forums
המלצות
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים שונים המלצות וטיפים לחיים יותר טובים.
אולי יעניין אתכם גם :
תריסים חשמליים לחיים יותר קלים
שלא כמו באירופה או בארצות הברית, מותקנים בישראל תריסים כמעט בכל בית ורוב התריסים בבתים הם תריסי גלילה, כלומר תריסים הנפתחים ונסגרים באופן ידני. קיים סוג אחר המצוי הרבה פחות שנקרא תריסים חשמליים.
לקריאה
חמישה דברים שחשוב לדעת לפני שבוחרים אינסטלטור
במידה ואתם זקוקים לטיפול מקצועי בצנרת, ברור שאתם תרצו ליצור קשר עם אינסטלטור שיגיע ותוך זמן קצר יטפל בבעיה
לקריאה
טיפול באמצעות בעלי חיים לגיל השלישי
גיל הזהב הוא הזדמנות מצוינת להצטרף למסלולי טיפול המבוססים על מפגשים עם בעלי חיים. במאמר הבא נסביר כיצד מתנהל טיפול מן הסוג הזה ונמנה את מאפייניו
לקריאה
מהוי ייפוי כח נוטריוני ומתי נהוג להשתמש בו?
ייפוי כח נוטריוני מאפשר לקשישים ובני גיל הזהב להעביר ליקיריהם את הזכויות לביצוע פעולות משפטיות. במאמר הבא נסביר על סוגים שונים של ייפוי כוח ונבין מהו ייפוי כח בלתי מוגבל
לקריאה
גלאי עשן בבית וחשיבותם בגיל הזהב
ישנם מוצרים שונים לבית אשר ניתן לדון בדבר נחיצותם, אך בכל הקשור לנחיצותן של מערכות לגילוי אש ועשן בבית אין עוררין. קל וחומר כאשר מדובר על אוכלוסיית גיל הזהב אשר באופן טבעי סובלת ממגבלות אשר עשויות לחשוף אותה בפני איום ממשי לפגיעה במצבי שריפה. גלאי עשן הינם מכשירים קטנים למדי אשר כמעט ואינם נראים, אך יחד עם זאת, יש בכוחם להציל חיים.
לקריאה
התאמת מבנים ניידים לדיור מוגן
מהו דיור מוגן? דיור מוגן כולל בתוכו כיום, מבני מגורים אשר מעניקים שירותי דיור ובמקרים שונים גם הזנה וסיעוד לגיל השלישי, לבעלי מוגבלות פיזית, נפשית והתפתחותיות.
לקריאה
מעבר מוילה בת 8 חדרים לדירת 2 חדרים בדיור מוגן
כל חיינו אנו תרים אחר נוחות. אנחנו מעוניינים להרגיש ביטחון, שאנחנו מכירים את הסביבה בה אנו נמצאים, שמטפלים בנו ובעיקר, שכל צרכינו נענים.
לקריאה
חגיגת יום הולדת מתאימה לכל גיל!
האם מי שחוגג יום הולדת הוא רק ילד? האם מפסיקים לחגוג אולי יום הולדת אחרי שמגיעים לגיל 30? גיל 40? 50? האמת היא שאם נסתכל כיום על החגיגות של ימי ההולדת, נוכל לגלות שהעולם ממש לא שייך לצעירים.
לקריאה
כיצד מתאימים טלפון חכם למבוגרים?
מעוניינים ליהנות מהאינספור האפשרויות המתלוות לשימוש בטלפון החכם? כך תתאימו את סוג המכשיר לצרכים שלכם.
לקריאה
המלצות על אפליקציות לגיל הזהב ולקשישים בבתי אבות
סקירה של מגוון אפליקציות שימושיות לגיל הזהב
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.