתינים בחו"ל, לאחר שעברו מיון, בדיקות רפואיות מקיפות, הכשרה בתחום הסיעוד והיכרות עם התרבות הישראלית (מנהגים, בישול, עברית בסיסית ועוד). חברת "מתן" מסייעת ללקוחותיה להבין את החוקים החלים על העסקת עובדים זרים ולמצות באופן הטוב ביותר את כל האפשרויות הקיימות במסגרת החוק, החל מהחלפת עובד לא מתאים או עובד בחופשה, סיוע בחישוב השכר, הסבר על זכויות העובד (תנאים סוציאליים , דמי הבראה, חופשה שנתית, חופשת מחלה וכו') ועד ליווי תהליך סיום ההעסקה.


חברת "מתן שירותי בריאות" דואגת להכשיר את העובדים הזרים ולהדריך אותם הדרכה מקצועית שוטפת במשך כל תקופת ההעסקה.

פנה לסניף "מתן שירותי בריאות" הקרוב אליך, ואנו נעזור לך בכל התהליך.

קריטריונים למתן היתר להעסקת עובד זר בענף הסיעוד: 
(
פרטים וטפסים להורדה באתר משרד הפנים - רשות האוכלוסין)

1. היתר להעסקת עובד זר בענף הסיעוד יינתן בדרך כלל על פי הזכאות לגמלאות מהמוסד לביטוח לאומי.
2. היתר העסקה יינתן למטופל המתגורר בבית או במסגרת דיור מוגן.
3. היתר העסקה יינתן למטופל הזקוק לטיפול או להשגחה במשך רוב שעות היממה. 
4. מטופל הזקוק לסיוע שעות בודדות ביום או בשבוע   בלבד, יוכל להיעזר בעובד ישראלי.
5. על המטופל לספק לעובד מגורים הולמים בביתו של המטופל.


תנאי זכאות בסיסיים תנאי הזכאות הבסיסיים למתן היתר העסקה נקבעים בהתאם לקבוצת הגיל של המבקש כדלקמן:

לאישה וגבר מגיל פרישה ומעלה:
א. היתר העסקה יינתן לאדם, שצבר במבחן תלות במסגרת תביעה לקבלת גמלת סיעוד מהמוסד לביטוח לאומי 4.5 נקודות A.D.L או 4 נקודות A.D.L בתוספת ניקוד בודד. 
ב. מטופל מגיל 90 ומעלה זכאי להיתר העסקה גם אם צבר 4 נקודות A.D.L בלבד. 
ג. מטופל שאינו זכאי לגמלת סיעוד בגלל הכנסתו הגבוהה, יופנה באופן ישיר על ידי היחידה לביצוע מבחן תלות, במסגרת הטיפול בבקשה לקבלת עובד זר. 
ד. היתר ההעסקה לקבוצת גיל זאת, יינתן לתקופה של שנתיים.


לאישה וגבר מגיל 18 ועד גיל פרישה
א. היתר העסקה יינתן לזכאים לקצבת שירותים מיוחדים מהמוסד לביטוח לאומי. 
ב. מטופל שתביעתו לקבלת קצבת שר"מ מהמוסד לביטוח לאומי נדחתה מחמת גובה הכנסתו או משום שבחר לקבל קצבת ניידות במקום קצבת שר"מ, יופנה למחלקת שירותים מיוחדים במוסד לביטוח לאומי אשר תבדוק את זכאותו לקצבת שר"מ. 
ג. ההיתר בקבוצת גיל זאת יינתן לתקופה של שלוש שנים.


