forums

עברתם לדיור מוגן? אין סיבה שתוותרו על הרהיטים שלכם

מעבר לדיור מוגן הוא מעבר טבעי שרבים מבינים את היתרונות שלו כיום – אך רבים מאתנו לא רוצים לוותר על הרהיטים והרכוש שלנו גם לאחר המעבר שלנו, וגם אם הם לא יכולים לעבור איתנו במלואם. במאמר זה נסביר מחסנים להשכרה מאפשרים לנו לעשות זאת.
 
עברתם לדיור מוגן? אין סיבה שתוותרו על הרהיטים שלכם

על המעבר לדיור מוגן ועל היתרונות של מעבר זה

 

יותר ויותר אנשים מבינים את היתרונות המהותיים של מעבר לדיור מוגן כיום. בסופו של דבר, זוהי מסגרת איכותית ונוחה ביותר עבור בני ובנות הגיל השלישי, שמעוניינים ליהנות מסביבה שמתאימה להם, שנוחה להם ושבה הם צריכים להתאמץ פחות וליהנות מחירות משמעותית ומסדר יום איכותי ביום במאמץ מינימלי. עם זאת, אחד האתגרים המשמעותיים ביותר שנוגעים למעבר שלנו לדיור מוגן הוא כל מה שנוגע לרכוש שלנו, וספציפית לרהיטים שלנו – וננסה להבין את האתגר הזה.

 

גם בדיור מוגן, אנחנו רוצים לשמור על העצמאות והרכוש שלנו

 

כשאנחנו עוברים לדיור מוגן, אנחנו למעשה נפרדים מהבית שבו במקרים רבים חיינו את מרבית חיינו. מטבע הדברים, יש לנו בבית הזה הרבה מאוד רכוש, רהיטים וכדומה – ואנחנו לא בהכרח רוצים לוותר על המרכיבים הבסיסיים האלה של חיינו לאורך שנים. משום כך, אנחנו יכולים להעביר חלק ניכר מהרכוש שלנו אתנו למסגרת הדיור המוגן – שבה במקרים רבים מאפשרים לנו לעצב את המרחב שלנו כאוות נפשנו. עם זאת, ישנם גם מקרים בהם לא נוכל להעביר את הרהיטים איתנו, ונצטרך למצוא עבורם פתרון מתאים.

 

לא כל מה שלא יכול לעבור איתנו צריך להימכר או להימסר

 

הפתרון הטבעי שרבים מבצעים במעבר לדיור מוגן, עם רהיטים שלא ניתן להעביר איתנו, הוא מסירה או מכירה של החפצים האלה. עם זאת, עבור רבים מאתנו הדבר לא מהווה פתרון – משום שאנחנו לא רוצים לוותר עליהם מלכתחילה. אנחנו רוצים לשמור על הרכוש שלנו ועל העצמאות שלנו גם לאחר המעבר, ומשום כך אנחנו צריכים פתרון מתאים שיאפשר לנו לשמור עליהם מצד אחד, וליהנות מהמעבר לדיור המוגן מצד שני. מחסנים להשכרה הם פתרון איכותי ביותר בהקשר זה.

 

איזה פתרון יכול להתאים לכם במצב של מעבר לדיור מוגן?

 

מחסנים להשכרה הם פתרון איכותי ביותר, וכיום ישנם מחסנים להשכרה שמאפשרים לנו לאחסן ציוד לטווח ארוך, גם ובעיקר כאשר מדובר ברכוש מהסוג של תכולת דירה – כלומר רהיטים גדולים וכבדים שאנחנו מעוניינים לאחסן לאורך זמן. זהו פתרון איכותי ביותר, בתשלום חודשי קבוע אך לא גבוה, שמאפשר לנו להחזיק איזה ריהוט שרק נרצה בהישג יד – בכדי שנוכל להעביר אותו כשנרצה ונוכל להשתמש בו אם נרצה.

 

עליכם לוודא כי המחסן מתאים לכם ולרכוש שלכם

 

כמובן שלא כל מחסן מתאים בהכרח לצרכים שלכם מבחינת אחסון הריהוט שלכם. מחסנים להשכרה אליהם אתם מכניסים את הריהוט והרכוש יקר הערך שלכם חייבים להיות איכותיים ביותר מבחינת סידורי האבטחה בהם, מבחינת התחזוקה שלהם, הניקיון והסדר שנשמר בהם ומבחינה האמינות של המפעילים אותם. חשוב לוודא את הפרטים האלה לפני שאתם מכניסים את החפצים היקרים שלכם למחסנים אלה.

