forums

יאור פונוקול פתרונות ציוד רפואי בשבילך

 
צלצלו אלינו :
 
מידע כללי


חברת יאור פונוקול מכשירי שמיעה וציוד רפואי, נוסדה ב- 1991 ועוסקת בשיווק מכשירי שמיעה ציוד רפואי, סיעודי ואורטופדיה, מוצרים איכותיים ורמת שירות גבוהה.

ייעוץ מקצועי איכותי ותמיכה טכנית.
בין לקוחותינו: פרטיים ומוסדיים בכל רחבי הארץ.

פונוקול מכשירי שמיעה וציוד רפואי הינם ספקים מורשים של משרד הבריאות, כמו כן, מוכרים בקופות החולים.

השירותים שלנו:

מחלקת מכשירי שמיעה:
* מכון בדיקות שמיעה
* מכשירי שמיעה מתקדמים
* שירות ותיקון מכשירי שמיעה
* אטמים נגד מים, לפי מידה (מומלץ אחרי ניתוחים באזניים)

מחלקת ציוד רפואי סיעודי:
* כיסאות גלגלים/ רחצה/ מיטות סיעודיות ועוד
* מדי לחץ דם/ סוכר/ צעדים/ חמצן בדם
* אביזרי עזר לשיפור איכות החיים
* מוצרי ספיגה למבוגרים
* בגדי אנגורה מחממים

האתגר במציאת פתרונות  לכבדי שמיעה ע"י שיווק מכשירי השמיעה ואביזרי עזר לשמיעה,
הביא את שירה אלקיים לפתח את "פונוקול" לתחומים נוספים, כדי למצוא למוגבלויות שונות פתרונות ע"י ציוד רפואי וסעודי, ציוד פיזיותרפיה, אורתופדיה אביזרים לשיפור איכות החיים, ולמתקשים בהליכה.
חדשנות היא מילת המפתח שמובילה את העסק לצמיחה מתמדת.

רוב זמני אני מייעצת ומתאימה פתרונות לבעיות מגוונות,
ישנם עשרות מוצרים שנועדו לתת מענה למגבלויות שונות:
• יד עזר להרמת חפצים
• גורב גרביים
• משטחים נגד החלקה לחולי פרקינסון
• ספוג רחצה עם ידית ארוכה – אלו הן רק דוגמאות ספורות

במכון מגוון מוצרים אורתופדיים, המסייעים להקלת כאבים, ביניהם:
• נעליים וסנדלים מיוחדים לחולי סכרת ולבעלי רגליים נפוחות ולא שוות  בגודלן כתוצאה מחוסר זרימת דם
• גרביים אלסטיות
• חגורות גב ומגני ברך
• כריות שינה, כריות ישיבה, מושבים אורתופדיים
• מושבים אורתופדיים לכאבי גב – אלו הן רק דוגמאות מעטות
ב"פונוקול" משווקים בנוסף מוצרי ספיגה לסובלים מחוסר שליטה בסוגרים.

היקף חוסר שליטה בסוגרים (דליפות השתן) באוכלוסיה :
מדובר בכ-7% - 8% מכלל האוכלוסייה, מגיל 55 ומעלה – 13% ובקרב בני 75+ ההיקף הוא 30%.
אנשים מתביישים, נבוכים מכדי לשאול שאלות ומשתמשים באמצעים לא מתאימים.
כיום יש פדים מיוחדים לתופעה, המאפשרים הפיכת הנוזל לג'ל ופירוק הריח האופייני. כך שהמשתמש נשאר יבש, וללא ריח.
"המוטו שלנו, היעד המכוון אותנו הוא 'פתרונות רפואיים בשבילך.
אנחנו כאן כדי לעזור לאנשים למצוא את האביזרים המתאימים להם לצורך שיפור איכות חייהם".




פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תחומי טיפול
שמיעה ומכשירי שמיעה
שמיעה ומכשירי שמיעה
אופן קבלה:
פרטי


ליקוי שמיעה נחשב בדרך כלל לנכות קלה. בפועל, כאשר אינך שומע כהלכה, קשה לך לתקשר עם הסביבה, אינך קולט את  כל התגובות וכל הנאמר, אנשים נרתעים מהצורך להגביר את קולם כדי לנהל שיחה ונוצרת התנתקות, בועה של שקט סביבך, שבמשך הזמן עלולה ליצור גם התרחקות של חברים וקרובים. לליקוי הזה יש פתרון מכני – מכשיר שמיעה. אולם, בעוד שלאנשים בעלי ליקוי בראייה מובן מאליו הפתרון – משקפיים או עדשות מגע, כאשר מדובר בהרכבת מכשיר שמיעה, רבים עודם חשים במבוכה להודות בליקוי. מתוך כ – 700 אלף כבדי שמיעה בישראל, רק 70 אלף משתמשים במכשירי שמיעה.

