forums
בריאות טובה
כאן תוכלו למצוא כתבות מקצועיות בנושאים בריאותיים.
אולי יעניין אתכם גם :
בעיות אורטופדיות בגיל השלישי
בגיל השלישי יש חולשה ניכרת לגוף ולעיתים גם בעיות אורטופדיות שלהם יש חשיבות רבה בטיפול, בפרט מבוגרים אשר חולים בסכרת וזקוקים למדרסים עקב בעיות אורטופדיות כאלה או אחרות.
לקריאה
על מה שצריך לדעת על ניתוח הגדלת חזה בגיל הזהב
החיים לא נגמרים אחרי גיל 50, מחקרים מגוונים הוכיחו כל פעם מחדש כי המראה החיצוני וההרגשה כי אנו מושכים תורמת לביטחון העצמי של האדם ולבריאות שלו. נשים רבות חשות צורך גם בגיל מבוגר לדאוג למראה גופן ולבצע ניתוחים לשיפור התדמית הגופנית שלהן. במאמר זה נעסוק בניתוחי הגדלת חזה בגיל השלישי .
לקריאה
טיפולי פוריות בגיל השלישי
ילד חדש משנה את חייהם של הוריו מן הקצה אל הקצה. זוגות רבים מעוניינים להוליד ילד ראשון או ילד נוסף בשלב מאוחר יחסית של חייהם המשותפים. מה עושים במקרה זה?
לקריאה
איך לשמור על הבריאות בחורף?
החורף הוא העונה שבה אנו צריכים לנקוט מספר אמצעי זהירות ולשמור על היום יום עד כמה שניתן למרות הטמפרטורות הנמוכות. במאמר הנ"ל ניתן לכם טיפים לשמירה על בריאותכם בחורף.
לקריאה
לחזק את הגוף בגיל השלישי
הגיל השלישי והמבוגר מאופיין ביכולת פיזית לא חזקה במיוחד, לכן על מנת וכדי למנוע נפילות יש לשמור על פעילות פיזית תקינה וכן תרגילים המאופיינים בשמירה איתנה על הגוף
לקריאה
גמילה מעישון בגיל השלישי
האמרה הפופולרית מחשבות יוצרות מציאות לא תמיד הנכונה, המחשבה אשר תגרום להפסקת עישון לא יכולה להגיע לבדה בשביל בן אדם שעישן מירב חייו, סביר להניח שמחשבות נכנסות על הפסקת עישון עברו לא פעם ולא פעמיים במוחו, אז מדוע קשה כל כך להפסיק?
לקריאה
טיפול בכינים אצל בני הגיל השלישי
אין ילד שלא סבל מכינים, אך לעיתים כאשר המבוגרים מטפלים בכיני הילדים הם עלולים להדבק בעצמם, דבר שגורם להם למבוכה יותר גדולה. היכנסו לקרוא על דרכי הטיפול במצב זה.
לקריאה
מהי תסמונת דום נשימה בשינה?
תסמונת דום נשימה היא תסמונת שקיימת אצל כשישה אחוזים מהאוכלוסייה ובפרט בקרב אוכלוסיית הגיל השלישי. זוהי תסמונת שבמהלך השינה צונחים בסיס הלשון והחך הרך וחוסמים את מעבר האוויר. תסמונת זו לא רק מפריעה למהלך החיים ולאיכות השינה אלא עלולה להיות מסוכנת מאוד ואף לעתים להגיע מוות. התסמונת עלולה להופיע בגלל מגוון סיבות ביניהם אנטומיה של מעבר האוויר ואף סיבות נרכשות כמו השמנה.
לקריאה
חשיבותו של תנור חימום טוב בחורף לגיל השלישי
כדי שלא להצטנן או לחלות, בימי החורף הקרים חשוב לשמור על חימום הסביבה הביתית. הסקת החלל הביתי קריטית במיוחד בעבור בני הגיל השלישי, ולכן כדאי להשקיע בבחירת תנור חימום טוב ויעיל.
לקריאה
אין אונות בגיל השלישי – אתם לא לבד
אפשר לומר בגאווה כי בני האדם והמוח האנושי הצליחו להתעלות על המון מכשולים, להמציא המון המצאות ולכבוש כל יעד אפשרי. אך אם יש דבר אחד שנותר עדיין כמכשול משמעותי הוא קצב ההתבגרות וההזדקנות – שאליהם כאמור, טרם נמצאה תרופת הפלא. למרות הכול, לא מדובר על גזרה כבדה, ובמרבית המקרים אפשר להתעלות גם על המכשולים של ההתבגרות.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.