forums

ברלה מיוזיק קלאב

מועדון למופעי מוסיקה ותיאטרון

 
צלצלו אלינו :
053-9373823
 
מידע כללי

בלב קיבוץ להבות חביבה, שוכן לו מקום קסום בו מגשימים משאלות: ברלה מיוזיק קלאב. יש אירועים ויש אירועים בלתי נשכחים, בברלה תהנו מסימפוניה של מוסיקה, צבעים, ריחות  וטעמים, ותזכו לחוויה ייחודית, מקורית ומותאמת לאורחים. אולם האירועים נמצא בקיבוץ להבות חביבה ומהווה מרכז אירועים יחודי מסוגו, במועדון אולם מרהיב המכיל 300 מקומות ישיבה סביב שולחנות ומקום ל- 500 אורחים בערבי קוקטייל.

במועדון ברלה מתקיימים אירועים פרטיים, אירועים עסקיים ואירועים משפחתיים בהם כל אחד כול להגשים את החלום הפרטי שלו, של חברו, של בת הזוג, הכלה, הבת, המנהל או הארגון ולערב אחד להרגיש בפסגה. איך עושים זאת? צוות מקצועי ואמין ישמח ללוות אתכם בגיבוש קונספצית האירוע וגיבושו בהתאם למטרותיכם. הצוות ילווה אתכם בטיפים ורעיונות מקוריים לעיצוב אולם האירועים, השולחנות והרחבה, בניית התפריט, קבלת הפנים וארגון התכנית האמנותית. תוכלו לשלב הופעה מוסיקלית בסגנון שלכם, להלהיב את האורחים עם קריוקי או על רחבת הריקודים ולהנות מבמה רחבה ומעוצבת, עמדת DJ ומערכות תאורה וסאונד באיכויות מהטובות ביותר בארץ. אז לפעמים חלומות מתגשמים...


מועדון הברלה, מהמועדונים המובילים בארץ, מארח מדי שבוע מיטב האומנים מהשורה הראשונה בהופעות חיות, מופעי מוסיקה, תיאטרון והופעות לילדים. 

במועדון במה רחבה ומעוצבת, בר משקאות עשיר, מטבח איכותי, מערכות סאונד ותאורה משוכללות,  עמדת DJ, מסכי הקרנה, מערכות חשמליות ומתקני במה מהמתקדמים ביותר. 


מופעי מוסיקה:
מיטב אומני הארץ מופיעים בברלה.

מופעי תיאטרון:
מופעים בשישי בצהרים, תיאטרון למשפחות וילדים

אירועים פרטיים:
חוגגים יום הולדת? יום נישואין? בר או בת-מצווה? מחפשים אולם אירועים "מדליק" למסיבת הרווקים שלכם או למסיבת החתונה? הצוות המקצועי של ברלה ילווה אתכם בטיפים ורעיונות מקוריים עד לפרטים הקטנים, כך שהחגיגה שלכם תהייה בלתי נשכחת. 

אירועים עיסקיים:
בין אם אתם חוגגים הצלחה, משיקים מוצר, או עורכים ערב גיבוש לעובדי החברה, בברלה תמצאו פתרון מושלם שיהפוך את האירוע לחוויה של ממש. הצוות המקצועי ישמח ללות אתכם בגיבוש האירוע, עיצוב השולחנות והרחבה, הרכבת תפריט מגוון, קבלת פנים עשירה וארגון התוכנית האמנותית. במועדון אמצעי הקרנה ואמצעים טכנולוגיים משוכללים המאפשרים קיום הרצאות בשילוב מצגות ואמצעי המחשה אחרים, במה מרווחת, מערכות תאורה וסאונד נפרדות, עמדת D.J. המקום מכיל 300 מוזמנים בישיבה סביב שולחנות ו- 500 בערבי קוקטייל.

מלקוחותינו המרוצים: בנק לאומי, סלקום, חברת החשמל, מטריקס, מנפאור. 

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
אירועים ומופעים
אירועים ומופעים

שלמה בר והברירה הטבעית, אורח מיוחד: מיכה שטרית - חמישי 7.4.2011 
פתיחת דלתות 20:30, תחילת המופע 22:30 , 100 ש"ח  
שלמה בר הוא המוסיקאי הראשון ששילב בין כלים מזרחיים למערביים ויצר את הצליל המיוחד של הברירה הטבעית כשהשפה העברית היא מקור ההשראה העיקרי שלו. אינדיבידואליסט, מקורי, מלא אמונה וחסר פשרות. בתוכנית  שירים מן השנים הראשונות  לצד שירים חדשים .



