forums
עוברים לדיור מוגן
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאי דיור מוגן ובתי אבות.
אולי יעניין אתכם גם :
חשיבות איתור נזילות בדיור מוגן
מסגרת דיור מוגן צריכה להיות מסגרת של איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר, ושל נוחות ודאגה לכל צורך וצורך של דייריה. כאשר ישנה תקלה שקשורה למערכות הצנרת ולנזילות, איתור הנזילות הופך לשירות שהביצוע המקצועי שלו הופך לחשוב במיוחד.
לקריאה
משכירים את דירתכם? כך תתמודדו עם השוכרים
כשאנחנו מגיעים לגיל הזהב ויוצאים בסופו של דבר מהדירה שלנו בכדי לעבור למסגרת נוחה ואיכותית של דיור מוגן, רבים מאתנו בוחרים להשכיר אותה, וחשוב לדעת כיצד להתמודד עם השוכרים בצורה הנכונה ביותר.
לקריאה
פינוי דירה לפני המעבר לבית אבות
מעבר לבית אבות הוא תהליך בעל משמעות רבה מבחינות רבות, ואחת המשימות החשובות שאליה אנחנו צריכים לתת את דעתנו היא פינוי הדירה שלנו בצורה יעילה ומקצועית.
לקריאה
מדוע גלאי עשן כה חשוב בבית אבות?
הגיע הרגע ובו אנו מחליטים לבחור בית אבות להורינו - זה הוא גם השלב שבו אנו נצרכים לבדוק בציציות את בתי האבות הקיימים ואת השוני ביניהם, גלאי עשן הינו הכרחי בכל בית אבות מכיוון שפינוי הדיירים משמעותי ואיטי יותר מאשר כל מוסד אחר.
לקריאה
טיפים לבחירת חברת ייעוץ לבית אבות
במהלך חיינו, ספק אם ניתקל בבחירה קשה יותר מבית אבות לעצמנו או ליקירינו שהתבגרו. קיים מגוון רחב של בתי אבות בארץ, המציעים שירותים שונים, ויש לדעת כיצד לבחור מתוכם. חברת ייעוץ לבית אבות יכולה לסייע בכך.
לקריאה
חשיבותו של ממ"ד בדיור המוגן
בבחירת דיור מוגן ליקירינו אנו נמצאים בקשיים רגשיים רבים. אנו פועלים לבחור עבורם את המקום הטוב ביותר, בו יבלו את חייהם בנעימים. בשל המתח הנפשי הרב, פעמים רבות אנו שוכחים לשים לב להמצאות ממ"ד בדיור המוגן, טעות אשר אסור בשום אופן שתקרה.
לקריאה
פתרונות כביסה בבתי אבות
יש שני סוגים עיקריים של פתרונות כביסה הניתנים בבתי אבות ברחבי הארץ. הסוג הראשון כולל שירותי כביסה של חברה חיצונית, בעוד הסוג השני משלב בין מכבסה בשירות עצמי לבין צרכי גיל הזהב. במאמר הבא נציג את ההבדלים בין הפתרונות השונים ונבין מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.
לקריאה
כך בוחרים מרכזיות לדיור מוגן
מרכזיות הינן חלק בלתי נפרד מדיור מוגן איכותי, אולם חשוב לדעת כיצד לבחור את המרכזייה הנכונה, שתענה על צרכי המרכז והדיירים.
לקריאה
התאמת החדר בדיור המוגן
הדיור המוגן הוא מקום בו חיה אוכלוסייה אשר שונה מזו המתגוררת בדירות ובבתים רגילים. האנשים אשר מגיעים לדיור המוגן מנהלים אורח חיים שונה, ומתמודדים עם בעיות שונות מהאוכלוסייה הצעירה יותר. על כן החדרים בדיור המוגן יהיו שונים מחדרים ובתים רגילים.
לקריאה
מסנני אוויר לדיור מוגן
נושא איכות הסביבה נמצא בכותרות בשנים האחרונות, ומסיבה טובה. בגלל צורת החיים של האנושות בעשרות השנים האחרונות, העולם בו אנו חיים מזוהם והאוויר בו בעל פוטנציאל להזיק לנו.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.