forums
בריאות טובה
כאן תוכלו למצוא כתבות מקצועיות בנושאים בריאותיים.
אולי יעניין אתכם גם :
צניחת רחם בגיל השלישי
צניחת רחם היא אחת מהתופעות המוכרות ביותר והיא יכולה לעתים גם להיות מסוכנת. אפשר למנוע אותה על ידי טיפול מונע ושגרת חיים בריאה יותר וגם כאשר היא כבר קרתה, יש אפשרות לטפל בה ביעילות. מה קורה כאשר ישנה צניחת רחם בגיל השלישי? הנה כמה הסברים חשובים על הנושא.
לקריאה
איזון תרופתי בגיל השלישי עקב מחלות כרוניות
הגיל השלישי מציב בפני המין האנושי שלל אתגרים. תשומת הלב לכך התעצמה מאוד בעשור האחרון, שכן תוחלת החיים נמצאת במגמת עלייה משמעותית, כך ששלב זה בחיים הופך ארוך יותר ובנוסף גם בני ובנות ה-60 פלוס וה-70 פלוס ואפילו אלה שעברו את ה-80 וה-90 מבקשים לא רק לחיות אלא גם ליהנות מחיים עם איכות.
לקריאה
סוגי בריחת שתן והתמודדות אצל מבוגרים
בעיות בשלפוחית השתן הינן שכיחות מאוד בעולם המערבי, יותר ממאה אלף ישראלים חווים באופן קבוע דליפה מהשלפוחית (בריחת שתן). אנו נסביר אילו סוגים של בריחת שתן קיימים ומה הם דרכי ההתמודדות המומלצים:
לקריאה
טיפול בקשישים חולי פרקינסון
מחלת הפרקינסון מביאה להפרעה במערכת המוטורית. התסמינים: נוקשות בגוף ורעידות, אי יציבות, איטיות בתנועה וקואורדינציה לקויה. כאשר התסמינים מחריפים, החולה חווה קשיים בדיבור ובהליכה ולעתים אף בביצוע מטלות פשוטות.
לקריאה
מחלות נפוצות בגיל השלישי
מצב סיעודי מאפיין את שכבת הגיל השלישי יותר משכבות גיל אחרות. נמצא שאחוז בני 80 ומעלה הנמצאים במצב סיעודי גבוה משמעותית בהשוואה לבני 65-74 הנמצאים במצב זה. ישנם מחלות ומצבים רפואיים המדרדרים את המצב הרפואי של אדם עד כדי מצב סיעודי.
לקריאה
מניעת כאבי גב בקרב הגיל השלישי
אנשים הסובלים מכאבי גב סובלים מהם בכל גיל. אנשים צעירים וביניהם גברים חזקים שנראים על פניו בריאים לחלוטין, סובלים גם הם מכאבים אלו כתוצאה מפריצת דיסק או בעיות שונות. לכן לא מפתיע למה אנשים בגיל השלישי סובלים גם הם מכאבי גב.
לקריאה
היתרונות בפעילויות שחייה בקרב בני הגיל השלישי
שחייה היא אחת הפעילויות הגופניות הטובות ביותר שאדם יכול לבצע והחשיבות שלה עולה עוד יותר כשמדובר בבני הגיל השלישי. למדו על חשיבות פעילות השחייה והשפעתה החיובית על הגוף בגיל מתקדם.
לקריאה
שיאצו לגיל השלישי
מחפשים טיפול שיאצו לגיל השלישי? רוצים להקל על יקיריכם? בואו להכיר ולהתנסות בשיטות טיפול פשוטות ובו זמנית מעמיקות, המתבססות על טכניקות מגע, עם תוצאות בריאותיות לטווח הארוך.
לקריאה
יתרונות רפואיים של ספא בגיל הזהב
תועלות טיפולי ספא עבור אוכלוסיית גל הזהב הן רבות ואינן מסתכמות בפינוק ורוגע בלבד. טיפולים אלה מסייעים בהתמודדות מול מחלות, בעיות גופניות שונות ואף מחזקות את הנפש ורמת האנרגיה.
לקריאה
טיפול בעקמת בגיל השלישי
עקמת - סקוליוזיס היא תופעה שמחמירה עם הגיל ואין לה טיפול חד פעמי. הפתרון עבור מבוגרים הוא לשקול טיפול פיזיותרפי ולהתייעץ עם אנשי מקצוע. במאמר הבא נביא את כל הפרטים
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.