יוני רכטר - העיקר זה המוסיקה  - שישי 8.4.2011
פתיחת דלתות 21:00, תחילת המופע 23:00 , 120 ש"ח 
בהשתתפות: איתי פרל,  יעל צבי, יעל נחשון, נעה לוי, אהרוני בן ארי, יוראי אורון, טל כהן
יוני רכטר, מהמוסיקאים והפסנתרנים החשובים והמעניינים ביותר במוסיקה הישראלית. המופע משלב חומר חדש ומוכר ויתארחו בו קרוב לעשרים זמרים ונגנים. בין השירים: "עטור מצחך" "שוב היא כאן" "העיקר זה הרומנטיקה" "שיר נבואי קוסמי" שירי ילדים, ועוד.


ברלה קידס: קוויני מיני - מחווה ללהקת הקווין לכל המשפחה  - שבת בבוקר  9.4.2011
פתיחת דלתות 11:00, תחילת המופע 12:30  מחיר כרטיס - 60 ש"ח
מופע מלכותי... קווין משפחתי! מיטב הלהיטים של קווין מוגשים ע"י אוליב שואו במופע לכל המשפחה המשלב וידאו ארט, הפעלות קהל ורוק בצהריים!
 We are the champions, Crazy little thing called love, Bicycle race, Somebody to love, Bohemian rhapsody, Radio gaga, We will rock you, You're my best friend, I want it all, Don't stop me now…



רמי פורטיס בהופעה, אורח מיוחד: קוואמי!  - מוצ"ש 9.4.2011
פתיחת דלתות 20:00, תחילת המופע 22:00 , 90 ש"ח 
פורטיס, בדרכו ההזויה והמציאותית כאחד, לוקח אותנו  למופע שאין דומה לו עם האנרגיות הבלתי נדלות של אחד המוזיקאים החשובים והמוערכים בארץ.כשאיתו על הבמה גיל סמטנה, יובל שפריר, עידו אגמון ואייל יונתי.אורח מיוחד: קוואמי.   



תשע נשמות מארחים את אודי בן כנען - רביעי 13.4.2011
פתיחת דלתות 19:00, תחילת המופע 21:00 , 50 ש"ח 
להקת "תשע נשמות " במופע רוק-נשמה. קבוצת מוזיקאים שנפגשו בעקבות התמודדותם עם פציעה בשירותם הקרבי. הם כותבים ומלחינים באהבה, בכאב, בשמחה ובתקווה, במאבק לשמור על שפיותם וברצון להשתקם. החברות העמוקה והמיוחדת בין חברי הלהקה באה לידי ביטוי בהופעתם על הבמה.



קובי אפללו - ביום הכי בהיר - חמישי 14.4.2011
פתיחת דלתות 20:30, תחילת המופע 22:30 , 90 ש"ח 
קובי והלהקה חוזרים להופיע עם שירי האלבום החדש: "יש בי אור","ביום הכי בהיר","אהבה משוגעת" ו-"שכל העולם יידע"  (דואט עם סגיב כהן) לצד להיטי אלבום הבכורה "בא מן השתיקה", "שיר געגועים","מה שהלב בחר", "ים הרחמים" ושירים נוספים. מופע נהדר, מרגש ומיוחד שאסור לפספס!! עם קובי על הבמה:גיטרה - יחיאל חסון. גיטרה בס - יניב פופיק. קלידים - עידן שרון. כלי הקשה  - עידן כרמלי.כינור - ניקי.


צביקה פיק - אהבה בסוף הקיץ - שישי 15.4.2011
פתיחת דלתות 21:00, תחילת המופע 23:00 , 110 ש"ח 
התקשורת מדברת על טירוף חושים במופעים של צביקה, אהבה מכל סוגי וגילאי הקהל, על שירים מדהימים, על שיריו שהם הפופ היפה ביותר בישראל. כותב שירי הפופ הטוב ביותר שידעה ישראל מעודה - חוזר ובגדול! מלווה בנגנים, מבצע צביקה את מיטב שיריו ביניהם: "מעלה מעלה" "מרי לו" "לגור איתו" "אהבה בסוף הקיץ" "אני אוהב אותך לאה" "מת אב ומת אלול" "שיר הפרחה" דם חם" אני לא יכולה בלעדייך ועוד...



ברלה קידס: טררם - מופע אינטראקטיבי בהשתתפות רקדנית זומבה  - שבת בבוקר 16.4.2011
פתיחת דלתות 11:00, תחילת המופע 12:30 עלות מופע  50 ש"ח 
סדנת המופע מתאימה לילדים מגיל 4 - 10
מופעי טררם הם תערובת עסיסית של קצב, תנועה, קטעים קוליים והומוריסטיים ומוסיקה מקורית ודומיננטית מבית היוצר של דורון רפאלי. מופע הבנוי על אינטראקציה עם הקהל, בו מוצגים קטעי תיפוף, בשילוב הסבר על קצב ומוזיקה תוך שיתוף חוויתי של קהל.