 

השכרה של מחסן היא הוצאה חודשית סבירה – ששומרת על העצמאות שלכם

 

כמובן שלא לכל אחד נחוץ פתרון של מחסנים להשכרה עבור הרהיטים שלכם במעבר לדיור מוגן – אבל מי שרוצה לשמור על העצמאות שלו ועל הרכוש שלו גם לאחר המעבר, בלי לוותר על איכות החיים של הדיור המוגן, בהחלט יכול להשקיע בפתרון חודשי והוגן מסוג זה.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
התקנת מעקות ברזל בדיור מוגן
מעקה חייב להיות חלק בלתי נפרד מחלל הפנים והחוץ בכל סוג של מוסד דיור מוגן. במאמר הבא נסביר איך בוחרים את המעקה המתאים.
לקריאה
מערכות לחימום מים בדיור מוגן
מוסדות דיור מוגן מחייבים התאמה רלוונטית של פתרונות זמינים לחימום מים לכל אורך השנה. במאמר הבא נסביר מה ההבדל בין המערכות, כיצד בוחרים את הדוד המתאים ומה נדרש כדי לחבר אותו לבניין
לקריאה
היערכות למצב חירום בדיור מוגן
מאות בתי דיור מוגן פועלים ברחבי הארץ ומספקים איכות חיים לבני גיל הזהב. אלא שמעבר לשגרת הפעילויות היום-יומית, על המבנים הללו להיות ערוכים לשעת חירום, עם דגש מרכזי על אירועי שריפה. כיצד ניתן להיות ערוכים מבעוד מועד לכל צרה שלא תבוא? על כך בכתבה הבאה.
לקריאה
חידושים אחרונים בתחום הקלנועיות
הקלנועית הינה כלי רכב אשר נמצא לרוב בשימוש של בני הגיל השלישי. היא מקלה את החיים של אוכלוסייה זו ומאפשרת נסיעה נוחה למרחקים קצרים. המאמר הבא מציג את החידושים האחרונים בתחום הקלנועיות אותם מוטב שתכירו טרם רכישת קלנועית חדשה.
לקריאה
נוהל הפעלת מצב חירום בבתי אבות
מצב חירום בבית אבות יכול להיות מלחיץ במיוחד. מדובר במקום גדול מאוד שיש בו מאות דיירים כאשר המצב הפיזי שלהם לא מאפשר להם להגן על עצמם. מה עושים במצב כזה?
לקריאה
מערכות אוורור בבית אבות
אי אפשר לזלזל בבחירה שלהם כי הם יהיו שם לצדנו בקיצים הכי חמים, וגם בבית אבות צריך לדעת לבחור אותם נכון. אלו אפשרויות יש ולמה צריך לשים לב? לאווירה נעימה ביותר יש כמה דברים שכדאי לדעת.
לקריאה
הובלת תכולת דירה לאחסנה כשעוברים לדיור מוגן
כשעוברים לדיור מוגן בגיל השלישי יש קושי רב בהשארת הציוד שנשאר מאחור, חשוב למצוא את הפתרונות הנכונים למצב העדין. אחסון חלק מתכולת הדירה זהו רעיון טוב שיכול להיות הפתרון.
לקריאה
טיפול בהצפות בבתי אבות
כשאנחנו עוברים לבית אבות, מדוע אנחנו עושים זאת? בסופו של דבר, עבור רבים מאתנו לא מדובר במעבר פשוט כל כך – אך בכל זאת המעבר הזה הוא מתבקש משום שרק כך ניתן להבטיח את איכות החיים הגבוהה ביותר בגיל השלישי.
לקריאה
מקרים חריגים בבתי אבות
גם ככה מאוד קשה לשלוח את ההורים האהובים שלנו לבית אבות, כך שגילוי מקרים חריגים בהתנהגות כלפי אותם מבוגרים יכולה להיות הקש שישבור את גב הגמל ולזרז אותנו להוציא אותם משם. מקרים חריגים כאלו תועדו במצלמות אבטחה מספר פעמים והם מגוונים, נוראיים ומדאיגים.
לקריאה
טיפים לבחירת דירה בדיור מוגן
עוברים לדיור מוגן? הנה מספר טיפים אשר יסייעו לכם לבחור דירה מתאימה, שתענה על צרכי בני הגיל השלישי בצורה האופטימלית.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.