forums

ניהול נכסים בגיל השלישי

במשך שנים רבות, ההתנהלות הכלכלית וניהול הנכסים שלנו מהווים חלק משמעותי בשגרת היום יום שלנו. ואכן, במציאות כלכלית מודרנית ניהול נכסים היא משימה במשרה מלאה. בהתאם לכך, כאשר אנחנו מגיעים לגיל השלישי הדבר הופך לאתגר לא קטן בכלל.
 
ניהול נכסים בגיל השלישי

בגיל השלישי, ניהול נכסים הופך לאתגר לא פשוט כלל וכלל

 

עבור ניהול איכותי ונכון של נכס יש צורך להיות נוכח, לדעת איך להשכיר בצורה נכונה ולהתמודד עם גורמים שונים הן ברמת העירייה והרשויות והן ברמת השוכרים והמתעניינים. האתגר הזה, שגם אם הוא אפשרי הוא מסובך למדי ולא צריך להוות מטרד עבורנו. בגיל השלישי אנו עסוקים בעיקר בלהקדיש את הזמן הפנוי שלנו למשפחה, לפנאי ולהנאה, לעתים קרובות במסגרת איכותית של בית אבות תומך ונעים. לכן יש חשיבות משמעותית לשירות מקצועי של ניהול נכסים עבור הגיל השלישי.

 

היתרונות של שירות מקצועי בתחום ניהול הנכסים עבור הגיל השלישי:

 

  • להוריד מעצמנו את המעמסה – היתרון הברור ביותר, שכבר הצגנו אותו ונחזור עליו שנית, של שירות ניהול נכסים עבור הגיל השלישי, הוא היכולת שלנו להוריד מעצמנו את מעמסת ניהול הנכסים. כאמור, ניהול נכסים הוא משימה שעבורה צריך להקדיש זמן ואנרגיה, ואלה הם משאבים שנעדיף להשקיע בדברים אחרים ולא בניהול נכסים. משום כך, שירות איכותי מאפשר לנו ליהנות מהנכס שלנו ומהחיים שלנו בלי הצורך לדאוג לו באופן יום יומי.
 

  • למקסם את הרווח מהנכס – כאשר אנחנו פונים לשירות איכותי של ניהול נכסים לגיל השלישי, אנחנו מבטיחים לעצמנו ניהול של הנכס שמתאים את עבודתו לשוק העדכני ויודע להוציא את המקסימום ממנו. כך, גם כאשר אנחנו מעבירים את הימים בפנאי ובהנאה בבית אבות, הנכס שלנו מנוהל בצורה הטובה ביותר מבלי שאנחנו נצטרך להתעדכן בשוק ובדרישות השונות שקשורות לנכס, ונוכל ליהנות אך ורק מהרווחים שהוא מניב לנו.
 

  • שמירה על הנכס – היתרון השלישי והמשמעותי של שירות ניהול נכסים עבורנו בגיל השלישי הוא היכולת של שירות שכזה לשמור על הנכס שלנו, על ערכו ועל שלמותו – גם כאשר אנחנו נמצאים בבית אבות ונהנים מכל יתרונותיו. השמירה על הנכס ועל ערכו מבטיחה לנו ולילדינו ביטחון כלכלי, ומורידה מעלינו את המעמסה הקשורה בכך.
 

דרך ניהול איכותי ונכון של הנכסים שלנו, נוכל להבטיח את העתיד הכלכלי שלנו מבלי להיות מעמסה על סביבתנו

 

