forums

טיפול קוסמטי בגיל השלישי

הטיפול הקוסמטי אצל נשים בגיל השלישי, הוא בראש ובראשונה פסיכולוגי
 
טיפול קוסמטי בגיל השלישי
הטיפול הקוסמטי אצל נשים בגיל השלישי, הוא בראש ובראשונה פסיכולוגי. נשים בגילאים מבוגרים מרגישות מאוד לא טוב עם הגוף שלהן ועם איך שהן נראות. התפקיד שלי הוא לעודד אותן, להקשיב להן, להחמיא להן, להראות להן שגם אצלי, בגיל 53, העור מתחיל להשתנות". כך אומרת, גלילה גולדשטיין, קוסמטיקאית מזה 26 שנים, שבתשע השנים האחרונות מגיעה לבתי דיור מוגן שונים וביניהם גם לרשת "בית בכפר" ומטפלת בדיירות הבית.

גולדשטיין מספרת שהמפגש של נשים בגיל השלישי עם עולם הקוסמטיקה הוא ממש מרתק. "ישנן נשים שמגיעות אלי כשהן בעלות מודעות גבוהה ביותר לנושא טיפוח העור והגוף. אך רוב הנשים הן כאלה שמעולם לא הלכו לקוסמטיקאית משום שבצעירותן הנושא לא היה במודעות", היא אומרת.

"הן מתרפקות על העבר ומתגעגעות לאיך שהן נראו בימים ההם. בגיל שלהן העור מתקמט, מפריש הרבה תאים מתים שמייבשים אותו, מופיעים כתמים על העור וצומחות תוספות עור יבשות. לכן התפקיד שלי הוא לעודד אותן, להקשיב להן. העידוד מתבטא גם בליטוף ובמגע שהן מקבלות ממני כשאני עושה להן עיסוי ופילינג".

מרים שמואלי (88), אחת המטופלות של גולדשטיין, מספרת שבכל יום היא עושה ניקוי פנים יסודי, משתמשת במי פנים, בקרם עיניים, בקרם יום ובקרם לילה. "כשאני יוצאת מהבית, אני מאפרת את העיניים בעדינות ומושחת אודם עדין על השפתיים", היא מעידה על עצמה. "אני מקפידה לשתות הרבה מאוד מים ולא לאכול מזון שמן. בכל בוקר אני אוכלת כפית דבש קל, זה טוב לעור הפנים וגם לקיבה. אני נוטלת תוספי מזון של ויטמין D וויטמין E, שתורמים למראה בריא של העור שלי. אני בן אדם שמחייך המון, ואני אופטימית מטבעי ומאמינה שגם אלו תורמים לעור שלי להיראות הרבה יותר צעיר מגילו האמיתי".

ההמלצות הקוסמטיות של גולדשטיין לנשים בגיל השלישי: 
פילינג ביתי 1: טוחנים חופן של קוואקר (שיבולת שועל) ומערבבים עם כף חלב. מניחים את התערובת על הפנים. מדובר בפילינג אנזימטי שנותן הרגשה של עור חלק. 

פילינג ביתי 2: לוקחים חופן סוכר ומערבבים עם מעט מים. לאחר מכן משפשפים בעדינות מרבית את עור הפנים עם תערובת הסוכר. הטיפול מקנה לעור מתיקות ורעננות. 

המלצות נוספות:

לשתות הרבה מים. 

רצוי להשתמש בקרמים ובתכשירים תוצרת הארץ מכיוון שהם מותאמים למזג האוויר בישראל. 

להקדיש כל בוקר שתי דקות לאיפור עדין מול המראה. 

לאוהבות משחקי הקלפים: טיפוח כף היד והציפורניים על ידי מניקור. לנשים רבות שמשחקות משחקי קלפים חשוב שהיד תיראה יפה ובריאה. 

תזונה נכונה: לאכול הרבה ירקות ולהמעיט במאכלים שמנים. 

הכי חשוב: לחייך הרבה, לשמור על אופטימיות ולאהוב.


קישורים מומלצים: ענת ורדי קוסמטיקאית פרא-רפואית מוסמכת.


כתבה: הילה מלקי, כתבת מקומון נתניה


 
אולי יעניין אתכם גם :
הומואים על הבמה
בתל אביב התאספה קבוצת פנסיונרים הומואים כדי להרים הצגה על חייהם.
לקריאה
מי יבנה, יבנה לי קבר
גימלאי רוסי בנה לעצמה חלקת קבר עם מצבה בעודו בחייו, והוא מטפח אותה יומיום, כדי שלא "יגנבו" לו את הקרקע.
לקריאה
לימודים לזקני חבד
תפארת זקנים היא מסגרת לימודית וחברתית של חבד לקשישים וקשישות, שהוקמה על-פי הוראתו של הרבי, הגורס כי דווקא בגיל הזקנה יש לאדם את ישוב הדעת לעסוק במעיינות הנצח של העם היהודי.
לקריאה
" יידישפיל " - תיאטרון ישראלי צומח
תיאטרון “יידישפיל” חוגג יום הולדת 20, ובכך הוא מעיד על הצורך של מבוגרים, בני דור הביניים והנכדים בני העשרה והעשרים - להכיר ולהוקיר את שפת היידיש, שנכחדה כמעט מן העולם
לקריאה
קשישים בעולם וירטואלי
בקורס של המשרד לענייני גימלאים בחיפה, מכשירים קשישים להפנים שעכבר הוא לא רק אורח במזווה, שהדואר היום לא בא רק באוטו האדום ושאפשר לפתוח חלון גם מבלי שייכנס הביתה קור
לקריאה
דרושות עמותות חדשות לטיפול בגמלאים
גדלה הדרישה לעמותות חדשות שיתנו מענה טיפולי לגמלאים בארץ
לקריאה
ערבים בישראל מטפלים בקשישים בבית
קשישים ערבים מטופלים לרוב על ידי המשפחה בבית.
לקריאה
ספר הדרכה לסבים וסבתות
כתיבת ספר הדרכה לסבים וסבתות נראית כמהלך טבעי לד"ר מרים סטופארד הבריטית, שדורות של אמהות התחנכו על ספרה "הטיפול בתינוק ובילד". "הסבים הם סלע היסוד שעליו מבוססת המשפחה", היא אומרת למישל הנסון, סופרת הגארדין הבריטי
לקריאה
צפרות והאכלת ציפורי בר מרגיעה
לצפרות ולהאכלת ציפורי בר יש השפעות מיטיבות בהיבט הפיזי, הרגשי, החברתי והקוגניטיבי, בעיקר על אנשים מבוגרים ונכים
לקריאה
גמלאים למען תיירות ואיכות הסביבה
גמלאים דוברי שפות מתנדבים למען התיירות ואיכות הסביבה בעיר העתיקה בירושלים, בסיוע לתיירים והתראה על מפגעים.
לקריאה
 
1 2 3 4 5
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.