forums
בריאות טובה
כאן תוכלו למצוא כתבות מקצועיות בנושאים בריאותיים.
אולי יעניין אתכם גם :
בעיות בעיכול בקרב הגיל השלישי
מערכת העיכול היא אזור מסועף בגוף ואנשים רבים סובלים במרוצת השנים מבעיות עיכול. אלה מתעוררות בעיקר כשיש קושי בספיגת המזון בגוף והתוצאה היא כאבי בטן, עצירות או שלשולים.
לקריאה
טיפול הידרותרפיה ושיקום לקשישים
בשנים האחרונות הפכו טיפולי הידרותרפיה למקובלים מאוד בקרב קבוצות גיל שונות. שיטה זו נעשית בבריכה טיפולית ובליווי מדריכים מקצועיים (או פיסיותרפיסטים שעברו הכשרה בתחום). הטיפול נמצא מתאים מאין כמוהו גם לבני גיל הזהב, בריאים או אפילו סיעודיים. איך זה עובד?
לקריאה
החלפת מפרק ירך בגיל מבוגר
מפרק הירך נשחק במהלך השנים ובאופן משמעותי לאחר גיל 50. במידה ואתם סובלים מכאבים ובעיות במפרק הירך חשוב לדעת כי ניתן להיפטר מבעיות אלו ולחזור לשגרת חיים רגילה באמצעות ניתוח החלפת מפרק ירך, אשר נחשב כיום לשכיח ובטוח יותר עבור המנותח.
לקריאה
כורסאות טלוויזיה לבני הגיל השלישי
כורסאות טלוויזיה נוחות יכולות לשפר את איכות החיים של בני הגיל השלישי. אך איזו כורסה תתאים לאוכלוסיה זו? במאמר זה נלמד לבחור כורסה בעל פיצ'רים מיוחדים המספקים מענה אופטימליים עבור הצרכים של אוכלוסיית גיל הזהב.
לקריאה
סדנת בריאות טבעית לגיל השלישי
איזה סדנאות בריאות קיימות עבור בני הגיל השלישי? למה צריך ללכת סדנאות בריאות ומה אפשר להפיק מהן? את כל התשובות תמצאו במאמר הבא ובין הסדנאות השונות תוכלו להתרשם גם מתזונה נכונה וגם משילוב ספורט.
לקריאה
השתלה בזאלית בגיל השלישי
בעידן שבו תוחלת החיים גדלה משמעותית, נדרשים פתרונות מתקדמים יותר בכל מה שקשור לרפואה בגיל השלישי, אחד התחומים ברפואה הדורשים פתרונות מתקדמים לגיל השלישי הוא תחום השיניים. השתלת שיניים בזאלית היא הפתרון הטוב ביותר שיש לרפואה להציע בתחום רפואת השיניים.
לקריאה
ניתוח אורתוגנטי בקרב הגיל השלישי
לקריאה
רפואה סינית לכאבי גב בקרב גמלאים
רפואה סינית היא רפואה עתיקת יומין המוכיחה את יעילותה הרבה בכל טיפול. במקרים רבים במקרים שהרפואה הקונבנציונלית אינה מוצאת פתרונות, הרפואה הסינית היא זו שמשפרת את איכות החיים.
לקריאה
טיפול בחומצה היאלורונית בגיל השלישי
חומצה היאלורונית יכולה לתרום רבות לבני הגיל השלישי, במיוחד בדורנו שהגיל השלישי ארוך בשנים וכן לרובם יש את הצורך להישאר צעירים בנפש, ברוח ובמראה החיצוני.
לקריאה
קורס עזרה ראשונה לגמלאים
קורס עזרה ראשונה, הינו קורס שבד"כ רצוי ואף חובה לכל אדם באשר הוא לעבור, וכן גם לגיל השלישי או לגמלאים כדאי ללמוד לימודים אלו זה אשר יכול להשפיע ולסייע רבות במהלך החיים.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.