forums
בריאות טובה
כאן תוכלו למצוא כתבות מקצועיות בנושאים בריאותיים.
אולי יעניין אתכם גם :
אחת ולתמיד: השתלת שיניים או שיניים תותבות?
בני הגיל השלישי החיים כיום הם כנראה אלו עם איכות החיים הגבוהה ביותר אי פעם. מצד אחד, הגוף מראה אותותיו – גם חזותית וגם פנימית, אך הטכנולוגיה המתקדמת לרבות שירותי הרפואה המתקדמים, מאפשרים לבני הגיל השלישי להנות מדברים שאחרים לפניהם לא יכלו להנות מהם.
לקריאה
כיצד לבחור מזרונים בגיל השלישי
בחירת מזרון איכותי המותאם לצרכינו חשובה בכל גיל, אולם בייחוד בגיל השלישי
לקריאה
יישור שיניים למבוגרים
יישור שיניים הינו נושא המעסיק אנשים רבים. במאמר זה נעסוק בנושא יישור שיניים למבוגרים ובכל הנקודות שחשוב לדעת בטרם תחילת הטיפול.
לקריאה
על התקן תוך רחמי והשפעותיו בגיל השלישי
אמצעי מניעה רבים קיימים היום בשוק. חלקם הוכחו כיעילים יותר וחלקם פחות. חלקם נוחים יותר לשימוש ובחלקם משתמשים בשל הגבלות רפואיות כאלה ואחרות. במאמר זה נסביר על התקן תוך רחמי ונדבר גם על השפעותיו בגיל השלישי.
לקריאה
התמודדות עם סוכרת בגיל השלישי
לגוף מנגנון יעיל להתמודדות עם ערכי סוכר גבוהים, והוא יודע להכניס את הסוכר מהדם אל תאי הגוף בעת הצורך. את התהליך מתחיל ההורמון אינסולין, אשר מופרש מהלבלב בעת עליית הערכים בדם. אך לחולי סוכרת בעיה בייצור או קליטת האינסולין, והגוף שלהם אינו יודע להתמודד עם הערכים הגבוהים.
לקריאה
ביטוח למקרה של נכות מתאונה
תאונות קורות, ובמקרים רבים תאונות יכולות לגרום לנכות לכל החיים. במקרה מצער שכזה, נרצה להיות מבוטחים בכיסוי ביטוחי מתאים אשר יבטיח לנו פיצויים ועזרה כלכלית במקרה מצער של נכות לצמיתות כתוצאה מתאונה.
לקריאה
שיקום אורטופדי לגיל הזהב
בגיל הזהב הגוף נהיה פגיע יותר למחלות ופגיעות מסוגים שונים. מחלות ופגיעות אלו לרוב מקשים על ההתנהלות היומיומית ומובילים לירידה משמעותית בתפקוד העצמאי של הלוקים בהם. שיקום אורטופדי מקצועי יכול לעזור במקרים רבים של מחלות ניווניות שונות, בעיות, ופציעות אורטופדיות.
לקריאה
מניעת נפילות בגיל השלישי
בגיל השלישי עלינו להגן על עצמנו בדרכים להן לא נזקקנו בעבר בשל היחלשות הגוף והסכנות המצויות בפציעות מסוגים שונים. במאמר זה נסקור את הדרכים למניעת נפילות בגיל השלישי.
לקריאה
בעיות שיניים שמופיעות אחרי גיל 65
עם העלייה בגיל עולה השכיחות של בעיות שיניים, על כן צריך להכיר את הבעיות וללכת לביקור תקופתי אצל רופא שיניים.
לקריאה
חמישה טיפים לשימוש בסאונה בגיל השלישי
הגעה לגיל מבוגר אין פירושה ויתור על ההנאות הקטנות של החיים. חובבי סאונה בגיל השלישי יכולים ליהנות ממנה כמעט כמו כל אחד אחר. במדריך הבא 5 טיפים לשימוש בסאונה בגיל השלישי.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.