forums
עוברים לדיור מוגן
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאי דיור מוגן ובתי אבות.
אולי יעניין אתכם גם :
החשיבות בבחירת בית אבות המתוחזק על ידי חברת ניקיון מקצועית
החשיבות בבחירת בית אבות המתוחזק על ידי חברת ניקיון מקצועית. כאשר מגיעה העת לעבור להתגורר בבית אבות, עולות בדרך כלל לא מעט סוגיות ושאלות שיש להתייחס אליהן
לקריאה
איך לארוז את החפצים האישיים לקראת מעבר לבית אבות?
מוצרי אריזה מומלצים יכולים לעזור למבוגרים וקשישים המתכננים מעבר לבית אבות. הנה כל הטיפים שיעזרו לכם לבצע את התהליך בצורה מהירה, נוחה ויעילה.
לקריאה
האם מומלץ להתקין מדרגות חירום ממתכת בבתי אבות?
בכל מבנה בישראל, על פי הגדרת החוק, במידה ויש בו יותר מקומה אחת, חובה להתקין מדרגות חירום. התפקיד של מדרגות החירום הוא לאפשר חילוץ מהיר במקרה של סכנת חיים בתוך המבנה - למשל בשל סכנת התמוטטות, שריפה, וכיו"ב.
לקריאה
מה חשוב לבדוק כשמתעניינים במעבר לדיור מוגן?
לקריאה
10 דברים שצריך לדעת כשבוחרים דיור מוגן במרכז
מתלבטים לגבי דיור מוגן במרכז? לא מצליחים למצוא את המקום המושלם עבור יקיריכם? הנה 10 דברים שכל אחד מבני המשפחה צריך לדעת
לקריאה
חשיבותם של מנדפים במערכת מיזוג האוויר בדיור מוגן
ממש כמו שכל בית צריך מרפסת (על פי ספרה המצוין של רינה פרנק מיטרני), כך גם כל בית דיור מוגן צריך מנדפים במערכת מיזוג האוויר שלו. וכל כך למה? על מנת לשמור על בריאותם של דייריו. במאמר זה תמצאו את כל הסיבות לצורך זה, ותקבלו טיפים לשמירה על אורך חיי המנדף.
לקריאה
שיקולים בבחירת דיור מוגן
עצמאות לצד פיקוח רפואי ושירותים נלווים, זה מה שמציע קונספט הדיור המוגן עבור מי שמעוניין לחיות את שארית חייו ברמה גבוהה. כיום ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של מרכזי דיור מוגן הפזורים בכל רחבי הארץ, כאשר כל אחד מהם מבטיח עולם ומלואו בכל הקשור לשדרוג חייו של הדייר העתידי. אז כיצד בוחרים במרכז המתאים? להלן כמה שיקולים מרכזיים שיש לקחת בחשבון.
לקריאה
חשיבות ההיגיינה בבתי אבות
בית האבות הוא המקום אליו אנחנו פונים בשביל ליהנות מחיי פרישה רגועים, בריאים וחסרי דאגות
לקריאה
בית אבות לתשושי נפש
במאמר שלפניכם נסביר על תשושי נפש ועל הדרך שבה בית אבות לתשושי נפש יכול לעזור למצבם. נוסיף ונדבר על הדרך הנכונה והקלה ביותר לבחירת בית אבות שכזה, עבור ילדים להורים שמעוניינים לעבור לאחד מבתי האבות הפזורים ברחבי הארץ. אנו מקווים שהמידע שנספק בכתבה זו יעזור לכם, ולאלו הקרובים לכם, לעשות את ההחלטה הנכונה בדבר המעבר למוסד רפואי בטוח ואיכותי שיכסה אתכם מכל הכיוונים.
לקריאה
הפעלות לימי הולדת בדיור מוגן
ימי הולדת מהווים מאורע משמח בכל גיל אך כאשר מדובר בקשישים הנמצאים במסגרת דיור מסודרת, השמחה כפולה ומכופלת, עם כל החברים, הדיירים הנוספים וכמובן, המשפחה הקרובה. במסגרת דיור מוגן נהנים הדיירים מחבילת שירותים מורחבת למען איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר וכך גם לגבי המגוון של סוגי ההפעלות לכל מאורע. להלן מספר הפעלות לימי הולדת שמתאימות במיוחד לגיל הזהב. שיהיה במזל!
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.