forums
עוברים לדיור מוגן
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאי דיור מוגן ובתי אבות.
אולי יעניין אתכם גם :
טיפים למעבר לדיור מוגן
כל מי שעובר לדיור מוגן, בין אם המדובר באדם אחד או זוג קשישים, כדאי מאוד שיברר כיצד עושים זאת נכון. אפשר לעבור בקלות וביעילות ואפשר גם להפוך את הפרוייקט לטרדה גדולה במיוחד. בכתבה זו ניתן לכם מספר טיפים למעבר לדיור מוגן, שייסעו לכם להעביר את דירתכם בצורה מוצלחת, יעילה ובטוחה.
לקריאה
חשיבות דוד השמש והחשמל בבית דיור מוגן
דודי שמש וחשמל הם פתרון מצוין שמבטיח אספקת מים חמים מסביב לשעון גם עבור מוסדות דיור מוגן. במאמר הבא נסביר כיצד מתמודדים עם התקלות הנפוצות ונבין איך בוחרים אנשי מקצוע לתחזוקה ותיקונים
לקריאה
טיפים לבחירת בית אבות
בית האבות הוא מוסד איכותי שאל שירותיו נפנה בכדי ליהנות באמת משנות הפרישה שלנו
לקריאה
כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים בדיור מוגן
מעבר לבית אבות הוא ההתקדמות ההולמת והמתאימה בחיים של רבים מאתנו
לקריאה
הדברה לפני מעבר לבית אבות
בית אבות הוא מבנה שבו אמורות להתבצע כל העת עבודות ניקיון ותחזוקה, לא רק כי עבודות כאלה צריכות להתבצע בכל מקום ששוהים בו אנשים, אלא בעיקר משום שמדובר באנשים מבוגרים בעלי מערכת חיסון חלשה. למה זה חשוב ועל מה חשוב לשים דגש בבחירת החברה – את כל התשובות תמצאו בכתבה.
לקריאה
היתרונות החשובים של מוקד אבטחה לגיל השלישי
בכל גיל שהוא, אנחנו עלולים להיות חשופים לפריצות ולאירועים פליליים שונים שיתרחשו בבית שלנו. עם זאת, כדאי לזכור כי הגנבים והפורצים, נוטים לבחור את המקומות הרגישים ביותר
לקריאה
פתרונות אינסטלציה בדיור מוגן
מערכת אינסטלציה תקינה היא מצב שהוא בבחינת חובה בכל מקום שהוא, אולם כאשר מדובר בבית דיור מוגן – הדבר חשוב אפילו יותר. איך שומרים על מערכת אינסטלציה תקינה ולמה, בעצם, זה כל כך חשוב – תוכלו ללמוד במאמר שלפניכם.
לקריאה
משלוחים מתוקים לבית אבות
יש לכם קרובי משפחה או חברים בבית אבות? עכשיו אתם יכולים לפנק אותם במתנות. משלוחים מתוקים באריזות יפות, יהיו מתנה נפלאה ומתוקה – לכל המינים ולכל העדות. כל הפרטים – במאמר שלפניכם.
לקריאה
החשיבות של מצלמות אבטחה בבתי אבות ובתי קשישים
בין אם הינך עסק גריאטרי לבין אם הנך דואג להוריך, מצלמות אבטחה בבתי אבות או למטפל או המטפלת הינה עניין חשוב.
לקריאה
בית אבות סיעודי או טיפול בבית עם מטפלת סיעודית?
אם יש לכם קרוב משפחה מבוגר - הורה, אח, או כל קרוב אחר אשר הגיע לגיל מתקדם מאד, וכעת זקוק לסיוע סיעודי, אתם ניצבים מול שתי אפשרויות מרכזיות.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.