forums

איך להימנע מבעיות תחזוקה עתידיות בדיור מוגן?

מרחב דיור מוגן הוא מרחב שמשקיעים בו הרבה מאוד – והחכמה הגדולה באמת בכל מה שנוגע לתקלות ובעיות שונות במיוחד כשמדובר בדיור לגיל השלישי היא לא לדעת כיצד לטפל בהן אלא לדעת כיצד למנוע אותן מראש. על מנת למנוע סיטואציות לא טובות.
 
איך להימנע מבעיות תחזוקה עתידיות בדיור מוגן?

איך ניתן לאתר תקלות בדיור המוגן?

 

אנו מבינים שמחייה במרחב דיור מוגן לא פשוטה כלל, מדובר באוכלוסיית הגיל השלישי ולכן נדרש להגדיל ראש ולהיענות לצרכיה באופן שוטף. אוכלוסייה זו דורשת אחזקה והשגחה עשרים וארבע שעות ביממה. לכן, על מנת להקדים מחשבה מראש ולמנוע אסון חשוב מאוד שנדאג לבדוק ולאתר את הבעיה ע"י גורמים מקצועיים באופן יסודי וברמה חודשית ולטפל באופן מידי.

 

אילו פעולות נבצע?

 

כדי למנוע בעיית  כיור סתום, להצפה או להפסקת חשמל – נבצע פעולות כדי לשמר ולתחזק את הבית ולמנוע הוצאות מיותרות. עם זאת, בעיות תמיד תהיינה, ועוד לפני שאנחנו צריכים לדעת כיצד לטפל בבעיות האלה אנחנו צריכים להכיר את השיטות והאמצעים השונים הזמינים לנו עבור המניעה שלהן. ננסה לסקור זאת בצורה מקיפה במאמר זה – בכדי לתת לכם את הכלים המתאימים לאוכלוסיית הגיל השלישי.

 

איך למנוע תקלות חשמל בדיור המוגן?

 

קצרי חשמל שכיחים במידה רבה, אלו תקלות המשפיעות בצורה הישירה ביותר על איכות החיים של המטופלים ועל הפעולות השגרתיות ביותר המתבצעות עבורם, ולכן ברור מדוע חשוב למנוע את התקלות האלה ככל שרק ניתן. הדרך הנכונה ביותר למנוע תקלות חשמל היא בתכנון נכון של תשתיות החשמל והמערכת הראשית של הדיור.

 

  • זהו השימוש הנכון במוצרי החשמל -
כדאי תמיד להשקיע במרכיבים כמו שנאי תלת פאזי, שיכולים לשמור על התקינות לאורך זמן ולמנוע קפיצות של החשמל כתוצאה מעומס יתר. בנוסף, תמיד כדאי להשתמש במערכות החשמליות בצורה חכמה ואחראית, ולא לשחוק יתר על המידה עם מחממים או עם מזגנים שפועלים שלא לצורך.

 

איך ניתן למנוע תקלות צנרת בדיור?

 תקלות צנרת וביוב הן תקלות שגורמות לנזק לא מבוטל לבית שלנו, כשהדבר יכול לנוע בין הצפה של כיור פשוט לבין הצפה של הדיור המוגן. בתקלות כאלה, יש חשיבות גדולה מאוד לשימוש הנכון שלנו במערכת הצנרת והביוב עבור מניעה של תקלות. חשוב לדעת מה ניתן לנקז בכיור או באסלה ומה לא – יש להתריע כי צריך להימנע כלל הניתן מניקוז של קרטון, שיערות, חומרים שומניים וכל מה שיכול להצטבר לכדי סתימה.

 

  • כך נאתר את מקור הבעיה -
כדי לאתר את מקור הסתימה ניתן להזמין שירות צילום קווי ביוב מקצועי לדיור המוגן והוא יאתר את הגורם במהירות ובבטחה. מעבר לכך, עליכם להבין כי ישנן תקלות שיכולות להיגרם לאורך זמן אם לא מבצעים טיפול שמונע אותן – כך, לדוגמה, יכולה להיווצר סתימה בקווי הביוב, שאותה ניתן למנוע באמצעות שטיפת קווי ביוב. כשפונים לביובית לביצוע שטיפת קווי ביוב באופן תקופתי, מונעים את הפנייה הדחופה לביובית כאשר ישנה סתימה בקווי הביוב.

 

איך למנוע תקלות נזילה?

 

 נזילות נגרמות בדרך כלל כתוצאה מאחד משני מצבים – בעיות איטום או נזילות מצנרת המגורים. נזילות מצנרת הן בדרך כלל לא דבר שאנחנו יכולים למנוע, וכל עוד תשתית הצנרת מתוכננת ומוקמת היטב הן גם בדרך כלל לא תתרחשנה. מאידך, תקלות איטום בהחלט יכולות להיגרם – והדרך הנכונה למנוע אותן היא פשוט לפנות לשירותי איטום מקצועיים אחת לכמה שנים לבדיקה ולחידוש איטום גג הדיור, לפני שהחורף מגיע וגורם לנזילות ועובש.

