forums
רשויות וזכויות
כתבות בנושא רשויות, זכויות חוקים וממסד ביחס לקשיש ומשפחתו.
אולי יעניין אתכם גם :
מימון כיסאות גלגלים לבני הגיל השלישי
כיסא גלגלים כהכרח לאיכות חיים. חשוב להבין שהכיסא תומך ומקל בחיי היום יום של מבוגרים רבים. לכן חשוב לדעת מה הזכויות וכיצד ניתן להקל על ההוצאות הקשורות אליו.
לקריאה
מה עובדים מבוגרים חייבים לדעת לפני יציאה לפנסיה
העבודה היא חיינו ולמרות שבמשך שנים רבות אנחנו חולמים על הרגע שבו נוכל לצאת לפנסיה, רבים מאיתנו בסופו של דבר לא רוצים לפרוש לגמלאות. אם אתם זקוקים למידע וסיוע בנושא הזכויות שלכם כדאי שתעיינו בטיפים שאספנו כאן עבורכם כי הם יוכלו לעזור לכם בהמשך.
לקריאה
זכויות בגיל השלישי בתחום הגריאטריה
תחום הגריאטריה הוא תחום שהולך והופך ליותר ויותר חשוב ומהותי, ככל שהרפואה המודרנית מתקדמת ותוחלת החיים שלנו עולה – כך שישנם יותר ויותר אנשים בגיל השלישי. כעת, נכיר את הזכויות שיש לנו כבני ובנות הגיל השלישי בתחום הרפואה הרלוונטי אלינו.
לקריאה
שירותים הניתנים בגיל הזהב בקופת חולים
קופת החולים שלנו היא קו ההגנה הראשון שלנו בכל הנוגע לשירותים רפואיים אותם אנחנו צריכים לקבל. משום כך, חשוב להכיר את מסגרת השירותים הניתנים לנו בקופת החולים ושמתאימים לכל גיל ולכל מצב בו אנחנו נמצאים – וודאי שהדבר חשוב גם בגיל הזהב
לקריאה
שירותי סיעוד מסובסדים לגיל השלישי
בשנים האחרונות אנו רואים עלייה מבורכת בתוחלת החיים, יחד עם זאת, אותם קשישים נאלצים להתחיל להתמודד עם קשיים רבים המונעים מהם לבצע באופן עצמאי את הפעולות היומיומיות. כיצד ניתן לקבל שירותי סיעוד מסובסדים בישראל?
לקריאה
תביעות סיעוד – איך לגרום להן להצליח?
ככל שמתבגרים ומגיעים לגיל הזהב, ישנן התמודדויות בריאותיות כאשר בריאות רעועה עשויה להוביל לקשיים תפקודיים שמולידים צורך בסיוע ו/או בהשגחה ועל כך ניתן לתבוע תביעת סיעוד. במאמר הנ"ל נרחיב על מה יש לעשות כדי שהתביעה תצליח.
לקריאה
כל מה שצריך לדעת על צוואות וירושות
מהי צוואה? הצוואה הינו מסמך שבאמצעותו נותן האדם הוראות, הן מוסריות לגבי ההנהגות אותן הוא מבקש מיורשיו לאמץ, והן לגבי מה ייעשה עם הרכוש אותו כמובן לא ייקח עמו אל הקבר.
לקריאה
שירותי נוטריון לגיל השלישי
במאמר זה אנו נסביר בקצרה מהם שירותי הנוטריון הניתנים לגיל השלישי ומה מיוחד דווקא בשירותי נוטריון הניתנים לבני קבוצת גיל זו. בפרט, נעסוק בשירותי נוטריון בספרדית לבני הגיל השלישי.
לקריאה
ביטוח תאונות אישיות לגיל הזהב
מבוגרים בגיל הזהב צריכים להגן על עצמם מפני מצבים שבהם יצטרכו לשאת בתשלומים גבוהים על טיפול רפואי. אחת הדרכים לעשות זאת היא לרכוש ביטוח ייעודי שמותאם בדיוק לדרישות שלהם. הנה כל מה שכדאי לדעת על הנושא
לקריאה
עורך דין ביטוח סיעודי לסיוע משפטי בתביעות סיעודיות
תביעה סיעודית מקצועית מאפשרת לכם לקבל את מה שמגיע לכם
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.