forums

נשים מבוגרות בוחרות באופנה מוקפדת

האופנה אחרי גיל 60
 
נשים מבוגרות בוחרות באופנה מוקפדת
"המשמעות של להתלבש היטב אחרי גיל 60, היא להכיר את יתרונות הגוף וחסרונותיו". כך אמרה המעצבת אילנה אפרתי. "יש להקפיד על בחירה באיכות ולהקרין ביטחון עצמי ונינוחות. הקמטים, כתמי העור והשיער המאפיר אינם דווקא חסרונות וכדאי לעקוב אחר האופנה בצורה נכונה, כדי לכבד ולהדגיש את היופי של כל גיל. לא להתלבש כמו נערה צעירה בחצאית מיני, או לצאת בהצהרה אופנתית אגרסיבית אחרת, אלא לבחור בבגדים מוקפדים יותר, בגזרות איכותיות המדגישות יתרונות ומסתירות בחוכמה את החסרונות".

מינמר מביאה כדוגמא את שרי רונן, אישה בשנות ה-70 לחייה שמתגוררת בדיור מוגן "פאלאס תל אביב". בצעירותה הייתה, בין השאר, מנחה של תצוגות אופנה, כיום היא משחקת בתיאטרון העירוני הרצלייה ומנהלת סדר יום עמוס מבוקר עד ערב. "אישה צריכה להעריך את עצמה, לאהוב את עצמה ולטפח את עצמה בכל גיל", אומרת רונן כשהיא לבושה בחולצת כפתורים בפסים ורוד-לבן אופנתית של זארה, מכנסיים בהירים של "לידליין" בגזרה מצוינת ומשקפי שמש אדומים גדולים של סילואט.

שכנתה, מרים פרידמן, בת 77, בעבר מנהלת מחלקת אופנה במשביר לצרכן, מקפידה בלבושה ומאמינה שלא הבגד אלגנטי, אלא האישה. "פעם הייתה אופנה אחרת", אומרת פרידמן, "יותר קלאסית. תפרו אצל תופרות בית, העיקר שהגימור יהיה נכון. היום כל חודש מתחדשים. אני אישית לא קונה מותגים, אלא את מה שמוצא חן בעיני, בגדים שמשרתים אותי".

מעצב האופנה גדעון אוברזון אמר באותו נושא ש"בעוד צעירות בעלות גוף חטוב יכולות למחול על תפירה מוקפדת פחות ובדים טובים פחות, נשים מבוגרות שרוצות להיראות אלגנטיות לא יכולות להרשות זאת לעצמן. נשים מבוגרות מקפידות יותר, כי הן ביקורתיות יותר. באיזשהו מקום, הזמן מציב את המגבלות שלו..."


 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
1.  מסאזים אישיים מותאמים לנשים מבוגרות
0522958156 ‬‬www.vipmassage.co.il לפתוח את הלב להתאחד עם המגע.לאנשים שאוהבים מסאזים ארוכים. כל יום יכול להיות חגיגה. *פינוקים וחויה בסדנאות מסאז זוגי-לפנק ולהתפנק לתת ולקבל להרגיש ולהתרגש כמתנה,יום נישואים,יום הולדת ולחיזוק ושידוג הקשר הזוגי-לתקשר דרך הידיים ומגע מתוך מודעות,נתינה ואהבה.הסדנאות מפגש חד פעמי של כ 3.5-4 שעות. מסאזים *לארועים. *בטבע. *אישיים. *זוגיים. *חוייתיים. *בשיתוף בן הזוג. *לפתיחות גוף נפש. מטפל עם יחס אישי ואומן במסאז(s.m) ב- 7 טכניקות רפואיות וכלליות(צרפתי,שוודי,סיני,תאילנדי,הוואי,משולב,טנטרי,אבנים חמות,מוקסות סיניות,כוסות רוח,רייקי).לאיזון ושחרור הגוף,לרענון,כיף,הנאה ופינוק. בוגר:מדיסין,מאסטר ושלוס. תלמיד-זן,בודהיזם וטנטרה. *מיקום בראשון לציון עם פרטיות מלאה ובאוירה רומנטית.
גברי (5.11.09)
2.  תגובה
תמי (24.6.10)
3.  תגובה
תמי (24.6.10)
אולי יעניין אתכם גם :
הומואים על הבמה
בתל אביב התאספה קבוצת פנסיונרים הומואים כדי להרים הצגה על חייהם.
לקריאה
מי יבנה, יבנה לי קבר
גימלאי רוסי בנה לעצמה חלקת קבר עם מצבה בעודו בחייו, והוא מטפח אותה יומיום, כדי שלא "יגנבו" לו את הקרקע.
לקריאה
לימודים לזקני חבד
תפארת זקנים היא מסגרת לימודית וחברתית של חבד לקשישים וקשישות, שהוקמה על-פי הוראתו של הרבי, הגורס כי דווקא בגיל הזקנה יש לאדם את ישוב הדעת לעסוק במעיינות הנצח של העם היהודי.
לקריאה
" יידישפיל " - תיאטרון ישראלי צומח
תיאטרון “יידישפיל” חוגג יום הולדת 20, ובכך הוא מעיד על הצורך של מבוגרים, בני דור הביניים והנכדים בני העשרה והעשרים - להכיר ולהוקיר את שפת היידיש, שנכחדה כמעט מן העולם
לקריאה
קשישים בעולם וירטואלי
בקורס של המשרד לענייני גימלאים בחיפה, מכשירים קשישים להפנים שעכבר הוא לא רק אורח במזווה, שהדואר היום לא בא רק באוטו האדום ושאפשר לפתוח חלון גם מבלי שייכנס הביתה קור
לקריאה
דרושות עמותות חדשות לטיפול בגמלאים
גדלה הדרישה לעמותות חדשות שיתנו מענה טיפולי לגמלאים בארץ
לקריאה
ערבים בישראל מטפלים בקשישים בבית
קשישים ערבים מטופלים לרוב על ידי המשפחה בבית.
לקריאה
ספר הדרכה לסבים וסבתות
כתיבת ספר הדרכה לסבים וסבתות נראית כמהלך טבעי לד"ר מרים סטופארד הבריטית, שדורות של אמהות התחנכו על ספרה "הטיפול בתינוק ובילד". "הסבים הם סלע היסוד שעליו מבוססת המשפחה", היא אומרת למישל הנסון, סופרת הגארדין הבריטי
לקריאה
צפרות והאכלת ציפורי בר מרגיעה
לצפרות ולהאכלת ציפורי בר יש השפעות מיטיבות בהיבט הפיזי, הרגשי, החברתי והקוגניטיבי, בעיקר על אנשים מבוגרים ונכים
לקריאה
גמלאים למען תיירות ואיכות הסביבה
גמלאים דוברי שפות מתנדבים למען התיירות ואיכות הסביבה בעיר העתיקה בירושלים, בסיוע לתיירים והתראה על מפגעים.
לקריאה
 
1 2 3 4 5
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.