forums
בריאות טובה
כאן תוכלו למצוא כתבות מקצועיות בנושאים בריאותיים.
אולי יעניין אתכם גם :
מכשירים רפואיים נפוצים בגיל השלישי
הציבור השייך לגיל השלישי לרוב מוצא עצמו עושה שימוש במכשירים רפואיים לצורך שמירה על איכות חיים. מעוניינים לדעת אילו סוגי עזרים קיימים לגיל השלישי היכנסו וקראו.
לקריאה
הפרעות נפשיות בגיל השלישי
בהגיעכם אל הגיל השלישי, גיל הזהב, ישנם מצבים בריאותיים ונפשיים אשר אליהם אתם חשופים בסיכון מוגבר. אז מה זה בדיוק גיל הזהב? ובאילו מקרים בגיל כדאי להתייעץ עם פסיכיאטר?
לקריאה
נזק רפואי בניתוח קטרקט בגיל הזהב
קטרקט או ירוד בעברית היא תופעה בה עדשת העין נעכרת עקב ספיחת נוזלים מגלגל העין. מחלה זו גורמת לירידה באיכות הראייה (טשטוש), סנוור מאורות חזקים, וראיית לילה ירודה. הטיפול היחידי לקטרקט כיום הוא ניתוח.
לקריאה
טיפולים בציפורן חודרנית בגיל השלישי
כשמגיעים לגיל הזהב, עלינו לשמור על גופנו על מנת להקל על אורח החיים. לכן אם צצה בעיה כגון ציפורן חודרנית עלינו לדעת כיצד ניתן לטפל בה בצורה הטובה ביותר.
לקריאה
הזנחת מטופלים בגיל השלישי לאחר ניתוח
ניתוחים בגיל השלישי הם אף פעם לא עניין פשוט, לפני הניתוח, במהלכו ואחריו. לעיתים ישנם מצבים בהם יש הזנחה של המטופלים לאחר הניתוח שהן ההשלכות האפשריות של רשלנות רפואית.
לקריאה
תביעת רשלנות רפואית בטיפולי שיניים
טיפולי שיניים הינם טיפולים עדינים ביותר, אשר ביצוע לא נכון שלהם עלול לגרום לנזקים חמורים לשיניים ולחלל הפה, אשר מצדיקים תביעה בגין רשלנות רפואית
לקריאה
הלבנת שיניים למבוגרים בגיל הזהב - מתי זה מתאים?
הלבנת שיניים הוא טיפול מהיר שבכל גיל רוצים בו על מנת לקבל שיניים צחורות, לבנות ובעיקר יפות - גם אצל מבוגרים. בקרב גיל הזהב עולה הביקוש לטיפול אסתטי זה, כי השיניים בגיל הזה הן כבר לא כמו שהיו פעם. הכירו את כל המידע הנדרש בקצרה אודות הלבנת שיניים בגיל מבוגר.
לקריאה
ניתוח אף רפואי - מידע לגיל השלישי
ניתוח אף הוא מושג השגור בפי רבים מתחילת המאה העשרים. ניתן לחלק את הניתוח המבוקש לשני סוגים: אסתטי ורפואי. רבים מתעניינים בניתוח השכיח - גם בגיל השלישי. הכירו את הסיבות לניתוח אף מכל סוג, הבדיקות שצריך לעשות, תהליך ההחלמה ותופעות הלוואי.
לקריאה
טיפולי פנים מומלצים לגיל השלישי
בגיל השלישי, שמירה על עוד הפנים וטיפולים שונים עבורו מקבלים ערך מיוחד
לקריאה
ירידה בשמיעה אצל מבוגרים - כיצד פותרים זאת?
מבוגרים רבים סובלים מירידה בשמיעה אשר משפיעה רבות על איכות חייהם
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.