forums
עוברים לדיור מוגן
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאי דיור מוגן ובתי אבות.
אולי יעניין אתכם גם :
שירותים שמעניקים בתי אבות
בית אבות מציעים לגיל הזהב שירותים המותאמים להם, שמטרתם לדאוג לרווחתם של הקשישים ולספק להם מסגרת נעימה. בתי אבות שונים מציעים שירותים שונים ולכן יש צורך לשקול את כל הנתונים שמציע בית אבות מסוים כדי לקבל את השירות הטוב ביותר עבור קרוב משפחתך.
לקריאה
התמודדות עם בעיות בדיור מוגן
בעבר נושא הדיור המוגן לא היה ברור, רוב האנשים לא ידעו מזה ולא ידעו שקיימת אופציה כזו. היום, המודעות לנושא עלתה ואנשים מכירים יותר את המושג. למען אילו שלא מבינים בדיוק את ההבדלים בין דיור מוגן לבית אבות נחדד נושא זה במאמר זה.
לקריאה
עברתם לדיור מוגן? אין סיבה שתוותרו על הרהיטים שלכם
מעבר לדיור מוגן הוא מעבר טבעי שרבים מבינים את היתרונות שלו כיום – אך רבים מאתנו לא רוצים לוותר על הרהיטים והרכוש שלנו גם לאחר המעבר שלנו, וגם אם הם לא יכולים לעבור איתנו במלואם. במאמר זה נסביר מחסנים להשכרה מאפשרים לנו לעשות זאת.
לקריאה
כך תמנעו כניסת מזיקים לדירתכם בדיור מוגן
על מנת שנוכל למנוע כניסת מזיקים לדירה בדיוק מוגן יש לשלב בין תכנון נכון לאחזקה שוטפת של האזור. כך נוכל לשפר את החיים בדיור מוגן ולאפשר לבני הגיל השלישי ליהנות מאיכות חיים גבוהה.
לקריאה
דיור מוגן – מעוצב ויוקרתי
כשמחפשים דיור מוגן מעוצב ויוקרתי עבור יקירכם, כדאי לבדוק טוב המלצות, לסרוק בין בתי הדיור המוגן המעוצבים השונים והחליט מכל הבחינות מה הכי טוב עבור יקירכם.
לקריאה
התאמת פעילויות פנאי לגיל השלישי
בני הגיל השלישי יכולים לקחת חלק ולהשתלב במבחר גדול של פעולות העשרה מכל מיני סוגים. עבור חלק מאוכלוסייה זו ישנה העדפה להשתתפות בפעילויות קבועות אחת כזו שקורית בזמן ובמקום קבוע. ואחרים מעדיפים פעילויות חד פעמיות. במאמר זה דבר על סוגי הפעילויות הקיימות.
לקריאה
תהליך הזמנת הסעה לבית אבות
דיירים רבים המתגוררים בבית אבות, או מתכננים להתגורר בו, נזקקים לשירותי הסעות. במאמר הבא נפרט לשם מה נדרשים שירותי הסעות לבתי אבות, ומה הוא תהליך הזמנת ההסעה מחברת ההסעות אל בית האבות.
לקריאה
שיטות לחימום בבתי אבות
בבית האבות חשוב לבחור במרכיבים שמאפשרים איכות חיים ברמה הגבוהה, ובימי החורף הקרים הדבר אומר לתכנן בצורה מדויקת את כל מה שנוגע לחימום. ישנן לא מעט מערכות בשוק, ועל בית האבות לוודא שלכל דייר יש את החימום האיכותי והנעים ביותר בימי החורף הקרים .
לקריאה
טיפים לקידום דיור מוגן ובתי אבות אונליין
תחום בתי האבות והדיור המוגן הוא תחום תחרותי למדי גם במדינה קטנה כמו שלנו : על תשומת הלב של האוכלוסייה המבוגרת בישראל ומי שמטפל בהם מתחרות לא מעט רשתות וחברות עצמאיות וכל אחת מנסה לשכנע שהיא הטובה ביותר.
לקריאה
שמירה על איכות החיים בדיור מוגן
כאשר מגיעים לגיל השלישי מתחילים לשקול מעבר לדיור מוגן, אך בשוק קיימות מספר רב של רשתות לדיור מוגן. לכן חשוב מאוד לדעת לעשות את הבחירה הטובה שלא תפגע באורך החיים אליו התרגלו ההורים.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.