שלום חנוך ומשה לוי  - "יציאה" - מוצ"ש 16.4.2011
פתיחת דלתות 20:00, תחילת המופע 22:00 , 140 ש"ח 
שלום חנוך, בהופעה מיוחדת ואינטימית, אליו חובר שותפו המוזיקלי משה לוי. הכימיה האומנותית המופלאה בין השניים מולידה הגשה מדהימה ומרגשת של הרפרטואר העשיר של שלום. כמות השירים העצומה, ודרך העבודה הייחודית יוצרים מופע חד פעמי וייחודי, שונה מקודמו- אך בכל מקרה, חוויה סוחפת ויפהפייה.



מטבוחה פרוג'קט - מופע עמידה - חמישי 21.4.2011 
פתיחת דלתות 21:00, תחילת המופע 22:00
80 ש"ח במכירה מוקדמת, 90 ש"ח ביום המופע
 מטבוחה פרוג'קט – ההרכב שסוחף אחריו אלפי אנשים בהופעותיו. דאנס אלקטרו אתני – ביטים אלקטרונים עם מוזיקת עולם חיה. מופע חגיגי לרגל צאת האלבום החדש – אוריג'ינל סטייל, כולל הלהיט 'חיטאנה' שזוכה להצלחה אדירה ברדיו. הופעה שהיא מסיבה!



אוליב שואו במופע מחווה לפינק פלויד - שישי 22.4.2011
פתיחת דלתות 21:00, תחילת המופע 23:00 , 80 ש"ח 
אוליב שואו, הלהקה שלקחה את הופעת המחווה לרמה לא צפויה והופיעה עם התזמורת הקאמרית ומקהלת "בת קול" במסגרת המופע "קאמרית on the wall" - חוזרת. המופע הותאם במיוחד למקומות אינטימיים וכולל את 6 חבריי אובלינס המקוריים עם הסולן המצויין "אוליב" בגירסה מחודשת ללהיטים האינסופיים של ה"פינק פלויד" ושל "החומה". משתתפים:
אופיר ליבנה (אוליב)- שירה וגיטרה אקוסטית ערן זילברבוך- קלידים ושירה גבי לפידות – גיטרות טל רובינשטיין – גיטרה חשמלית ג'קי שרגא – תופים אלכס אפלבאום – בס



שלמה גרוניך - מופע המיטב - פסנתר ו-3 נגנים - מוצ"ש 23.4.2011 
פתיחת דלתות 20:00, תחילת המופע 22:00 , 100 ש"ח 
אורחים מיוחדים: שלישית מה קשור
מופע חדש- קצבי, מרגש ומפתיע, בו נוגע גרוניך בכל נקודות השיא של המוסיקה שלו, מלווה בשלושה נגנים וירטואוזים: תופים- רון אלמוג, בס - אייל מזיג, גיטרות - עומרי אגמון. בין השירים: נואיבה, יש לי סימפטיה, ציור, שומקום, הזמן עובר, רוזה מרציפן, שירים פשוטים, לונה פארק, מחרוזת משירי זהו-זה...



שלומי סרנגה - מונו - שישי 29.4.2011 
פתיחת דלתות 21:00, תחילת המופע 23:00 , 100 ש"ח 
שלומי סרנגה במופע יווני-ישראלי, הכולל את הלהיטים החדשים והישנים מאלבומו "הזמן הישן", ומאלבומיו הקודמים כדוגמת "אלקו", "נשיקה", "זינגוואלה", "טרגוד'ו", "הופה הופה", "מימולטה", ו"פוסומוליפי" - "חלום מתוק". סרנגה הוא בין האחראים לפריחה המחודשת של הזמר היווני בארץ ולכניסתו המחודשת של הזרם למיינסטרים הישראלי.



ברלה קידס: השבלולים מנגנים אריק איינשטיין לכל המשפחה - שבת בבוקר 30.4.2011
פתיחת דלתות 11:00, תחילת המופע 12:30, 60 ש"ח 
השבלולים מביאים לבמה מופע סוחף של מיטב שיריו של אריק איינשטיין תוך שמירה על אווירת התקופה בבגדי רטרו וכלים אותנטיים לשנות ה- 70. המופע מקפיץ ומרגש ומתאים לגדולים ולקטנים מ"אדון שוקו", "מה עושות האיילות", "קילפתי תפוז" ועד "סע לאט".



