forums
המלצות
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים שונים המלצות וטיפים לחיים יותר טובים.
אולי יעניין אתכם גם :
עוגות שאוהבים בכל גיל ובכל מצב
כולנו מכירים את המושג 'עוגה של סבתא'... הכוונה היא לעוגה הטעימה ביותר, שעשויה לפי מתכון ותיק ומוכר ונושאת עמה טעמים וניחוחות של בית,
לקריאה
בחירת הברז הנכון לגיל השלישי
כאשר אנו מגיעים לשנות הזהב בחיינו השינוי הוא הדרגתי מאד. הרבה דברים נותרים בעינם ואפילו משתפרים:
לקריאה
מטבח נגיש לגיל השלישי
ממש כמו בכל בית, בביתם של מבוגרים בשנות הזהב של חייהם קיים חדר מטבח. לכאורה – מדובר במטבח ככל מטבח אחר, המשמש לבישול, אפייה ואכילה.
לקריאה
כיצד נשמור על הסביבה שלנו? בעזרת הדברה ירוקה!
המודעות של אנשים רבים כיום לנושא של איכות הסביבה, מגיעה לשיאים חדשים.
לקריאה
לחדש את עור הפנים בגיל הזהב - היתרונות, הסיכונים וההזדמנות
ניתוחי פנים ומגוון רחב של הליכים קוסמטיים ואסתטיים פתחו בפני אוכלוסיית גיל הזהב אפשרויות רבות להראות צעירים בהרבה מכפי גילם. אם אתם שוקלים את האפשרות למתוח את עור הפנים שהתדלדל – כדאי שתדעו אילו חידושים ישנם בתחום ניתוחי הפנים. המאמר שלפניכם סוקר את כל האפשרויות.
לקריאה
נסיעה בטוחה לקשישים עם מגבלה פיזית
איך שומרים על בטיחות הנסיעה עבור קשישים עם מגבלות פיזיות? חשוב מאוד להתאים את הרכב לצרכים הספציפיים של אותו אדם. ניתן להיעזר בשירותים של חברות הסעות לנכים.
לקריאה
עיצוב וטיפוח שיער בגיל השלישי
בימינו קיים מגוון רחב של אמצעים שבהם ניתן להשתמש כדי לשמור על שיער בריא וחיוני, גם בגיל השלישי.
לקריאה
כבר לא מה שהיה פעם: תפקוד מיני בגיל הזהב
לכאורה, זה לא הוגן. אתם הרי בגיל הזהב, הגיל שבו אפשר להתחיל (ולא רק להתחיל), כי יש זמן ואין מחויבויות, ובכל זאת - משהו שם לא עובד. או, אם לדייק - עובד, אבל באופן חלקי.
לקריאה
פונדקאות והורות מאוחרת
חולמים להביא לעולם תינוק משלכם? מעוניינים לזכות בפרי בטן אבל כבר לא יכולים? עוד לא תמו כל האפשרויות! אנו בחברת חיים חדשים מעניקים לזוגות שלא מסוגלים להביא ילדים את האפשרות החוקית, הבריאה והיעילה להתחלה חדשה של משפחה ובית. אתם מוזמנים לקרוא בעמוד שלפניכם מידע בסיסי על התהליך.
לקריאה
איך לחגוג יום הולדת 70 בסטייל?
גיל 70 היום הוא בהחלט גיל שבו אפשר להתחיל, ולכן, כשחוגגים אותו, חשוב לעשות את זה בסטייל. אם אתם או מי מקרוביכם צפוי לחגוג 70 בקרוב, תוכלו למצוא כאן מגוון רעיונות לחגיגת יום הולדת באמת מיוחדת. לגזור ולשמור.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.