מטופל/ת מתחת לגיל 18
היתר העסקה יינתן לילד שהוכר כזכאי לגמלת ילד נכה מהמוסד לביטוח לאומי, ובנוסף על כך, הוכח, להנחת דעתה של ועדה מקצועית מייעצת מטעם ענף הסיעוד, כי התקיימה אחת מן הנסיבות:
1. הימצאותו של הילד במסגרת לימודית מותנית בליווי של מטפל לצורך מתן עזרה פיזית.
2. הילד זקוק לליווי או להשגחה במשך רוב שעות היום מפאת נכותו, ונבצר ממנו להשתתף במסגרת לימודית/טיפולית/צהרון.
3. התקיימו נסיבות רפואיות מיוחדות אחרות המצריכות טיפול יומיומי, צמוד וממושך בילד במשך השעות שבהן הוא נמצא בביתו.

4. נכה צה"ל ונכה פעולות איבה - היתר העסקה יינתן לבקשת הנכה המציג תעודת זכאות מטעם ועדת מלווים במשרד הביטחון או מטעם ענף נכי פעולות איבה במוסד לביטוח לאומי, הקובעת כי הוא זכאי לפחות לשבע עשרה שעות ליווי ביום. משך התוקף של היתר ההעסקה שיינתן לפי סעיף זה, ייקבע בהתאם לקבוצת הגיל של המבקש.


5. נכה עבודה - מטופל המוכר על ידי המוסד לביטוח לאומי כנכה עבודה ברמה של "תלוי בזולת" או "סיעודי" יוכל לקבל היתר להעסיק עובד זר. משך התוקף של היתר העסקה הניתן לפי סעיף זה, ייקבע בהתאם לקבוצת הגיל של המבקש.
5

מומלץ לפנות לאחד מסניפי החברה לקבלת הסבר מפורט, ולהתעדכן בתנאים ובקריטריונים בזמן אמת.


טיפול בחולי אלצהיימר ודצמנציה
אופן קבלה:
פרטי, מימון קופ"ח

חברת מתן שירותי בריאות מפעילה בשיתוף עם עמותת עמדא - עמותה לחולי דמנציה, אלצהיימר ומחלות דומות בישראל, בשיתוף המחלקות לקשיש בעיריות השונות וקופת חולים כללית, פרויקט "פעילות לבריאות".


פעילות לבריאות
הוא פרויקט שמטרתו לתרום לשיפור איכות החיים של החולה בבית ולהכניס עניין וסיפוק לחייו על ידי שימור היכולות והמיומנויות שלו, ובו בזמן להאט את ההידרדרות הקוגניטיבית, החברתית והמוטורית של המטופל עקב המחלה.
בפרויקט זה מרכזת מתן שירותי בריאות מתנדבים ומטפלים, אשר עוברים הכשרה מיוחדת, המכינה אותם לעבודה עם חולי דמנציה בבתיהם, וכן הם מקבלים הדרכה וליווי על ידי עובדת סוציאלית במהלך הפרויקט.


המתנדבים והמטפלים פועלים בבית המשפחה עם המטופל בעזרת ערכה ייחודית "פעילות לבריאות" אשר פותחה על ידי עמותת "עמדא". במפגשים הנערכים אחת לשבוע ובמשך כשעתיים פועלים המתנדבים להטמעת הפעילות הזאת בסדר יומו של המטופל גם לאחר סיום פעילות המתנדב.


פרויקט זה מתנהל בערים הבאות: חיפה, הקריות, תל אביב, חולון, באר שבע, אופקים, דימונה, ערד, נתיבות, ובקרוב יורחב לאזורים נוספים בארץ.


לקוחות חברת "מתן שירותי בריאות", אשר סובלים ממחלת דמנציה ואלצהיימר, מקבלים במסגרת הפרויקט כמה מפגשים (ללא תשלום) של טיפול בעזרת הערכה. כחלק מהטיפול מקבל בן המשפחה של המטופל או המטפל הקבוע שלו הדרכה כיצד להמשיך את הפעילות לאחר סיום המפגשים.

