forums

רשת דיור מוגן ברמה אחרת

בחירה בדיור מוגן עבור יקיריכם אינה חייבת להיות מלווה ברגשות אשם. היתרונות בו הם רבים- מדאגה לטיפולים הרפואיים ועד פעילויות וחיי חברה לאורך כל שעות היממה ולכן אין זו בושה לגור במקום זה.
 
רשת דיור מוגן ברמה אחרת
רבים מאתנו מגיעים לשלב בחיים בו אנו מתחילים לחשוב על צורת חיים בדיור מוגן. אם זה עבורנו, או עבור יקירנו, חשוב לנו לקבל את הטוב ביותר בשלב כ"כ חשוב בחיים – גיל הזהב. המאפיין המרכזי והבולט בדיור המוגן הוא ללא ספק איכות החיים. מכלול השירותים והגיוון הרחב המוצע לתושבי הדיור המוגן, הינו כל כך רחב, כולל, ומכיל, וכל מה שנותר הוא לקבל באהבה ולהמשיך לחיות חיים עצמאיים ועשירים בתוכן, פעילות, חברים, וערכים.

 

למי מתאים הדיור המוגן?

הדיור המוגן מיועד לאנשים מבוגרים אשר מתפקדים באופן עצמאי ומעדיפים לחיות בסביבה תומכת ואוהבת, עם אנשים בני גילם. ישנם, אגב, בתי אבות וגם מסגרות של דיור מוגן, אשר כוללים מחלקה סיעודית שתומכת באנשים אשר מוגבלים חלקית במידת העצמאות שלהם, כל מקום מציע מגוון אחר של שירותים.

 

מגוון השירותים והיתרונות בדיור המוגן

השירותים המוצעים בכל מקום משתנים וחשוב לבדוק באופן מדויק את השירותים הניתנים במקום בו אתם מתעניינים, אולם מרבית המקומות מציעים את השירותים הבאים:

ראשית – דירה איכותית ויפהפייה אשר מכילה מטבחון, סלון, חדר שינה, אמבטיה ולעיתים גם גינה או מרפסת. הדיירים עצמאיים להיכנס ולצאת כאוות נפשם, כולל ביקורי אורחים. בנוסף ניתנים שירותים מקיפים כגון חדרי אוכל, כביסה, תיקונים טכניים בבית ובסביבה, בית מרקחת, מספרה, שירותים קוסמטיים ועוד. אמצעי הבטיחות במבני הדיור המוגן גבוהים ויציבים ואין כל חשש או דאגה לביטחונכם.

 

היצע רחב של פעילויות

הדובדבן שבקצפת, מבחינת השירותים והיתרונות שמציע הדיור המוגן, נוגע לתכנים שמציעים המקומות השונים לתושביהם. תכניות התרבות וההעשרה כ"כ מגוונות, שזה פשוט מחמם את הלב, לראות כמה פעילויות וכיף אפשר לעשות ביחד במקום המקסים בו בחרתם. החל ממשחקי שולחן, דרך פעילויות בינגו משותפות וכלה בערבי תאטרון, שירה, הרצאות, סדנאות – כל מקום מציע את מגוון האיכויות שלו. הנה דוגמא לפעילויות שליקטנו ממקומות שונים בארץ:

 

- שיעורי ריקוד ותנועה

- טאי צ'י

- קרמיקה

- ריקודים לטיניים

- חריזה

- סריגה

- פיסול בנייר

- תפירת בובות

- אריגה

- לימודי אנגלית

- מקהלה

- התעמלות במים

- יוגה

- ברידג'

- שיעורי תנ"ך

- מפגשי אקטואליה

והרשימה עוד ארוכה!

