forums

בית עידן הזהב

בית חם לאזרחים בוגרים

 
צלצלו אלינו :
053-9373580
 
מידע כללי

עמותת עידן פועלת בשיתוף פעולה ובתיאום עם עיריית ירושלים - המחלקה לזקן, אשל - האגודה לתכנון ולפיתוח שירותים למען הזקן בישראל, משרד הרווחה, משרד הבריאות, ביטוח לאומי, ארגוני הגמלאים והאזרחים הבוגרים בירושלים וארגונים חברתיים בעיר.

אנו מאמינים כי כל אדם באשר הוא, בלא קשר לגילו ולמצבו הבריאותי, זכאי וראוי להערכה, לכבוד וליחס אנושי חם. בראש סדר העדיפויות שלנו עומדת הדאגה לרווחת האזרחים הבוגרים, ולשמירה על איכות חייהם במסגרת של חיי קהילה עשירים עם תחושת ביטחון אישי, חברתי וסביבתי.

העמותה מחויבת לאזרחיה הבוגרים בירושלים, ולהצבת טובתם בראש סדר העדיפויות של העמותה, להשקיע כל מאמץ כדי לאפשר להם חיים טובים, מספקים ומלאי עניין. לדאוג לביטחון מרבי ודאגה לצורכיהם הסביבתיים והבריאותיים. למתן סיוע מקצועי, איכותי ואדיב. לתכנון ופיתוח סל שירותים רחב לרווחת האזרחים הבוגרים. לשמירה על פרטיותם ועצמאותם במידה מרבית. לשיתוף מלא של בני המשפחה בתהליכי הטיפול ובכל הנדרש. ולשמירה על שקיפות מלאה של פעולות העמותה.

בבית האבות כמו גם בכל אחד מבתי ההורים של עידן קיימות שלוש נפרדות:

מחלקת תשושים - בה מתקבל טיפול וסיוע קל בפעולות יום-יומיות, מחלקת תשושי נפש - בה ניתן סיוע אינטנסיבי ככל הנדרש בפעולות יום-יומיות, ומחלקה סיעודית - בה מתקיים סיוע מלא בכל הפעולות היום-יומיות.

החדרים מתאימים ליחידים או לזוגות (בהתאם לצרכים) ובצמוד אליהם ישנם חדרי שירותים ומקלחת אישיים. כמו כן, בכל מחלקה יש חדר אוכל, חדרי פעילות, חדרי ישיבה וחדר טלוויזיה. בבתי ההורים קיימים גם בתי כנסת. הדיירים זוכים לרצף טיפולי ולאפשרות לעבור בין המחלקות בהתאם לצורך ולמצבם הרפואי.

צוות בתי ההורים של עידן מחויב בצורה מלאה לדייריו תוך מתן יחס אישי, ליווי ומעורבות בחיי היום-יום.

בתי ההורים של עידן פועלים ברישיון ובפיקוח של משרד הבריאות ומשרד הרווחה. צוותים מקצועיים ומיומנים, בעלי ידע וניסיון בכלל ובטיפול באזרחים בוגרים בפרט פועלים בבתי ההורים של עידן שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. 

הצוותים כוללים:

צוות רפואי-טיפולי: מנהל רפואי מומחה, צוות רופאים, אחות ראשית בעלת ניסיון עשיר, צוות אחיות מוסמכות ומעשיות, צוות מטפלים מקצועי ומיומן, 

צוות פיזיותרפיסטים וריפוי בעיסוק 

עובדים סוציאליים

יועצים מקצועיים: יועצים גריאטריים, יועצים פסיכיאטריים ויועצי תזונה המתמחים בתזונת קשישים.

צוות אדמיניסטרטיבי וניהולי: מנהל, אם בית, רכזי תרבות וחברה, צוות אחזקה, מטבח בראשות שף מקצועי.


02-6781975

 

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
בית אבות סיעודיבית אבות לתשושיםבית אבות לתשושי נפש
בית אבות סיעודי
במחלקה מקבלים הדיירים סיוע מלא בכל הפעולות היום-יומיות.

אופן מימון
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.