דיור מוגן ציבורי
אופן קבלה:
זכאי משרד השיכון

מתן מפעילה את רשת בתי הדיור המוגן של חברת עמידר בכל הארץ. מבחוץ, כל אחד מהם נראה שונה, אך כשתיכנסו תמצאו בכולם אותו יחס מסור ואיכפתי, אותו ניסיון מקצועי עשיר, ואותה גישה אנושית ומלאת - כבוד לכל אדם, בכל גיל. 


מי זכאי לדירה בשכירות בדיור הציבורי?

* חסרי דירה בלבד.
* ביישוב המגורים של מבקש הסיוע.
* משפחות בעלות שלושה ילדים לפחות, הממצות כושר השתכרות ומקבלות גמלת הבטחת הכנסה (השלמת הכנסה).
* זוגות אשר להם שלושה ילדים או יותר ואשר צברו 1,400 נקודות או יותר בתהליך זכאות למשכנתא ובתנאי שהם עונים על הגדרת מיצוי כושר      
   השתכרות והכנסתם אינה עולה על ההכנסה המזכה לדירה בשכירות בשיכון הציבורי.
* משפחה חד-הורית אשר בה שלושה ילדים או יותר והיא ממצה כושר השתכרות והכנסתה אינה עולה על ההכנסה המזכה לדירה בשכירות בשיכון 
   הציבורי.

* לנכים, במקרים הבאים:
   משפחה שבה אחד מבני הזוג הוא נכה הרתוק לכיסא גלגלים או יחיד נכה הרתוק לכסא גלגלים ובתנאי שסך הכנסותיהם אינו עולה על השכר   
   הממוצע במשק.

   זוג נשוי שלו שני ילדים ומעלה, כאשר אחד מבני הזוג נכה בשיעור של 75%, מוגדר כחסר כושר השתכרות באופן קבוע ומקבל קצבה וסך כל   
   הכנסות המשפחה אינן עולות על ההכנסה המזכה לדירה בשכירות בשיכון הציבורי.
    
   זוג נשוי שלו ילד אחד לפחות שמקבל גמלת נכות בשיעור של 100% מהמוסד לביטוח לאומי, וכן אחד מבני הזוג נכה בשיעור של 75%, מוגדר  
   כחסר כושר השתכרות באופן קבוע ומקבל קצבה וסך כל הכנסות המשפחה אינן עולות על ההכנסה המזכה לדירה בשכירות בשיכון הציבורי.
    
   זוג נשוי מעל חמש שנים ללא ילדים, כאשר כל אחד מבני הזוג נכה בשיעור של 75% ומוגדר כחסר כושר השתכרות באופן קבוע.
   
   זוג נשוי שלו ילד אחד לפחות (לא כולל הריון), וכן כל אחד מבני הזוג נכה בשיעור של 75% ומוגדר כחסר כושר השתכרות באופן קבוע.



כיצד מוציאים לפועל את הזכות?
יש להוציא תעודת זכאות ממשרד השיכון, המאשרת את הזכאות, את רמת הסיוע ואת התנאים והמגבלות שנקבעו.
מי שמתקיים מגמלת הבטחת הכנסה (השלמת הכנסה) בלבד לצרף אישורי הכנסה ל-24 החודשים שקדמו להגשת הבקשה.
מי שמתקיים מגמלת השלמת הכנסה לצרף אישורי הכנסה ואישורים מהמוסד לביטוח לאומי ל-12 החודשים שקדמו להגשת הבקשה.
מי שמתקיים מגמלת אי כושר השתכרות קבועה בשעור של 75% ומעלה לצרף אישור לחודש שקדם להגשת הבקשה.
מי שמתקיים מגמלת נכות זמנית לצרף אישורי הכנסה ל-24 החודשים שקדמו להגשת הבקשה. 