 

רגע לפני המעבר

חשוב לנו להנחות אתכם על מנת שתעשו את המעבר כמה שיותר נקי, זורם ונעים לכולכם. חשוב שתבחרו מקום שמשרת את הצרכים שלכם, שמאפשר לכם להמשיך וליהנות מחיים איכותיים ויוקרתיים ואם אפשר לעשות זאת בקרבת מקום לסביבה המוכרת לכם, או לשאר בני משפחתכם, הרי שהדבר יכול להקל ולהועיל לכולם. איכות החיים המוצעת לכם במסגרת הדיור המוגן, היא מהגבוהות בארץ ואנו מאחלים לכם לגלות זאת וליהנות מזה, מכל הלב!
 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
התקנת מעקות ברזל בדיור מוגן
מעקה חייב להיות חלק בלתי נפרד מחלל הפנים והחוץ בכל סוג של מוסד דיור מוגן. במאמר הבא נסביר איך בוחרים את המעקה המתאים.
לקריאה
מערכות לחימום מים בדיור מוגן
מוסדות דיור מוגן מחייבים התאמה רלוונטית של פתרונות זמינים לחימום מים לכל אורך השנה. במאמר הבא נסביר מה ההבדל בין המערכות, כיצד בוחרים את הדוד המתאים ומה נדרש כדי לחבר אותו לבניין
לקריאה
היערכות למצב חירום בדיור מוגן
מאות בתי דיור מוגן פועלים ברחבי הארץ ומספקים איכות חיים לבני גיל הזהב. אלא שמעבר לשגרת הפעילויות היום-יומית, על המבנים הללו להיות ערוכים לשעת חירום, עם דגש מרכזי על אירועי שריפה. כיצד ניתן להיות ערוכים מבעוד מועד לכל צרה שלא תבוא? על כך בכתבה הבאה.
לקריאה
חידושים אחרונים בתחום הקלנועיות
הקלנועית הינה כלי רכב אשר נמצא לרוב בשימוש של בני הגיל השלישי. היא מקלה את החיים של אוכלוסייה זו ומאפשרת נסיעה נוחה למרחקים קצרים. המאמר הבא מציג את החידושים האחרונים בתחום הקלנועיות אותם מוטב שתכירו טרם רכישת קלנועית חדשה.
לקריאה
נוהל הפעלת מצב חירום בבתי אבות
מצב חירום בבית אבות יכול להיות מלחיץ במיוחד. מדובר במקום גדול מאוד שיש בו מאות דיירים כאשר המצב הפיזי שלהם לא מאפשר להם להגן על עצמם. מה עושים במצב כזה?
לקריאה
מערכות אוורור בבית אבות
אי אפשר לזלזל בבחירה שלהם כי הם יהיו שם לצדנו בקיצים הכי חמים, וגם בבית אבות צריך לדעת לבחור אותם נכון. אלו אפשרויות יש ולמה צריך לשים לב? לאווירה נעימה ביותר יש כמה דברים שכדאי לדעת.
לקריאה
הובלת תכולת דירה לאחסנה כשעוברים לדיור מוגן
כשעוברים לדיור מוגן בגיל השלישי יש קושי רב בהשארת הציוד שנשאר מאחור, חשוב למצוא את הפתרונות הנכונים למצב העדין. אחסון חלק מתכולת הדירה זהו רעיון טוב שיכול להיות הפתרון.
לקריאה
טיפול בהצפות בבתי אבות
כשאנחנו עוברים לבית אבות, מדוע אנחנו עושים זאת? בסופו של דבר, עבור רבים מאתנו לא מדובר במעבר פשוט כל כך – אך בכל זאת המעבר הזה הוא מתבקש משום שרק כך ניתן להבטיח את איכות החיים הגבוהה ביותר בגיל השלישי.
לקריאה
מקרים חריגים בבתי אבות
גם ככה מאוד קשה לשלוח את ההורים האהובים שלנו לבית אבות, כך שגילוי מקרים חריגים בהתנהגות כלפי אותם מבוגרים יכולה להיות הקש שישבור את גב הגמל ולזרז אותנו להוציא אותם משם. מקרים חריגים כאלו תועדו במצלמות אבטחה מספר פעמים והם מגוונים, נוראיים ומדאיגים.
לקריאה
טיפים לבחירת דירה בדיור מוגן
עוברים לדיור מוגן? הנה מספר טיפים אשר יסייעו לכם לבחור דירה מתאימה, שתענה על צרכי בני הגיל השלישי בצורה האופטימלית.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.