עם שירות איכותי של ניהול נכסים עבור הגיל השלישי, אנחנו מוציאים מהנכס שלנו את המרב לאורך זמן גם כאשר אנחנו נהנים בבית אבות משגרה של פנאי, פעילות גופנית, אוכל טעים ורגיעה. למעשה, עצם שירות ניהול הנכסים במקרים רבים יהיה זה שיאפשר לנו לעשות זאת – כשהוא יניב עבורנו את הכסף הדרוש לנו בכל חודש עבור בית אבות עירוני או סיעודי בו אנו נמצאים כעת.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
היערכות ביטוחית לגיל הזהב
בני הגיל השלישי וגיל הזהב, כך תוכלו להבטיח את עתידכם הבריאותי, הרפואי והסיעודי באופן נבון ומושכל באמצעות הערכות מקדימה ותכנית ביטוחית כוללת המשלבת מספר פוליסות ביטוח – וגם לצעירים יותר, כך תתכנו העתיד הרחוק בצורה אחראית ונכונה.
לקריאה
חשיבות כתיבת ייפוי כוח מתמשך בגיל השלישי
ייפוי כוח יכול להישמע לכם כמו תהליך מסובך מאוד אך הוא פשוט מאוד, בעיקר נוכח החשיבות שלו להמשך חייכם. ייפוי כוח יכול להיות חשוב מאוד בכל מיני תחומים כמו למשל ייצוג במס הכנסה או בייצוג משפטי, אך הוא חשוב עוד יותר לבני הגיל השלישי. זה הזמן להבין עד כמה ייפוי הכוח חשוב.
לקריאה
יתרונות בהסכם לחיים משותפים בגיל השלישי
מי שרוצה לחתום על הסכם לחיים משותפים יכול לעשות זאת די בקלות, כל מה שהוא צריך זה לפנות לעורך דין משפחה ולדבר איתו על כל הסעיפים. התהליך גם ככה נחשב לפשוט אוד אך הוא עוד יותר פשוט אם מדובר על בני הגיל השלישי. מדוע יש הבדל ביניהם לבין זוגות צעירים ומהם היתרונות?
לקריאה
סוגי צוואות בקרב הגיל השלישי
יכול להיות שאתם בכוונה לא חושבים עלה צוואה כי אתם לא מעוניינים לחשוב על נושא כל כך עצוב, אך אם אתם מתקרבים לגיל 50 כדאי שכבר תתחילו לחשוב על זה. למעשה גם אם אתם צעירים יותר ויש לכם ילדים ורכוש קרב, כדאי שתתחילו לנסח את הצוואה שלכם.
לקריאה
הלוואות לגיל הזהב – איך עושים את זה?
כולנו, לא משנה באיזה גיל, זקוקים להלוואה מפעם לפעם ומתקופה לתקופה, בין אם לקראת הטיול של אחרי הצבא, לצורך מימון לימודי התואר, רכישת רכב או לרגל רכישת דירה חדשה.
לקריאה
התנהלות כלכלית בגיל הזהב
גיל הזהב הוא תקופה המזמינה את האדם ליהנות משפע זמן פנוי שיוכל לבלות אותו בחברת מכרים, חברים ובני משפחה, בעיסוק בתחביבים ישנים ואף בהיכרות עם עיסוקים ועם תחומי עניין חדשים. למצב הפיננסי יש השפעה ישירה על איכות החיים בגיל הזהב, ולכן כדאי להכין את עצמכם מראש לימי הפנסיה.
לקריאה
יתרונות יועץ פנסיוני או סוכן פנסיוני מומלצים בגיל הזהב
יועצים פנסיוניים מומלצים הם לא דבר פשוט למצוא בימינו. יש הרבה אנשי מקצוע שמספקים ייעוץ פנסיוני לא מקצועי, ולכן חשוב לדעת עם מי ליצור קשר ועל מי לסמוך.
לקריאה
ניהול כספים בגיל הזהב
העלייה בתוחלת החיים והיוקר במחייה, הופכים את קצבאות הפנסיה ללא רלוונטיות, מכיוון שלא בטוח שהם יספיקו על מנת שנוכל לחיות בכבוד כאשר נצא לפרישה מהעבודה.
לקריאה
הלוואה לכל מטרה – לגיל הזהב
מבוגרים רבים בגיל הזהב זקוקים לקבלת הלוואה לכל מטרה עבור מספר מטרות כמו למשל תרופות יקרות, דיור מוגן, מטפלים אישיים, בתי אבות ואפילו חופשות ארוכות טווח. הבנקים וחברות האשראי החוץ בנקאיות, מעניקים לגיל הזהב מספר הטבות להלוואות במיוחד עבור אותן מטרות שהוצגו קודם.
לקריאה
הלוואות שמומלץ לקחת עד שנפתחות תוכניות חיסכון
בגיל השלישי, עת היציאה לפנסיה, נפתחת האפשרות המחודשת לעשות דברים שזמן כה רב חלמתם עליהם ולא היה לכם מתי לבצע אותם. נסיעות לחו"ל, טיפוח הבית, חוגים שונים, פעילויות פנאי או מעבר לדיור מוגן הם מעטים מהדברים שיתאפשרו לכם עם ההגעה לגיל הנכסף.
לקריאה
 
1 2 3 4 5
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.