forums
המלצות
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים שונים המלצות וטיפים לחיים יותר טובים.
אולי יעניין אתכם גם :
איך מפיקים קליפ מיוחד לכבוד יום הולדת 80?
אם בקרוב לבני הזוג שלכם, להורים שלכם, או לסבים ולסבתות שלכם יש יום הולדת 80, זו כמובן סיבה למסיבה!
לקריאה
בניית אתרי הנצחה באינטרנט לגיל השלישי: המדריך המלא
בגיל מבוגר, לא מעט גברים ונשים מבקשים לנצל את הזמן הפנוי שלהם, ולהנציח את יקיריהם. מדובר לעתים על הורים שנפטרו ממזמן, אחים שמתו בנסיבות שונות, קרובי משפחה אחרים, ואפילו חברים שנהרגו בקרב.
לקריאה
תרומתן של חיות מחמד לבני הגיל השלישי - לאתר בגילנו
הגיל השלישי הוא הזדמנות מעולה לאמץ חיות מחמד. כלבים וחתולים מסייעים למבוגרים לפתח יכולות מוטוריות, לשמור על עירנות ולהרגיש סיפוק. אין צורך בניסיון מוקדם כדי לגדל חיות מחמד ותמיד ניתן גם להגביר באמצעותם את תחושת הביטחון
לקריאה
טיפול בתקלות ברכבים בגיל השלישי
נהיגה ברכב ממשיכה גם בגיל הזהב, אך היא בהחלט מחייבת מספר התאמות. את הדגש העיקרי כדאי לשים על טיפול בתקלות ובמידת הצורך על שיפוץ גירים אוטומטיים שנחשבים נפוצים בקרב הגיל השלישי
לקריאה
זוג מבוגר? במה תעדיפו להשתמש - בדוד שמש או דוד חשמל?
החיים הביתיים של זוג מבוגר צריכים להיות נוחים ופשוטים ביותר עבורם
לקריאה
הקשר בין מזרונים ובריאות
גם אם אתם מאלו שמסתפקים אך ורק ב- 6 שעות שינה מטכ"ליות, הרי שבסופו של דבר חלק נכבד מחייכם עובר במיטה.
לקריאה
מכון למכשירי שמיעה בירושלים לגיל השלישי
אם הרגשתם שהשמיעה שלכם כבר לא כמו שהיתה בעבר, הלכתם לעשות בדיקת שמיעה והתוצאה היתה שאתם זקוקים למכשירי שמיעה, השלב הבא הוא למצוא מכון למכשירי שמיעה בירושלים או בכל מקום אחר שבו אתם מתגוררים, אשר בו תקבלו מכשיר מותאם אישית ושירות מקצועי.
לקריאה
מה היתרונות של שיניים תותבות לקשישים?
אחד המאפיינים המובהקים ביותר של גיל צעיר הוא שיניים בריאות וחזקות. ככל שהשנים חולפות פגעי הזמן עושים את שלהם והשיניים מאבדות את צבען, נפגמות ובמקרים רבים נופלות או נשברות. חשוב לדעת שלהעדר שיניים יש גם מחיר בריאותי שכן השיניים מסייעות לנו בזמן הדיבור, הלעיסה ואפילו הנשימה. בגיל הזהב יש להקדיש תשומת לב מיוחדת לשיניים כדי להבטיח איכות חיים מיטבית.
לקריאה
התאמת רכבים חשמליים לגיל השלישי
רכבים חשמליים יכולים להציע שורה ארוכה של יתרונות עבור מבוגרים בגיל השלישי. באמצעות הרכב ניתן לטייל ולצאת לסידורים אישיים באופן עצמאי, למנוע את התלות בתחבורה ציבורית וכמובן לבלות עם הנכדים ולבקר את הרופא. במאמר הבא נסביר איך מתאימים את סוג הרכב לצרכי בני הגיל השלישי ועל מה חשוב לשים דגש.
לקריאה
בדיקות פוריות לגבר בגיל השלישי האמנם?
כיום כבר ברור כי בחלק ניכר ממקרי חוסר ההצלחה בכניסה להיריון, הבעיה היא דווקא אצל הגבר
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.