אריק ברמן - גבר, אשה והווילדרנס - מוצ"ש 30.4.2011
פתיחת דלתות 20:00, תחילת המופע 22:00 , 100 ש"ח 
בספטמבר 09' עלה אֶריק ברמן על מטוס לניו-יורק. לאחר כמה שבועות במנהטן, יצא מערבה אל המרחבים הפתוחים של ארה"ב. 9 חודשים מאוחר יותר, מצא  עצמו מיילד את שירי מסעותיו באולפן הקלטות בנאשוויל, טנסי, יחד עם נגנים מקומיים ועם משה לוי. בהופעה יבצעו אריק והלהקה את שיריו החדשים מהפרויקט, לצד מיטב הלהיטים משלושת אלבומיו. אודי קראוס – תופים, דקל טוביה – בס, אייל הלר - קלידים / גיטרה אקוסטית, עופר שקלרסקי - גיטרה חשמלית, אבנר קלמר - כינור, מאיה בלזיצמן - צ'לו.



אביתר בנאי - על חבל דק - מופע פסנתר - חמישי 5.5.2011
פתיחת דלתות 20:30, תחילת המופע 22:30 , 100 ש"ח 
על החבל הדק שבין הפומבי לאישי, כמו לוליין של הנשמה, מפליא אביתר בביצועי פסנתר חדשים לשירים המוכרים בעיקר מהאלבום האחרון "לילה כיום יאיר". עם הרבה פסנתר, מעט אקוסטית ונשימה גדולה להאיר את המקומות בהן האמונה הופכת לשירה. הפרצה בגדר- ביצוע שירים חדשים, בהאזנת בכורה "עכשיו אני מתחיל חדש המנגינה סוללת את דרכי איתה"



ווטרלו - מופע מחווה ללהקת ABBA  - שישי 6.5.2011
פתיחת דלתות 21:00, תחילת המופע 23:00 , 80 ש"ח 
ערב קסום עם השירים הנפלאים של להקת  ABBA. שכולנו מכירים בע"פ,  השזורים כחוט השני בחיינו: התבגרות, התברגנות, מערכות- יחסים, פרידות, בגידות, ומעל הכל אהבה וניצחונות. הכול בעיבודים מיוחדים וביצועים מרגשים שיסחפו צעירים וצעירים ברוחם לשיר, לרקוד ולהיזכר ביחד בלהקה המופלאה שזכתה להצלחה חסרת תקדים ברחבי העולם.



ברלה קידס: שלגיה - מופע תיאטרון - פלנמקו מיוחד לכל המשפחה - שבת בבוקר 7.5.2011
פתיחת דלתות 11:00, תחילת המופע 12:30 , 60 ש"ח 
להקת הפלמנקו הישראלי COMPAS מציגה 'שלגיה ושבעת הגמדים' מופע פלמנקו חדש המבוסס על אגדת הילדים הידועה לגילאי 3+. מופע תיאטרון -פלמנקו מיוחד, צבעוני וקסום המשלב פסקול של מוסיקת פלמנקו, מוסיקה קלאסית ומוסיקה עכשווית.



הראל סקעת בהופעה - מוצ"ש 7.5.2011
פתיחת דלתות 20:00, תחילת המופע 22:00 , 100 ש"ח  
מאז אלבום הבכורה שלו הצליח הראל סקעת לכבוש שיאים בעולם המוסיקה הישראלית- זמר השנה ואיש השנה במוסיקה בכל המצעדים...כל זאת במקביל למעל 200 הופעות בהיכלי תרבות ברחבי הארץ. מאחוריו שני אלבומים מצליחים, שהגיעו לראש מצעדי ההשמעות והמכירות תוך זמן קצר. בהופעה יבצע הראל שירים משני האלבומים בעיבודים חדשים.



יזהר אשדות - המופע האירי - חמישי 12.5.2011
פתיחת דלתות 20:30, תחילת המופע 22:30 , 110 ש"ח  
הקשר המיוחד בין יזהר למוסיקה האירית נמשך לאורך כל הקריירה שלו כזמר ויוצר. החל מהשיר "מה תאמרי" באלבום הראשון, "הבלדה על..." באלבום השני ו"סתיו אנגלי" באלבום זמן קסם. להקת קטיפה שחורה בהנהגת אהוד נתן, שמבצעת מוסיקה אירית, התארחה בעבר באלבומיו של יזהר. המופע מאחד ביניהם על הבמה, במפגש מרתק של מוסיקת רוק עם מוסיקה עממית, בכלים אקוסטיים וחשמליים עם סיפורים אישיים של יזהר הקשורים לחוויותיו והקשר שלו כמוסיקאי לאירלנד.



