forums
המלצות
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים שונים המלצות וטיפים לחיים יותר טובים.
אולי יעניין אתכם גם :
נכד חדש במשפחה? הנציחו את הרגעים היפים
מזה שנים רבות מהווה הצילום המשפחתי חלק מחייהם של מיליוני בני אדם ברחבי העולם כולו. ולמזלנו, העידן הדיגיטלי מאפשר לנו בקלות רבה להיות בעלים של מצלמה ולהנציח רגעים רבים בחיינו.
לקריאה
רכישת רכב בגיל השלישי
הילדים כבר מזמן עזבו את הקן ולאט לאט אתם מבינים שאולי קצת ריק בבית אבל לאור העלייה המשמעותית בתוחלת החיים למעשה רק מתחילים - והפעם הדגש הוא עליכם. פתאום אתם מוצאים את עצמכם, עם המון זמן פנוי ולא יודעים מהיכן להתחיל. בין שלל השינויים והמעברים החלפת הרכב היא אחת הפעולות השכיחות אשר מאפיינות את המעבר לגיל השלישי ובמאמר זה ננסה לעזור לכם לצלוח את ההתמודדות עם שוק הרכב העכשווי.
לקריאה
מסעדות מומלצות ואהובות על בני גיל הזהב
כאשר בוחרים מסעדה לבני גיל הזהב, אי אפשר לבחור מסעדה שאינה מתאימה לקהל היעד אלא יש להביא בחשבון מספר מאפיינים ולהתאים את הבחירה בהתאם למאפיינים.
לקריאה
כיצד נבחרת חברת ניקיון לבתי אבות
מה הופך חברת ניקיון לחברה איכותית שיש להסתמך עליה?
לקריאה
המתנה המושלמת לסבים והסבתות - אלבום דיגיטלי מהודר!
אם יש לכם סבא או סבתא ואם רוצים להעניק להם מתנה באמת מדהימה, מדוע שלא תפנקו אותם באלבום דיגיטלי עם תמונות של כל בני המשפחה? לפני שאתם שואלים את עצמכם במה בדיוק מדובר, אנחנו כמובן נסביר לכם בפירוט רב.
לקריאה
כיצד להיזהר מגניבת זהות באינטרנט?
האוכלוסייה המבוגרת בארץ ובעולם נחשפת אט אט לעולם טכנולוגי שהולך ומתפתח. לאחר שנים שבהן התרגלנו לתקשר באמצעות הטלפון, ולאט לאט נחשפנו למספר ערוצי טלוויזיה הגובר והולך, נכנס לתודעתנו האינטרנט – עולם וירטואלי שלפעמים נראה כאילו הוא זה שנמצא בעמדה שלטת על העולם המציאותי והתלת ממדי שבו אנו חיים. חלק מאיתנו מעדיפים שלא לגשת לעולם זה ולדבוק בישן ובמוכר, אך חלק מכירים בעובדה שזהו מפתח הכניסה לליבותיהם ולעולמם של ילדינו ונכדינו.
לקריאה
שירותי סיעוד לקשישים
קשישים הבוחרים להישאר בבית זקוקים לטיפול סיעודי מקיף. הטיפול ניתן על ידי אנשי מקצוע מוסמכים עם רישיון.
לקריאה
אפליקציות לגיל השלישי
במדינת ישראל חיים כיום יותר מ-800 אלף קשישים (הכוונה היא למבוגרים מעל גיל 65) וקצב הגידול של אוכלוסיית הגיל השלישי עומד על 2% לשנה. לאור זאת, אין זה פלא שקיימת תעשייה משגשגת של מוצרים המתאימים באופן מיוחד עבור בני גיל הזהב. במאמר שלפניכם נדון באחד התחומים המתפתחים במהירות הרבה ביותר בתעשייה זו, וכפי שכבר הסגירה אותנו הכותרת, הכוונה היא לאפליקציות לגיל השלישי.
לקריאה
שילוט הכוונה בבתי אבות – למה זה טוב?
כאשר אדם קרוב לנו נכנס לבית אבות אנחנו רוצים שבית האבות יהיה בשבילו מקום נעים וחם.
לקריאה
בעיית חשמל בבית? אל תעשו זאת בעצמכם!
נכון, זה לא קשור לגיל, שכן בכל גיל אל לנו לטפל בבעיות חשמל בעצמנו, אך בוודאי שבהיותנו לעיתים מרוחקים מן הילדים וללא סיוע צמוד במקרה חירום, חלילה, ברור כי הדבר הכי נכון הוא להזמין חשמלאי מקצועי ולא לסמוך על המזל הטוב.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.