forums
המלצות
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים שונים המלצות וטיפים לחיים יותר טובים.
אולי יעניין אתכם גם :
חשיבות השהות בספא נקי ואיכותי בגיל הזהב
בכל גיל אנו רוצים ליהנות מטיפולי ספא איכותיים. אז כיצד תבחרו את הספא הטוב ביותר שיתאים לצרכים שלכם בגיל השלישי? כל התשובות בהמשך.
לקריאה
זרי אבל לאחר מות אהוב
לזרי פרחים הקשרים שונים בנורמות התרבותיות שלנו כיום, הם לרוב מזוהים עם רגשות של שמחה ואהבה וניתנים בהקשרים חיובים. אבל לא רק זה תפקידם, ניתן באמצעותם להביע גם רגשות שליליים של צער ויגון וישנם סוגים של זרים המזוהים עם אבל.
לקריאה
העלמת צלקות בגיל הזהב
עם השנים אנו אוספים צלקות על גופינו. בין אם אלו צלקות נפשיות ובין אם אלו צלקות הנראות על פנינו וגופינו. בגיל השלישי זה עוד לא מאוחר לטפל בהן ואף להעלימן.
לקריאה
הבטחת עתיד צאצאיכם בהגיעכם לגיל הזהב
בשנים האחרונות, יחד עם מגמת העלייה בתוחלת החיים, אנו רואים כי קשישים רבים, מחפשים בערוב ימיהם את השקט שנשאר. רק רוצים לדעת שילדים ונכדיהם מובטחים כלכלית לאחר לכתם. רבים מחליטים להשקיע בנדל"ן, בכדי שיהיה להם גם מה להוריש לצאצאיהם
לקריאה
להתחדש עם קולנועית
גיל הזהב טומן בחובו אין סוף הזדמנויות קסומות לאיכות חיים מושלמת והוא מעניק לנו את האושר הצרוף שבחיים, כשסוף סוף ביכולתנו לפרוש מהמרוץ האין סופי שסחרר את חיינו עד כה. אך, עם זאת, לא ניתן להתעלם מהאתגרים השונים הכרוכים גם הם בגיל הזהב המבורך, ובראשם אתגר הניידות אשר, עם הזמן, עשוי להתברר כמורכב יותר ויותר.
לקריאה
חדרי בריחה - פעילות גם למבוגרים
אם ניחנתם ברוח צעירה, בראש פתוח ובחשיבה מחוץ לקופסה, אם אתם מחבבים אתגרים מחשבתיים, אקשן במנות גדושות וריגוש בלתי פוסק ואם אין כמו חוויה חברתית מגבשת לרומם את מצב רוחכם, אתם מוזמנים לפעילות בחדר בריחה אתגרי ומלהיב. והגיל? עם ניסיון חיים כמו שלכם, תהיו בטוחים שהוא יהווה רק יתרון!
לקריאה
מחשבי אפל לגיל השלישי
רגילים לפיסי? יכול להיות שדווקא להורים המבוגרים מתאים יותר מחשב אפל, המעניק יתרונות שמע, תצוגה ומשקל נמוך.
לקריאה
נהיגה בטוחה בגיל השלישי
האתגר הנהיגה נהיה מסובך כאשר לוקחים בחשבון את העובדה שלא לכל הנהגים יש בדיוק את אותם התנאים הפשוטים ברמה הטכנית בכדי לאפשר נהיגה בטוחה. דוגמה טובה מאוד לכך היא הגיל השלישי.
לקריאה
ניקוי ספות ישנות
ספה ישנה היא בדרך כלל רהיט מרכזי ודומיננטי בסלון של קשישים ובני גיל הזהב. לספה יש נוכחות מיוחדת בחלל הפנים ואחרי תקופה מסוימת היא גם מקבלת משמעות סמלית
לקריאה
יום הולדת עגול בלימוזינה
מחפשים לחגוג יום הולדת עגול בסטייל? הנה רעיון ליום הולדת לבני הגיל השלישי שכולם יוכלו להנות ממנו: יום הולדת עגול בלימוזינה. להמשך קריאה - הכנסו
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.