forums
עוברים לדיור מוגן
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאי דיור מוגן ובתי אבות.
אולי יעניין אתכם גם :
איטום גגות מקצועי בדיור מוגן
איטום גגות הוא אחת העבודות היותר חשובות בכל מה שקשור לעבודות בנייה, שכן אם היא לא מתבצעת כראוי הדיירים עלולים לסבול מחורפים רטובים במיוחד. כשמדובר במבנה של דיור מוגן יש לאיטום הגג חשיבות גדולה עוד יותר, ולכן על בחירת חברת איטום מקצועית פשוט אי אפשר לוותר.
לקריאה
כיצד מבצעים מעבר דירה לבית אבות בעונת החורף?
כאשר אתם מעוניינים שקרוביכם יעבור לבית אבות, הרי שעליכם מוטלת האחריות לדאוג לכל הסידורים של המעבר עצמו.
לקריאה
כל מה שרציתם לדעת על הדפסת תכניות בנייה לדיור מוגן
אחד מההיבטים החשובים ביותר הנוגעים לעליה בתוחלת החיים, היא הצורך ההולך וגובר במרכזי דיור מוגן. ככל שיותר ויותר אנשים מגיעים לגיל מתקדם, כך גם עולה הביקוש לדיור מוגן
לקריאה
פינוי באמבולנס פרטי מדיור מוגן
בני גיל הזהב זכאים במקרים מסוימים להשתתפות במימון פינוי באמבולנסים של מד"א או באמבולנסים פרטיים. במאמר הבא נסביר את עיקרי החוק ונבין כיצד מוגדרים מצבי חירום
לקריאה
כל היתרונות והחסרונות של מטבח נירוסטה עבור דיור מוגן
במתחמי דיור מוגן, יש לשים לב במיוחד לעיצוב המטבחים עבור הדיירים. המטבח הוא המקום שבו
לקריאה
טיפים להכנת פיצה באבן שמוט בדיור מוגן
דיירי בתי אבות יכולים לנצל את היתרונות של אבן שמוט על מנת לאפות פיצות, פוקצ'ות ומאכלים מיוחדים נוספים. במאמר הבא נסביר איך עושים זאת ונביא את כללי הזהירות העיקריים
לקריאה
איך תשדרגו את הגינה בדיור מוגן?
דיור מוגן הוא הדרך של אנשים רבים בגיל השלישי להמשיך את שגרת החיים ולהיחשף לפעילויות ואטרקציות חדשות שטרם נחשפו אליהן עד כה. מראה הגינה בדיור מוגן משפיע באופן ישיר על האווירה והנראות של המקום, ויכול להשפיע על ההחלטה של דיירים פוטנציאלים להתגורר בו.
לקריאה
משדרגים את בית האבות בעזרת קבלן גבס מקצועי
בית אבות מהווה בית מצוין לאנשים מבוגרים שרוצים להמשיך בשגרת החיים. במאמר הבא נסביר כיצד ניתן לשדרג את בית האבות באמצעות עבודות גבס ושינויים קלים במבנה.
לקריאה
המדריך המלא לרכישת ציוד למטבח המוסדי
עברתם לדיור מוגן? בשעה טובה! מאמר זה נועד לעשות סדר ברכישת ציוד למטבח המוסדי. יש ציוד בסיסי כמו שולחנות וכסאות שיש בכל בית אבות, ויש ציוד שמתחלק לפי סוגי הדיור מוגן השונים השונות.
לקריאה
מפיחים חיים בבית אבות בעזרת צבעים מודרניים
בית אבות הוא מקום נפלא עבור אנשים שרוצים להמשיך את שגרת חייהם ולא נותנים למגבלות הפיזיות או לגילם המבוגר להשפיע על כך. בעזרת עיצוב המקום וצביעת הקירות בצבעים שונים, ניתן בקלות להשפיע על האווירה בבית האבות ולהפוך אותו למיוחד.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.