סינגולדה וחברים - שישי 13.5.2011
פתיחת דלתות 21:00, תחילת המופע 23:00 , 100 ש"ח 
סוף סוף סינגולדה לקח את הגיטרה, אסף כמה חברים ויצא למופע.  סינגולדה, האיש ואגדת הגיטרה מנגן במופע זה את יצירות הגיטרה הגדולות שליוו אותו במסע הסינגולדאי. סינגולדה, שנהיה חלק מהחוויה המוסיקלית הישראלית של כולנו, מביא במופע זה לקדמת הבמה את האישיות הכל-כך כובשת שלו והנגינה הוירטואוזית המדהימה. מופע זה נותן הצצה מחויכת ומרגשת לעולמו הפנימי של האיש המיוחד הזה.



ירדנה ארזי - שהשמש תעבור עלי - חמישי 19.5.2011
פתיחת דלתות 20:30, תחילת המופע 22:30 , 100 ש"ח 
מופע עם השירים הגדולים מכל הזמנים לרגל צאת האוסף החדש.



צליל מכוון -  שלמה יידוב ושם טוב לוי - שישי 20.5.2011
פתיחת דלתות 21:00, תחילת המופע 23:00 , 90 ש"ח 
"צליל מכוון", "ילדי הירח", "יכול להיות שזה נגמר", "ימים לבנים", "לוקח ת'זמן" הם חלק מלהיטי המופע. שם-טוב לוי, שלמה יידוב יוצרים ומבצעים מוכשרים ובולטים חברו בסוף שנות ה 70 ללהקת-על זו. במסגרת המופע יבוצעו גם להיטים מוכרים ואהובים מתוך הרפרטואר האישי של כל אחד מהם.



אסף אבידן והמוג'וז במופע ישיבה מיוחד לברלה - מוצ"ש 21.5.2011
פתיחת דלתות 20:00, תחילת המופע 22:00 , 120 ש"ח 
השורשים אמנם ירושלמים, אבל  את רוב ימיהם מבלים כיום אסף אבידן והמוג'וז בסיבובי הופעות אינסופיים על מיטב הבמות ברחבי תבל. הלהקה מימשה בשנתיים האחרונות את ההבטחה, והפכה לתופעת תרבות בישראל ולשיחת היום בקרב תעשיית המוזיקה העולמית. עם "קול שבא פעם בדור" (וסוחט השוואות לג'ניס ג'ופלין, רוברט פלנט וג'ף באקלי), מילים חודרות שיריון, ומוזיקה שמזכירה לנו מה הם רוק, בלוז ופולק, אסף והמוג'וז סוחפים אחריהם קהל מאמינים אדוק, הולך וגדל, כמו גם ביקורות משתפכות ומשתאות.



משה להב - הטיש הגדול - שירים ישראליים ושאר רוח - שישי 27.5.2011
פתיחת דלתות 21:00, תחילת המופע 23:00 , 85 ש"ח 
הטיש הגדול - שירים ישראליים ושאר רוח הוא מופע של איש אחד שהפך לתופעה ישראלית יחידה במינה משה להב והטיש הגדול הופכים כל התכנסות לחוויה בלתי נשכחת המפיחה בשירה הישראלית המשותפת רוח חדשה ורעננה. עובדה - כל מי שחווה את השירה היפה הזאת הופך לקהל שבוי שחוזר שוב ושוב לשיר יחד - בלי שירונים, בלי שקופיות, בכוח הכריזמה הנדירה של משה להב.

 
 
קרן פלס - בין העיר לכפר - מוצ"ש 28.5.2011 
פתיחת דלתות 20:00, תחילת המופע 22:00 
100 ש"ח  + כוס קאווה חינם לנשים
קרן פלס
מהיוצרות בולטות של השנים האחרונות במוסיקה הישראלית, חוברת ליהודית רביץ ואלבום חדש נולד: "בין העיר לכפר". במופע תבצע קרן שירים מהאלבום החדש: "כל היתר חולף", "שיר לאסף", "הצפון הפורח" לצד שירים מאלבומים קודמים ושירים שכתבה לאחרים:"איתי", "אם אלה החיים", "מבול", "לשם", "ואת" ועוד...  
 


מירי מסיקה - מופע אקוסטי - חמישי 9.6.2011
פתיחת דלתות 20:30, תחילת המופע 22:30 , 130 ש"ח 
מירי מסיקה במופע אקוסטי מרגש ואינטימי בעיבודים חדשים לשירים המוכרים והאהובים.

 

 

 

 

 

 

 

 

אופן מימון
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.