מידע חשוב נוסף:
    * תוקף הזכאות לדיור ציבורי הוא שנתיים, כל עוד לא הפכו הזכאים לבעלי דירה או בעלי חלק בדירה.
    * חודשיים לפני תום תוקף הזכאות, תישלח לזכאים הודעה על הצורך בחידוש הבקשה.
    * הזכאות מאפשרת קבלת שתי הצעות לדירות בדיור הציבורי. זכאים שיסרבו לשתי הצעות לדירות תקניות לא יהיו זכאים להצעות נוספות עד 
      תום תקופת זכאותם.
    * לאחר הוצאת תעודת הזכאות, קבלת הדירה בפועל תלויה ברשימת ההמתנה באיזור המגורים, ובהתאם למספר הדירות הפנויות באיזור 
      המגורים.
      באזור המרכז התור עשוי להימשך מספר שנים, בעוד שבפריפריה ההמתנה קצרה הרבה יותר. 

    * בזמן ההמתנה לקבלת הדירה, זכאים הממתינים לסיוע בשכר דירה.
    * דיירי השיכון הציבורי המעוניינים לעבור לשכירות פרטית יגישו בקשה לאחת מהחברות המעניקות שירותי סיוע בשכר דירה.
          תנאי לקבלת סיוע בשכר דירה הוא הצגת אישור של החברה המאכלסת על החזרת הדירה לחברה המאכלסת.
          חברה המאכלסת תמסור לזכאים את תעודת הזכאות כשעליה חותמת המגדירה את התאריכים שבהם היו דיירי החברה המאכלסת ומציינת  
          את מועד החזרת הדירה לחברה.



לנוחותכם מצורפת כאן רשימת כתובות וטלפונים להתקשרות של בתי הדיור המוגן הציבורי:

ת"א- יפו משכנות הדקלים  רח' בן צבי 42, ת"א יפו  03-5182655  03-5182655

יהוד  רח' ביאליק 25, יהוד  03-6320046  03-6320046

ערד  רח' אגמית 10, ת.ד.2367 ערד  08-9971831  08-9959529

אריאל  אשקובית 24,רח' הנחשונים 75,אריאל  03-9367398  03-9367398

ק.ביאליק  לוחמי הגיטאות 14, צור שלום ק.ביאליק  04-8757163  04-8757163

צפת  שכונת איביקור 370/1, צפת ת.ד. 3786  04-6922773  04-6922773

מעלות  רח' הרצל 152/77 מעלות  04-9971920  04-9971920

נצרת עלית  רח' גולן 10/103 , ת.ד.14199 , נצרת עלית  04-6470906  04-6470906

לוד-י.המפרי  רח' יוברט המפרי 4, לוד 71309  08-9201626  08-9201626

לוד-חשמונאים  רח' החשמונאים 13, לוד, 71368  08-9240716  08-9240716

רמת שרון  רח' דב הוז 11,רמת שרון, מיקוד 47295  03-5479377  03-5479377

רמלה 55  רח' בן גוריון 12/1 , רמלה  08-9245191  08-9245191

ב"ש 55+  דוד המלך 22/1, ב"ש ת.ד.4212,מיקוד 84541  08- 6411212  08-641273

בת ים  רח' רזיאל 6 , בת ים  03-5515638  03-5515638

יפו-גילאנסקי  רח' יפת 142/4 , יפו  03-6833874  03-6833874

ק.אתא  רח' סירקין 21, ק.אתא 28202  04-8437798  04-8437798

אילת  רח' יהל 5, אילת  08-6317415  08-6317415

נתיבות  רח' תירוש שכ' נווה נוי , נתיבות  08-9930106  08-9930106

אשדוד- הרותם  רח' המלך יותם 5, אשדוד  08-8676955  08-9560134

קרית גת  רח' התותחנים 17, קרית גת  08-6818859  08-6818859

ירושלים  רח' יצחק טוניק 1, ירושלים  02-5655799  02-5849801

ירושלים  רח' משה דיין 157, ירושלים  02-6568880  02-5849872

ירושלים  רח' אורוגואי 34 קרית יובל ירושלים 96702  02-6426621  077-5010033

ירושלים  
רח' כיסופים 11, רמות, ירושלים  02-5879459  02-5860137

אופן מימון
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.