"עם מכשירי השמיעה הנמצאים היום בשוק, אדם יכול 'ללכת עם ולהרגיש בלי', להרכיב את מכשיר השמיעה ורק במאמץ גדול ניתן להבחין בו, בעוד השינוי באיכות חייו של המרכיב, הוא דרמטי", אומרת שירה אלקיים, מנכ"ל "פונוקול", החברה בלשכת המסחר ועוסקת בפתרון בעיות רפואיות באמצעות אביזרי עזר, "המטרה של מכשיר שמיעה היא להבטיח תקשורת מיטבית עם הסביבה. אני קוראת לו המכשיר שעושה שלום בית".

ב"פונוקול" מתאימים את המכשיר למשתמש, תוך בדיקת כל המרכיבים האפשריים, כולל מידת ירידת השמיעה, רמת מובנות הדיבור, הגיל, ההרגלים ואורח החיים. ישנם היום עשרות סוגי מכשירים, ולאחר שקלינאי תקשורת מבצע את בדיקת השמיעה, מתאימים את המכשיר במיוחד  לצרכי הלקוח. למשל, מי שמתקשה במוטוריקה עדינה, צריך מכשיר שעובד אוטומטית, כשהפעולה היחידה הנדרשת בו היא החלפת סוללות אחת לשבועיים בערך. מאחר וההתאמה נעשית באווירה משפחתית וביחס אישי, גם היחס של הלקוח למכשיר ידידותי יותר. זו הסיבה  שב "פונוקול " נותנים שירות עד הבית, ומאפשרים בדיקות שמיעה גם בבית, בעיקר לחולים סיעודיים. אחת לשנה כל בעל מכשיר מוזמן לבדיקה האם המכשיר שלו מכוון ומתוכנת בהתאם לשינויים שחלו בשמיעה במשך השנה.

"פונוקול" עוסקת בתחום כבר 20  שנים, היא מייצגת את החברות המובילות בתחום. "יש כיום מכשירי שמיעה המצוידים באביזרים, המתווכים בינם לבין ציוד כמו טלפונים, מחשבים, מכשירי MP וכדומה, בטכנולוגיות המשוכללות ביותר", היא אומרת.
מכשירי שמיעה, מעצם טבעם, נועדו לכבדי שמיעה, לא ללוקים בחירשות מוחלטת. הנטייה היום היא לצייד את כבד השמיעה בשני מכשירים במידת הצורך. "כמו זוג משקפיים לשתי עיניים, דרוש זוג מכשירים לשתי אוזניים. השמיעה טבעית יותר, הבנת הדיבור טובה יותר, במיוחד בסביבה רועשת. כל מכשירי השמיעה ניתנים לחודש ניסיון, ולעתים דרושות פגישות אחדות עד להתאמה המושלמת".
גם סביבת העבודה ב"פונוקול" תוכננה תוך התחשבות מיוחדת בצרכי הלקוחות ולאלה הנבוכים מהצורך בשימוש במכשיר שמיעה, המכון ממוקם בתוך מתחם פנימי, עם זאת, המיקום הוא מרכזי בקריית ביאליק. ישנה הפרדה בין המכון העוסק בפתרון בעיות שמיעה, לבין מחלקת הציוד הרפואי עצמו, והתכנון מאפשר נגישות למקום גם למשתמשים  ומוגבלים בתנועה ע"י הליכונים וכיסאות גלגלים.
ב"פונוקול" עובדים עם כל קופות החולים וספקים של משרד הבריאות,כך הרוכשים יכולים לקבל הנחות והחזרים.
הטיפול בלקויי שמיעה הביא את אלקיים לכלול ב"פונוקול" שורה של אמצעי עזר נוספים למתקשים בשמיעה, ביניהם טלפונים ניידים ונייחים לכבדי שמיעה, אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה, מגברים אישיים עם אוזניות ומיקרופון לכאלה המתקשים בהרכבת מכשיר שמיעה.

ב"פונוקול" מטפלים גם בתופעת הטינטון – רעשים הנוצרים במערכת השמע, ללא קשר לגורם חיצוני. זו אינה מחלה, אך התופעה פוגעת באיכות החיים. ב"פונוקול" מייצגים בקריות את מכון הר הכרמל לפסיכותרפיה, שפיתח שיטה ייחודית – טין-טרין- לטיפול בתופעה.

במקביל, הרחיבה החברה את  ציוד העזר הרפואי בתחומים נוספים: מדי לחץ דם משוכללים ביותר, מד סוכר, ציוד סיעודי כגון: כסאות גלגלים, כסאות רחצה, מיטות סעודיות וטיפוליות. חלק לא מבוטל מהזמן העסק מייחד לייעוץ בהתאמת פתרונות לבעיות ספציפיות, כמו למשל: ציוד בטיחות לאמבטיה או באיזה גובה להתקין ידיות אחיזה. איפה למקם כל אביזר ביחס לחולה.

במכון מגוון מוצרים אורתופדיים, המסייעים להקלת כאבים, ביניהם: נעליים מיוחדות לחולי סכרת או לבעלי רגליים נפוחות, גרביים אלסטיות, מושבים אורתופדיים לסובלים מבעיות גב. כריות ישיבה ושינה, ומזרונים מיוחדים.

"המוטו שלנו, הוא פתרונות רפואיים בשבילך. אנחנו כאן כדי לעזור לאנשים למצוא את האביזרים המתאימים להם לצורך שיפור איכות חייהם".


אופן מימון
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.