forums
בריאות טובה
כאן תוכלו למצוא כתבות מקצועיות בנושאים בריאותיים.
אולי יעניין אתכם גם :
התאמת פרוטזות בגיל השלישי
כאשר מתאימים איבר מלאכותי לבני הגיל השלישי, בעיקר אם המטופל אינו רגיל לשימוש בפרוטזה חשוב לזכור שבגילאים אלו קשה במיוחד להתרגל לדברים חדשים. במאמר הבא נציג טיפים שיכולו להקל על תהליך ההתאמה.
לקריאה
דלקת באוזן התיכונה - גורמים ואפשרויות טיפול
האוזן שלנו כוללת שלושה חלקים מרכזיים: אוזן חיצונית, אוזן פנימית ואזן תיכונה. האוזן התיכונה מצויה מעבר לעור התוף והיא בעצם חלל של אוויר אשר בצדו האחד עור התוף ובצדו השני עצם חזקה ובתוכה האוזן הפנימית.
לקריאה
מתן מריחואנה רפואית לחולי פרקינסון בגיל השלישי
פרקינסון היא מחלה שמאפיינת את הגיל השלישי ואחד הפתרונות המומלצים הוא גידול קנאביס או קבלת מרשם למריחואנה רפואית שלו יש יתרונות רבים בהתמודדות עם המחלה.
לקריאה
מה הקשר שבין מערכת חיסונית ירודה להופעת פצעים בגיל השלישי?
פצעים בפה יכולים להופיע בקרב מבוגרים וקשישים בגיל השלישי בין יתר הסיבות גם בגלל שיבוש במערכת החיסון .שיבושים מן הסוג הזה גורמים למערכת החיסון לתקוף באופן זמני את תאי רירית הפה וגורמים להופעת הפצעים המטרידים, על זאת ועוד במאמר שלפניכם.
לקריאה
המדריך לחוות דעת רפואית בגיל השלישי
אסמכתא הנכתבת על ידי רופא מומחה יכולה לסייע לבני הגיל השלישי למצות את סל הזכויות העומד לרשותם. על מנת לעשות זאת יש צורך בפנייה לאנשי מקצוע ובהיכרות עם התקנות הקבועות בחוק, במאמר זה ארחיב על הדברים.
לקריאה
הסיכונים בהשתלת עצם בגיל השלישי
שיקום קבוע של השיניים מחייב לעיתים החדרת שתלים, אך יש מקרים שבהם לא ניתן לעשות זאת בגלל חוסר עצם. במקרים אלו הפתרון הוא לשקם את התשתית ולהחדיר אליה את השתלים. הסיכונים קיימים בכל הגילאים והם רלוונטיים בעיקר עבור מבוגרים
לקריאה
סיבות לאובדן שיניים בגיל השלישי
תהליך הזדקנות טבעי של הגוף מביא איתו שורה ארוכה של תופעות לוואי, ובין היתר גם אובדן שיניים. כדאי להכיר את הסיבות הנפוצות לאובדן שיניים בגיל השלישי ובמידת הצורך לתאם טיפולי שיקום הפה מול אנשי מקצוע
לקריאה
כיצד לבחור מומחה לטיפולי שורש
איך לעבור טיפול שורש במינימום כאבים בכל גיל
לקריאה
כל מה שצריך לדעת על גידולים בגרון
מהם הגורמים להתפתחות גידול בגרון וכיצד מטפלים בבעיה
לקריאה
שימושים שונים של קביים
לקביים תפקיד משמעותי והם נועדו לעזור בהליכה לאנשים הזקוקים לכך. בין אם מדובר על אנשים בעלי מוגבלויות או אנשים מבוגרים שמתקשים בהליכה, הקביים יוכלו לקחת אותנו צעד קדימה. במאמר הבא נסקור את סוגי הקביים השונים.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.