forums
בריאות טובה
כאן תוכלו למצוא כתבות מקצועיות בנושאים בריאותיים.
אולי יעניין אתכם גם :
זיהוי פריצת דיסק בגיל השלישי
אחת המחלות המאפיינות את הגיל השלישי, פרט לאוסטאופורוזיס, אלצהיימר ועוד, היא דווקא מחלה פיזית הגורמת לכאבי גב קשים ועלולה לפגוע מאוד באיכות החיים: פריצת דיסק. ממה היא נגרמת, איך מאבחנים ומהן דרכי הטיפול? כל התשובות כאן לפניכם.
לקריאה
טיפולים אסתטיים בגיל הזהב
כיום קיימים מגוון טיפולים אסתטיים עבור בני גיל הזהב, הן לנשים והן לגברים. טיפולים אלה מעניקים למטופלים מראה צעיר ומחזקים את תחושת הביטחון העצמי.
לקריאה
שאיבת שומן מהבטן לגיל השלישי
כאשר מגיעים לגיל השלישי מתחילות לצוץ בעיות אשר מכבידות על גוף האדם. בניהן אפשר להכליל את השומן העודף והמשקל הגבוה. למעשה, רצוי לטפל בהם וכך ליהנות מאורך חיים טוב יותר.
לקריאה
חשיבות בדיקת קולונוסקופיה בגיל השלישי
קולונוסקופיה היא בין הבדיקות המומלצות עבור אוכלוסיית גיל הזהב. במאמר הבא נסביר כיצד מתבצעת הבדיקה, מה המטרות שלה ומתי חשוב להשתמש בה.
לקריאה
מחלות חניכיים בגיל הזהב
גיל הזהב הוא גיל שמביא עמו לא מעט סיטואציות רפואיות שלא הכרנו לפני כן, בחלקים שונים של הגוף שלנו. אחד האזורים הבעייתיים ביותר אצל רבים מאתנו הוא ללא ספק השיניים והחניכיים.
לקריאה
אנמיה ומחלות מעיים בגיל הזהב
גיל הזהב הוא גיל שמאופיין, בין השאר, גם בסיטואציות רפואיות שונות שיכולות לחוות החמרה מסוימת, או לצוץ בפני עצמן לאחר שלא היו קיימות במשך רוב חיינו. עם זאת, לא מדובר בסוף העולם – אלא במצב שפשוט צריכים להיות מוכנים אליו.
לקריאה
טיפולי רפלקסולוגיה בגיל השלישי מגוון פתרונות אלטרנטיביים
הרצון לשמור על בריאות בגיל השלישי הופך לאתגר משמעותי. פעמים רבות אנו חווים מחלות אשר הרפואה המודרנית אינה יודעת לאבחן כראוי. רפלקסולוגיה יכולה לסייע בהתמודדות עם הסימפטומים לשיפור ההרגשה.
לקריאה
האם להגדלת חזה יש גיל?
שמירה על מראה צעיר ורענן בחברה המודרנית הפכה ליותר מאפשרות, היא הפכה לצורך. אחד מהגורמים המפריעים לנשים בגיל הזהב הינו מראה החזה, אשר ניתן לשנות על ידי הגדלת חזה.
לקריאה
איך להתמודד עם סרטן המעי הגס בגיל השלישי?
התמודדות עם מחלות בגיל השלישי היא מורכבת יותר מאשר התמודדות עם מחלות בגילאים צעירים יותר. כמובן שהאספקט הפיזי הוא המשפיע ביותר, כאשר הגוף הוא כבר לא מה שהיה פעם. עם זאת, לעיתים אנשי הגיל השלישי מוצאים את ההתמודדות הנפשית יחסית קלה יותר, כיוון שניסיון החיים והפרספקטיבה שונים משמעותית ועוזרים לצלוח את המחלות מבחינה נפשית.
לקריאה
שמירה על אסתטיקה דנטלית בגיל השלישי
בגיל השלישי, שמירה על השיניים שלנו נדמית לפעמים כמשימה לא פשוטה כלל וכלל. ישנו קשר ברור בין בריאות השיניים והחניכיים שלנו, עם זאת, אנחנו רוצים להתמקד באסתטיקה דנטלית, במיוחד בכל הנוגע לגיל השלישי.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.