 

מניעה נכונה של תקלות מסייעת לכם להבטיח את בטיחותם של דיירי הדיור המוגן

 

כאמור, לדעת לטפל בתקלות זה דבר די חשוב – אבל זו חכמה גדולה הרבה יותר לדעת כיצד למנוע אותן. שגרה נכונה של תחזוקה ופנייה תקופתית לשירותים מקצועיים רלוונטיים, כמו איטום גגות או שטיפת קווי ביוב, מבטיחים יחד מניעת תקלות בדיור המוגן לאורך זמן ארוך וחיי בטיחות נוחים לכם ולשאר המטופלים.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
התקנת מעקות ברזל בדיור מוגן
מעקה חייב להיות חלק בלתי נפרד מחלל הפנים והחוץ בכל סוג של מוסד דיור מוגן. במאמר הבא נסביר איך בוחרים את המעקה המתאים.
לקריאה
מערכות לחימום מים בדיור מוגן
מוסדות דיור מוגן מחייבים התאמה רלוונטית של פתרונות זמינים לחימום מים לכל אורך השנה. במאמר הבא נסביר מה ההבדל בין המערכות, כיצד בוחרים את הדוד המתאים ומה נדרש כדי לחבר אותו לבניין
לקריאה
היערכות למצב חירום בדיור מוגן
מאות בתי דיור מוגן פועלים ברחבי הארץ ומספקים איכות חיים לבני גיל הזהב. אלא שמעבר לשגרת הפעילויות היום-יומית, על המבנים הללו להיות ערוכים לשעת חירום, עם דגש מרכזי על אירועי שריפה. כיצד ניתן להיות ערוכים מבעוד מועד לכל צרה שלא תבוא? על כך בכתבה הבאה.
לקריאה
חידושים אחרונים בתחום הקלנועיות
הקלנועית הינה כלי רכב אשר נמצא לרוב בשימוש של בני הגיל השלישי. היא מקלה את החיים של אוכלוסייה זו ומאפשרת נסיעה נוחה למרחקים קצרים. המאמר הבא מציג את החידושים האחרונים בתחום הקלנועיות אותם מוטב שתכירו טרם רכישת קלנועית חדשה.
לקריאה
נוהל הפעלת מצב חירום בבתי אבות
מצב חירום בבית אבות יכול להיות מלחיץ במיוחד. מדובר במקום גדול מאוד שיש בו מאות דיירים כאשר המצב הפיזי שלהם לא מאפשר להם להגן על עצמם. מה עושים במצב כזה?
לקריאה
מערכות אוורור בבית אבות
אי אפשר לזלזל בבחירה שלהם כי הם יהיו שם לצדנו בקיצים הכי חמים, וגם בבית אבות צריך לדעת לבחור אותם נכון. אלו אפשרויות יש ולמה צריך לשים לב? לאווירה נעימה ביותר יש כמה דברים שכדאי לדעת.
לקריאה
הובלת תכולת דירה לאחסנה כשעוברים לדיור מוגן
כשעוברים לדיור מוגן בגיל השלישי יש קושי רב בהשארת הציוד שנשאר מאחור, חשוב למצוא את הפתרונות הנכונים למצב העדין. אחסון חלק מתכולת הדירה זהו רעיון טוב שיכול להיות הפתרון.
לקריאה
טיפול בהצפות בבתי אבות
כשאנחנו עוברים לבית אבות, מדוע אנחנו עושים זאת? בסופו של דבר, עבור רבים מאתנו לא מדובר במעבר פשוט כל כך – אך בכל זאת המעבר הזה הוא מתבקש משום שרק כך ניתן להבטיח את איכות החיים הגבוהה ביותר בגיל השלישי.
לקריאה
מקרים חריגים בבתי אבות
גם ככה מאוד קשה לשלוח את ההורים האהובים שלנו לבית אבות, כך שגילוי מקרים חריגים בהתנהגות כלפי אותם מבוגרים יכולה להיות הקש שישבור את גב הגמל ולזרז אותנו להוציא אותם משם. מקרים חריגים כאלו תועדו במצלמות אבטחה מספר פעמים והם מגוונים, נוראיים ומדאיגים.
לקריאה
טיפים לבחירת דירה בדיור מוגן
עוברים לדיור מוגן? הנה מספר טיפים אשר יסייעו לכם לבחור דירה מתאימה, שתענה על צרכי בני הגיל השלישי בצורה האופטימלית.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.