forums
עוברים לדיור מוגן
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאי דיור מוגן ובתי אבות.
אולי יעניין אתכם גם :
איך לשמור על החפצים האישיים בדיור מוגן
בכל מסגרת מגורים משותפת והמונית, ישנו סיכון כזה או אחר של גניבות. במסגרות דיור מוגן איכותיות אמנם הדבר לא מתרחש לעתים קרובות, אבל כבר קרו מקרים מעולם ואתם צריכים להיות מוכנים אליהם – ולדעת איך לשמור על החפצים האישיים שלכם.
לקריאה
חשיבותו של הצוות הסיעודי במחלקה
זיקנה הינה פעמים רבות תהליך מתמשך כך שלא בכל המקרים אדם אשר קרוב אלינו הופך סיעודי ביום בהיר אחד. כך או כך, לא מדובר במצב פשוט הן מבחינה נפשית והן מבחינה פיזית ועלינו להיערך לכך בהתאם.
לקריאה
שמירה על סביבה נקייה בבתי אבות
בסביבה של בית אבות חשוב לשמור על הניקיון בצורה הטובה ביותר באופן קבוע. לשם כך, יש צורך באנשי מקצוע טובים בתחום הניקיון – שלא מפספסים שום פרט ומבטיחים את איכות החיים. אנשי המקצוע האלה מגיעים מחברות מקצועיות בתחום הניקיון.
לקריאה
אמצעי מיגון חדשניים ומתוחכמים לבית
עם התקדמות הטכנולוגיות השונות בכל תחומי החיים, חלה התקדמות טכנולוגית גם בתחום מיגון הבתים. מה הן אפשרויות המיגון הקיימות ומה הם החידושים הטכנולוגיים בתחום מיגון הבית?
לקריאה
ביצוע בדיקת רטיבות טרם הכניסה לדיור מוגן
דיור מוגן זהו סוג דיור המספקת שירותים מקיפים העונים על הצרכים של אוכלוסייה קשישה, שאינה בעלת כושר מנטאלי ירוד. טרם הכניסה לדיור זה חשוב לבחון מספר דברים, המפורטים במאמר זה.
לקריאה
טיפים לאריזה לפני מעבר לבית אבות
מעבר לבית אבות הוא מעבר קשה יותר מכל מעבר דירה. זהו מעבר בו אתם נפרדים מהבית בו חייתם במשך שנים רבות, ואתם נאלצים להיפרד מהזיכרונות הטובים, ולפעמים גם בהרבה מאוד מהפריטים שצברתם לאורך השנים. ניתן להפוך את המעבר לקל יותר באמצעות אריזה נכונה של הדירה הישנה.
לקריאה
שירותי אחזקה בדיור מוגן – מה הם כוללים
מסגרת דיור מוגן היא מסגרת מגורים איכותית שאליה מגיעים לאחר גיל הפרישה, ובה צריך ליהנות מאיכות חיים ומשגרת חיים ברמה הגבוהה ביותר. אחד התנאים החשובים ביותר לכך הוא שכל צרכי האחזקה היום יומיים של הדיור המוגן יענו בצורה הטובה ביותר.
לקריאה
רשת דיור מוגן ברמה אחרת
בחירה בדיור מוגן עבור יקיריכם אינה חייבת להיות מלווה ברגשות אשם. היתרונות בו הם רבים- מדאגה לטיפולים הרפואיים ועד פעילויות וחיי חברה לאורך כל שעות היממה ולכן אין זו בושה לגור במקום זה.
לקריאה
כיצד להפוך את ביתכם לדיור מוגן המותאם לגיל השלישי
בגיל השלישי אנו זקוקים להגנות בביתנו אשר ישמרו עלינו בצורה טובה יותר מאשר בגילאים אחרים, ואלו היתרונות של דיור מוגן
לקריאה
מה חשוב לבדוק כאשר שוקלים מעבר לדיור מוגן בחיפה?
ההחלטה לעבור לדיור מוגן הינה החלטה משמעותית בעלת השפעות רבות על חיי היומיום. לכן, נרצה לבדוק היטב לפני שנחליט לעבור, במיוחד לאור המגוון הרחב של בתי דיור מוגן שיש לחיפה להציע.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.