forums
בריאות טובה
כאן תוכלו למצוא כתבות מקצועיות בנושאים בריאותיים.
אולי יעניין אתכם גם :
טיפולי שיניים לחולים בסיכון בגיל השלישי
עם ההשתייכות למשפחת הגיל השלישי נדמה כי כל הדברים הופכים מורכבים הרבה יותר. טיפול השיניים, שסיימת תוך דקות ספורות בעבר, דורש מלאכת מחשבת ורופא שיניים המומחה ברפואת הפה.
לקריאה
יוגה בגיל השלישי
טרנד היוגה נכנס לחיינו רק בשנים האחרונות. פעילות זו נחשבת כספורט ואימון גופני מומלץ מאוד לצורך הבריאות, שיפור מצב הרוח ואורח חיים בריא. ניתן לומר בנוסף שספורט זה היא לא רק אימון גופני אלא גם אמון רוחני-נפשי.
לקריאה
מטפלת סיעודית עם לינה למבוגרים
מטפלת סיעודית נחשבת לחיונית מאוד בשביל לא מעט אנשים שירצו למצוא את עצמם במצב לפי הם יוכלו לחיות טוב בגיל השלישי. מטפלת עזו מאפשרת לאוכלוסייה בגיל השלישי לקיים אור חיים תקין ולהפוך הרבה בעזרתה לפשוט.
לקריאה
נזקי נחירות בגיל השלישי
לא מעט אנשים כיום סובלים מתופעת הנחירות ומחפשים לה כל פתרון שיוכלו למצוא. הנחירות עצמם מוגדרות כרעשים שמשמיע אדם במהלך השינה, רעש שנגרם מהיווצרות של כלי הנשימה במהלך השינה.
לקריאה
מדיטציה ונשימה מודעת לגיל השלישי
מתחים וקשיים נפשיים עלולים להופיע בכל שלב בחיינו בעקבות סיבות שונות, אף בקרב בני הגיל השלישי. מדיטציה ונשימה מודעת הינה אחת מהשיטות המומלצות לטיפול בקשיים אלו באמצעות הקשבה וחיבור בין הגוף לנפש.
לקריאה
טיפולי פיזיותרפיה לכאבי גב בגיל השלישי
מבוגרים רבים מדווחים על עלייה בתדירותם של כאבי הגב אותם הם חווים ואינם עושים דבר בנידון. כמובן כי תופעה זו הינה שכיחה בכל שכבות האוכלוסייה אך ברת פתרון ברב המקרים ודורשת טיפול בכל גיל.
לקריאה
תופעת השרירן ברחם בגיל השלישי
יכול להיות שהמילה שרירן תבלבל אתכם מעט אך לא מדובר על מישהו שהלך לחדר כושר אף כי גם שרירן כזה יכול לבלוט יותר מידי. שרירן ברחם הוא למעשה גידול כלשהו שמופיע ברחם והוא יכול להפריע במצבים מסוימים ואף לסכן היריון או את בריאות האישה. מאין הוא בא ואיך מתמודדים איתו? ומה קורה כשמגלים אותו בגיל השלישי? זה הזמן לגלות.
לקריאה
כאבי צוואר בגיל השלישי גורמים עיקריים
הגיל השלישי כרוך בשינויים רבים בגוף ובעמוד השדרה. בין היתר, בגיל הזה מתחילים גברים ונשים כאחד לחוות כאבי צוואר בתדירות גבוהה יותר. למרות שהכאב אינו מסוכן, הוא פוגע בצורה משמעותית באיכות החיים של בני הגיל השלישי בארץ ובעולם.
לקריאה
תזונה נכונה לחולי סוכרת בני הגיל השלישי
הסוכרת הינה מחלה נפוצה בקרב בני הגיל השלישי שחשוב לאתרה ולטפל בה בזמן. תזונה נכונה המותאמת לסוג אוכלוסייה זו היא כלי מפתח להצלחת הטיפול.
לקריאה
טיפול ברשלנות בהשתלות שיניים בגיל השלישי
ישראל נחשבת למעצמת שתלים ורבים בגיל השלישי כבר גילו את התרומה הרבה של הטכנולוגיה המתקדמת לשיקום הפה. שתלים דנטאליים מהווים חלופה מצוינת לשיניים טבעיות החסרות כתוצאה מתאונה, נשירת שיניים, נסיגת חניכיים, דלקות כמו עששת וכדומה.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.