forums
עוברים לדיור מוגן
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאי דיור מוגן ובתי אבות.
אולי יעניין אתכם גם :
אחסון תכולת דירה במעבר לבית אבות
אם אתם שוקלים לעבור להתגורר בדיור מוגן אבל לא יודעים מה יעלה בגורלו של הרכוש שלכם, או אם ההורים שלכם מסרבים בתוקף לעבור לבית אבות רק מתוך רצון לשמור על הרהיטים ולהיות בטוחים שהם עוברים אליכם – יש היום פתרון מושלם: אחסון תכולת הדירה במחסן מאובטח, ומעבר לבית האבות בלי הרבה דאגות.
לקריאה
שוהים בדיור מוגן? הגיע הזמן שתבדקו את הפרטיות שלכם
דיור מוגן מציע תנאים אופטימאליים עבור מבוגרים ובני גיל הזהב, אולם הוא בשום פנים אינו מונע את הצורך בשמירה על הפרטיות
לקריאה
מקרה חירום בדיור המוגן? לא עם גנרטורים!
מתחם הדיור המוגן, כשמו כן הוא. זוהי מסגרת חשובה מאד עבור אנשים מבוגרים ועצמאיים, שמחפשים מקום שבטוח ונעים מאד לחיות בו,
לקריאה
האם ההורים שלכם נמצאים בידיים טובות?
כאשר הוריכם מגיעים לגיל מבוגר במיוחד, בחלק מהמקרים אתם תבקשו לשכור מטפל או מטפלת, אשר ידאגו להם. כידוע לכם, המטפלים הם אנשים שקרובים מאד להורים של כל אחד ואחת מאתנו. הם דואגים להאכיל אותם ולהכין להם אוכל, הם מסייעים להם להתלבש ולהתקלח, הם מפנים את הצרכים שלהם, ובעצם זה מגיע למצב שבו ההורים שלנו תלויים לחלוטין באותם מטפלים.
לקריאה
רילוקיישן בגיל מבוגר
גיל הזהב הוא הזדמנות מצוינת לעשות שינוי בסגנון החיים. מלבד מבוגרים שמנצלים זאת כדי לצאת לחופשה ארוכה עם בני הזוג והמשפחה, יש גם לא מעט מקרים של רילוקיישן לתקופה ארוכה.
לקריאה
מי שומר עליכם בבית האבות?
אם גם אתם חושבים על העתיד ורוצים לדאוג לרווחת ההורים המבוגרים בבית אבות מפנק, כדאי שדאגו לבטחונם. במאמר הבא נסביר מה המשמעות של שירותי חברות שמירה בבתי אבות.
לקריאה
דיור מוגן ממפגעים
אחד הדברים החשובים ביותר בדיור המוגן - הוא שאתם באמת תחושו בטוחים, ושבתוך המתחם הגדול לא יהיו ליקויי בניה שונים או מפגעים שיוכלו לגרום לכם לפציעות.כנסו לעוד
לקריאה
על חג הסוכות בבית אבות ובדיור מוגן
גם בתי האבות מציעים אווירת חג וארוחות חג גדולות ומפנקות לדייריהם.
לקריאה
מה זורקים ומה לוקחים כשעוברים לדיור מוגן?
אין ספק שקשה מאוד לארוז את חיינו ולמיין בין החפצים שלנו. בכתבה זו נסייע לכם להחליט מה לקחת ומה לא
לקריאה
התרומה של פעילויות וחוגים בתוך בית אבות
כפי שאתם בוודאי יודעים, חלק מהיתרונות המשמעותיים של בתי האבות, היא העובדה שבתוך כל בית אבות, נוכל למצוא שפע של פעילויות וחוגים, אשר מיועדות לדיירים המבוגרים במקום.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.