forums
המלצות
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים שונים המלצות וטיפים לחיים יותר טובים.
אולי יעניין אתכם גם :
איך אפשר להראות צעירה אחרי גיל שישים ?
כיום רוב האוכלוסייה שעברה את גיל שישים בין אם הם נשים ובין אם גברים ,מתחילים לראות את סיממני הזדקנות . במאמר הבא נציג את הטיפים הטובים ביותר שיעזרו לכן להמשיך להראות צעירות.
לקריאה
לארח בגיל השלישי- קבלת אורחים עם אוכל משובח
מגוון רעיונות לארוחות מעניינות עבור אורחים ובני משפחה
לקריאה
חשיבות התקנת מערכות רכב לנכים בגיל השלישי במוסך מומחה
הגיל השלישי מלווה לא פעם בחוסר נוחות כאשר עלינו להתאים את עצמינו למציאות חדשה. הדבר בא לידי ביטוי פעמים רבות בניידות ממקום למקום, בעיקר לבעלי נכויות. לא ניתן לעצור את הזמן ואת השינויים שעובר הגוף, אך כן ניתן להסתייע בפתרונות שהקדמה מציעה כיום כמו מערכות רכב מיוחדות שנועדו לסייע ולהקל עד כמה שניתן על ניידות נוחה לבעלי קשיים ומוגבלויות בתנועה.
לקריאה
העלמת קמטים בגיל השלישי
הגיל השלישי מביא עמו שינויים גופניים רבים, ביניהם עייפות והזדקנות העור. עם זאת, השיטות המודרניות העומדות לרשותנו כיום, מאפשרות את שיפור המראה והפיכתו לצעיר ורענן יותר. אחת מהאופציות הפופולריות ביותר כיום להצערת מראה העור בגיל השלישי היא מילוי קמטים.
לקריאה
קייטרינג אסאדו לימי הולדת- גיל הזהב
במידה ואנו מעוניינים לערוך יום הולדת בביתנו, נוכל להסתייע רבות בקייטרינג, כגון קייטרינג אסאדו משובח
לקריאה
מדוע קולנועית היא כלי הרכב המומלץ ביותר למבוגרים
יותר יותר אנשים בגיל הזהב בוחרים כיום בקולנועית ככלי רכב מועדף
לקריאה
זוג מבוגר? במה תעדיפו להשתמש - בדוד שמש או דוד חשמל?
החיים הביתיים של זוג מבוגר צריכים להיות הנוחים והפשוטים ביותר עבורם
לקריאה
רעיונות לימי הולדת בגיל הזהב
לחגוג זו תמיד ברכה! ימי הולדת יכולים וצריכים להיות מהנים, מרתקים ומרגשים בכל גיל. בעיקר כאשר אתם נמצאים בסביבה של אנשים שאיתם אתם מעבירים את רוב הזמן שלכם.
לקריאה
מסיבות לגיל הזהב
גיל הזהב הוא גיל מיוחד מאוד. בעוד במשך כל ימי חיינו אנחנו עסוקים בעבודה ובשגרה שוחקת גם בימים שאמורים להיות ימי ציון ושמחה עבורנו, הרי שבגיל הזהב יש לנו סוף סוף אפשרות ליהנות ולחגוג באמת את תאריכי הציון החשובים בחיים שלנו ואת המועדים השונים החשובים לנו.
לקריאה
מה לכתוב בברכה ליום הולדת של הנכדים?
בשעה טובה, לנכדים שלכם יש יום הולדת. יכול להיות שזו יום הולדת 4, יום הולדת 10, או יום הולדת 18 שלהם. כך או כך, עבורכם בתור הסבים והסבתות זה אירוע מרגש מאד.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.